Hop til indhold
Gæst

Anmeldelser

Recommended Posts

Gæst

Jeg har lige siddet og set på de nyeste 5 anmeldelser/kommentarer på de 3 områdeopdelte boards, Jylland, Fyn og København og Sjælland. Og de er jo ikke ligefrem brugervenlige.

Af de 15 er der 8, altså ca halvdelen, der ikke i emnefeltet nævner, hvem der er anmeldt, der står bare en stortset intetsigende overskrift, og det er både nye og 'gamle' skribenter, der benytter denne taktik.

Der har fornyligt været skrevet om, hvad en anmeldelse bør indeholde. Jeg vil foreslå at man i EG's regler overvejer om man skal stille ganske enkle krav til anmeldelser:

1. I emnefeltet skal nævnes hvem der anmeldes.

2. I selve teksten/anmeldelsen bør der være et link til en hjemmeside, hvis det er muligt/aktuelt, og det er det uden tvivl i langt, langt de fleste tilfælde.

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har dog lidt svært ved at se, at det er praktisk muligt.

Men måske EG har nogle idéer?

Det ER altså meget meget lettere for alle, hvis der i overskriften gives navn på den besøgte.

Og link i anmeldelsen bør være obligatorisk. (alternativt andre kontaktinformationer)

Hvad siger I EG?

Kan I komme på nogle tekniske løsninger, der kan komme os nærmere ovenstående?

Eller måske et skriv i reglerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har dog lidt svært ved at se, at det er praktisk muligt.

Men måske EG har nogle idéer?

Det ER altså meget meget lettere for alle, hvis der i overskriften gives navn på den besøgte.

Og link i anmeldelsen bør være obligatorisk. (alternativt andre kontaktinformationer)

Hvad siger I EG?

Kan I komme på nogle tekniske løsninger, der kan komme os nærmere ovenstående?

Eller måske et skriv i reglerne?

Med mindre Eroguide har kodet dette forum selv, kan det være svært at lave ændringer i dets opbygning og mulighederne for at lave forskelligartede indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

når man trykker på "skriv nyt emne"

så står der nedenunder

Emne:

og lidt længere nede

Meddelelsesindhold:

i det felt hvor der står emne, kunne man jo bare tilføje:

gerne stednavn, kunstnernavn, adresse osv.

eller ?? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...