Hop til indhold
Guest Sentio

Hoteller Kbh - tidlig check-in

Recommended Posts

Guest Sentio

Hej,

Nogen som kan anbefale et par gode hoteller som tilbyder tidlig check-in in Kbh eller omegn  - gerne omkring kl 9/10. 
Mvh 

Sentio 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Du ringer bare til et hvilket som helst hotel, siger du ankommer med tog eller fly, har rejst hele natten og liiiiige har brug for et par timers søvn inden du skal til et møde i eftermiddag.

Så kan du få ethvert hotel til at checke dig ind tidligt....... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sentio
JenniferRomantica skrev, for 21 minutter siden:

Jeg tænker at hvis du efterspørger tidlig tjek ind så vil de fleste akkommodere det i disse tider hvor alting er halv tomt.. 

Faktisk ikke - dem jeg har spurgt siger det komme an på dagen, måske kan de - men kan ikke love det.... så håber på lidt tips. Man vil jo gerne være sikker på man har et sted - når man står der og absolut ikke skal sove ..... :rolleyes:

Check-in dagen før og med late check out er lidt besværligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Sentio skrev, for 29 minutter siden:

Faktisk ikke - dem jeg har spurgt siger det komme an på dagen, måske kan de - men kan ikke love det.... så håber på lidt tips. Man vil jo gerne være sikker på man har et sted - når man står der og absolut ikke skal sove ..... :rolleyes:

Check-in dagen før og med late check out er lidt besværligt. 

For at være ekstra hjælpsom, citerer jeg lige det bedste råd i tråden indtil videre (mit eget):

tvr skrev, 1 time siden:

Du ringer bare til et hvilket som helst hotel, siger du ankommer med tog eller fly, har rejst hele natten og liiiiige har brug for et par timers søvn inden du skal til et møde i eftermiddag.

Så kan du få ethvert hotel til at checke dig ind tidligt....... 

Virker hver eneste gang. Nogen gange skal du måske ringe til 2 hoteller, men det er også det. Sørg for at du ikke ringer 1 uge i forvejen men enten dagen før eller samme dag. Og hvis du kun liiiiige skal bruge det i et par timer, er det jo oså fint nok, for du har lige fået dig en god lur, og er klar til dit møde..... Altså så vidt hotellet ved.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sentio

@tvr Takker ! Det må være vejen frem ... må så også lige sige til receptionen jeg kun kan falde i søvn i en Queen eller King size seng :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sentio
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Ja ellers så må man sku sno sig:P

Det er jo et af de klassiske tegn på at man er ved at blive gammel og magelig .... at sengen begynder at bliver vigtig :D - og jeg er desværre blevet gammel for længe siden .... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså helt ærligt - hotellet er da ligeglad med hvad du skal bruge værelset til. Og der er masser af par der bruger hoteller på den måde. 

når jeg og min venninde har brug for et sted i byen spørger jeg bare direkte om vi kan leje et værelse fra 9-20 og altså ikke skal bruge forplejning eller noget.  Ofte får jeg en god pris. De har masser af den slags kunder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...