Hop til indhold

Coronaerfaringer

Featured Replies

Skrevet

Hejsa alle

Corona er noget værre noget, og ønsker det Ole for nogen, ikke engang x konen- åndedrætsbesvær smerter - feber og appetitløshed - eftervirkninger er tab af smag og lugtesans - og 0 kondition - det værste var dog at  jeg måtte udsætte et besøg hos Jennifer - der havde åbnet noget P/D - håber når jeg er oven på at jeg kan lave en aftale - hvilket jeg så ikke nåede - lorte corona - 

Skrevet

Hold da op, det lyder ubehageligt. God bedring til dig

Skrevet
Bødlen skrev, 1 time siden:

Hejsa alle

Corona er noget værre noget, og ønsker det Ole for nogen, ikke engang x konen- åndedrætsbesvær smerter - feber og appetitløshed - eftervirkninger er tab af smag og lugtesans - og 0 kondition - det værste var dog at  jeg måtte udsætte et besøg hos Jennifer - der havde åbnet noget P/D - håber når jeg er oven på at jeg kan lave en aftale - hvilket jeg så ikke nåede - lorte corona - 

Gudskelov fik du opdaget din corona i tide, så du ikke fik smittet andre mennesker gennem dit besøg.
God bedring.

Skrevet

God bedring.

Det er en spøjs sygdom. De jeg kender, som har været smittet, har været enten symptomfri eller med milde symptomer af forkølelse. Det er også det, der er med til at gøre den så drilsk.

Skrevet

Ja, jeg har på min kones side mistet tre familiemedlemmer, og vi har et vennepar her i DK som er voldsomt syge, dog ikke indlagte, på tredive uge nu, så kom nu bare igang med de vaccinationer nu!

Skrevet

En nær veninde i England fik det. Hun løb rask væk en maraton. Nu er hendes lunger så ødelagte at hun skal holde pause for at gå op på tredje sal. 

Skrevet

Det der også er slemt er at jeg ikke kan få rejsning og libido er voldsomt formindsket, og stamina er også nedsat :(

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.