Hop til indhold
Guest DenSøde

Hvad gør I for at gøre et besøg godt?

Recommended Posts

Guest DenSøde

Hej

I disse så stille tider har jeg haft et spørgsmål, det trænger sig på:

Hvad gør I/undgår I for at sikre, at et besøg hos f.eks. en thaimassøse forløber så godt som muligt for begge parter?

Jeg er med på, at man som kunde kan tillade sig at forvente en vis kvalitet, men jeg synes vi som besøgende i meget høj grad er medskabere af oplevelsen?

For mit eget vedkommende behandler jeg altid kvinden respektfuldt, er smilende og positiv og er meget opmærksom på ikke at gå over nogen grænser.

Jeg har ikke, som andre jeg har læst om, medbragt blomster, vin eller andre gaver og ville nok føle mig underligt tilpas ved at gøre det.

Har nogle råd du kan give ud af til inspiration?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænker ligesom dig, og forholder mig som udgangspunkt som dig også -Med forventning om at få lige det min krop har brug for denne dag... Jeg er åben overfor det hun gør, og den indsats hun ligger for dagen for, at tilfredsstille sin kunde (mig) -jeg kommenter kun hvis det er andet end det aftalte på forhånd (jeg er til hård massage -nogen kan "glemme" det var det vi havde en aftale om) hvis de ikke er helhjertet -lade sig aflede af mobil, snakker med de andre, forlader mig og kommer tilbage -det bryder jeg mig ikke om -og det gør jeg opmærksom på, hvis det sker -nogen er undrende overfor det skulle genere mig og forsætter, andre undskylder og retter ind;-) Jeg respekter dem og taler ligeværdigt til dem. Men kunne ikke drømme om at lefle for dem eller begave dem på forhånd. Hvis det er en god massage er jeg helle ikke tilbageholden med at rose deres arbejde;-) og fortæller dem at jeg vil vende tilbage en anden gang -det kan de lide, at høre og bliver glade. Også gensynsglæde er jo fedt, når man så kommer igen. Humor er meget vigtigt for thaier, og det hele glider meget letter, hvis man kan smile, og joke lidt;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Går altid i bad hjemme fra før fremmøde. Smilende, positiv og glad attitude ved døråbningen. Gerne en krammer for at vise at man syntes om pigen <3

Har besøget været en succes, sender jeg sms til pigen med tak for en dejlig time/oplevelse og god service. etc. :wub:

Redigeret af sanook

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

Jeg mener, den bedste oplevelse får man, hvis man tager en snak med pigen, om hvad der skal foregå.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg går i bad hjemmefra ankommer til tiden gerne 5 min i forhold til parking, og forholder mig respektfuld og spørger gerne inden besøgt om hvad hun/de ikke gør 

altså med andre ord så gør det logiske og behand dem ordentlig uanset eller næsten uanset hvad

Del dette indlæg

Link til indlæg

Underordnet om det er Thai eller GP  vær renvasket og hav en positiv indgang til mødet og respebkter eventuelle grænser.

Som der er en der skriver så lav en forventningsafstemning med pigen så skal det nok gå godt

Redigeret af Rolias

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
Møffe skrev, for 3 timer siden:

Jeg respekter dem og taler ligeværdigt til dem.

Gælder i alle forhold - så (mærkværdigvist...) også her!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kommer jo an på hvad formålet med besøget er.

Jeg kommer normalt for at få massage og har oftest et specifikt ønske til en eller flere muskler der skal tages hånd om. Så jeg tager derfor altid til massører som jeg har en forventning om at hun kan massere og ikke har sex som primære interesse.

Afslutning er kun hvis hun er speciel tiltalende eller bare yder et fortræffeligt pirrende program at det kommer på tale. 

Og jo det sker jeg kommer for sex men så det som regel et sted jeg har været før og har kemi med pigen. 

Men nye steder som jo er der hvor man skal skabe kemi og forståelse, der tager jeg mig til til at tale med pigen om hvad jeg ønsker og tilspørger hun ekstra så forklarer jeg at det kommer an på om hun gør det godt inden.

Spørger hun undervejs om ekstra og jeg ikke har lyst, forklarer jeg at jeg ikke har penge med til det, men næste gang kan vi tale om det så skal jeg nok tage flere med og får så lige prisen med det samme. Så har jeg ikke afvist hende. 
Afviser man ekstra direkte er der nogle der tager det personligt og så falder kvaliteten af massagen i den resterende tid.

Jeg kommer også altid direkte fra badet og er gennemskuret pinlig ren. Jeg har fra faste massører hørt pinlige historier om hvordan andre ser ud /lugter når de dukker op.

Steder hvor du har mobilen med i lokalet gør jeg opmærksom på at de ikke må bruge den imens jeg er der, selvfølgelig på en pæn måde men dog bestemt, jeg skal ikke opleve de bruger min tid på sms, samtale eller for den sag skyld fotograferer mig, jeg foretrækker at være anonym ;) ligesom jeg ikke gider høre den bipper hele tiden, jeg kommer for at slappe af for dagens stress og jag, og vil ikke forstyrres af andre, jeg kan dog godt tale med massøren men ikke nonstop.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Babysam

Jeg starter som regel med at lave "helikopteren", så er der god stemning fra start
:D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...