Hop til indhold
Eromidt

Oral / Rimming

Recommended Posts

Det undre  mig at der næsten altid i film, er oral uden gummi - også mange gpér tilbyder det.

Hvad er jeres holding til det her inde.. Er i ikke bange for at blive smittet med sygedomme når i har ubeskyttet oral eller rimmer en dejlig ladyboy/shemale. ??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
Eromidt skrev, for 17 minutter siden:

Det undre  mig at der næsten altid i film, er oral uden gummi - også mange gpér tilbyder det.

Hvad er jeres holding til det her inde.. Er i ikke bange for at blive smittet med sygedomme når i har ubeskyttet oral eller rimmer en dejlig ladyboy/shemale. ??

 

jo men gør det alligevel...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest StockingsFeeet
Eromidt skrev, for 13 minutter siden:

Det undre  mig at der næsten altid i film, er oral uden gummi - også mange gpér tilbyder det.

Hvad er jeres holding til det her inde.. Er i ikke bange for at blive smittet med sygedomme når i har ubeskyttet oral eller rimmer en dejlig ladyboy/shemale. ??

 

Går ud fra du spørger mændende, når du skriver at rime en ladyboy/shemale, ingen risiko ved at modtage oral, men risiko ved at slikke en at slikke en shemale analt, det er jo noget man må gøre op med sig selv ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eromidt skrev, for 2 timer siden:

Hvad er jeres holding til det

Der er mindst 30 tråde, du kan starte med at læse om det emne. Men der hvor spørgsmålet hører til: I generel debat - ikke i forum for anmeldelser.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...