Hop til indhold

Recommended Posts

LoveLadyboy skrev, den 14.1.2021 at 05:41:

Nogen der har besøgt hende her? Evt en anmeldelse?:)

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=3286&lan=da

Jeg har besøgt Kara flere gange. Jeg ved der er delte meninger herinde og det kan du også se hvis du søger på hendes navn. 
Men jeg havde gode oplevelser med hende. 
Ja, hun er til den maskuline side på grund af muskuløs krop. Men den er til gengæld stram og glat. Hendes bryster er hårde, men sådan er det typisk med silikone hos en ladyboy ;) 

Men hun er stram “bagi” som få;) 

Jeg tror nøglen til en god oplevelse er at nyde hendes selskab og klarlægge inden hvad der skal ske. Jeg oplevede hende meget åben . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen

Havde en god tur med hende idag... hun har lært nye tricks omkring kropsmassage og vi gik i 69 hvor hun blev godt liderlig og stødte sin stive pik ned i min hals. Hun suttede til jeg kom og sugede godt til mens jeg spermede. Fin oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er hun på Vesterbro nu eller stadigvæk deroppe på landet ved Holbæk? Hun svarer ikke rigtig på hendes mail...

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleV skrev, for 13 timer siden:

Er hun på Vesterbro nu eller stadigvæk deroppe på landet ved Holbæk? Hun svarer ikke rigtig på hendes mail...

Nu har jeg været sammen med hende et par gange og jeg tror ikke du har held med mail. Det er enten sms eller whatsapp. Hvis du kun vil bruge mail, så kommer du nok ikke til at lave en aftale med hende ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...