Eromidt 1 Skrevet 14. Januar, 2021 Det undre mig at der næsten altid i film, er oral uden gummi - også mange gpér tilbyder det. Hvad er jeres holding til det her inde.. Er i ikke bange for at blive smittet med sygedomme når i har ubeskyttet oral eller rimmer en dejlig ladyboy/shemale. ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 14. Januar, 2021 Eromidt skrev, for 17 minutter siden: Det undre mig at der næsten altid i film, er oral uden gummi - også mange gpér tilbyder det. Hvad er jeres holding til det her inde.. Er i ikke bange for at blive smittet med sygedomme når i har ubeskyttet oral eller rimmer en dejlig ladyboy/shemale. ?? jo men gør det alligevel... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest StockingsFeeet Skrevet 14. Januar, 2021 Eromidt skrev, for 13 minutter siden: Det undre mig at der næsten altid i film, er oral uden gummi - også mange gpér tilbyder det. Hvad er jeres holding til det her inde.. Er i ikke bange for at blive smittet med sygedomme når i har ubeskyttet oral eller rimmer en dejlig ladyboy/shemale. ?? Går ud fra du spørger mændende, når du skriver at rime en ladyboy/shemale, ingen risiko ved at modtage oral, men risiko ved at slikke en at slikke en shemale analt, det er jo noget man må gøre op med sig selv .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 14. Januar, 2021 (edited) Eromidt skrev, for 2 timer siden: Hvad er jeres holding til det Der er mindst 30 tråde, du kan starte med at læse om det emne. Men der hvor spørgsmålet hører til: I generel debat - ikke i forum for anmeldelser. Redigeret 14. Januar, 2021 af Advarsel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 14. Januar, 2021 Citat Årsagen til at jeg aldrig gør noget uden kondom overhoved. Sådan har det været de sidste 10-12 år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg