Hop til indhold

Recommended Posts

Link først https://annoncelight.dk/showad/310719

Da jeg havde set mig lidt lun på Nicole, og samtidig ikke kunne finde nogle anmeldelser af hende herinde, vandt min nysgerrighed over mig, og jeg endte med at bestille 30 minutter hos hende.

Det kolde vejr gav mig forhåbninger om en dejlig varm seng at hygge mig i den næste halve time, men min velkomst skulle dog vise sig at være knap så varm, som jeg havde håbet på. 

Jeg blev taget imod af en kvinde, der var iført en sort negligé. Billederne på hendes profil er sikkert nok hende? Men de er uden tvivl af ældre dato. Efter min bedste vurdering, er hun en smul.. En del ældre end de 23, som hun påstår at være på hendes profil. Byt tallene rundt og jeg tror vi er nærmere det rigtige tal. Hun var også en tand større end på billederne, måske et par tænder endda. 

Da jeg træder ind, virker hun næsten opgivende. Hun har en smøg i munden, og beder mig tage tøjet af uden en masse snik-snak. På trods af den lidt lunkne modtagelse og forskellen mellem virkelighed og billede, var jeg dog ikke skræmt væk. Hun havde tydeligvis et par dejlige, store bryster, og min 2. hjerne tog herefter over. Af med tøjet og op på sengen. Hun skruede ganske højt op for noget musik, jeg ikke forstod noget som helst af. Forestil jer, at Randers lå i Østeuropa. Dette ville være den mest populære radiostation. Måske ikke det musik, jeg havde forventet, men jeg vurderede, at det var bedre end den kulde, der ventede mig udenfor.

Nå, igen lod jeg mig ikke skræmme, og jeg lagde mig til rette. Frøken tog herefter sin sorte negligé af, og her begyndte piben så at få en anden lyd. Det kan godt være at hendes billeder efterhånden er nogle år gamle og at pigens attitude til at starte med mindede mere om den, man ville have, hvis man havde en trist morgenvagt på McD man ikke kunne bytte væk, men nu skal jeg love for, at skuffelserne ophørte.

Først vækkede hun ejeren af den nu styrende hjerne, og han begyndte at røre på sig. Snart var han klar til kamp, og jeg modtog et ganske godt blowjob. Faktisk rigtig godt. Jeg lænede mig tilbage og hyggede mig lidt med de dejlige bryster, som i øvrigt er helt naturlige. Det fortsatte i et par minutter, og hun lagde sig og fandt sit bedste "så få det dog overstået..." gameface frem. 

En dejlig klassisk missionær er ikke sådan at kimse af, og jeg hyggede mig da gevaldigt. Snart begyndte jeg at kunne mærke liv under mig. Nicole begyndte at stønne og rykke mig frem og tilbage. Nu er jeg ikke den største fyr, så det er muligt, at hun troede, at der var mere at give af. Jeg vælger dog at tro, at hun faktisk semi-nød det. Eller i hvert fald er super god til at fake. Vi fortsatte her i en 5-minutters tid, og jeg nød synet af hende under mig. 

Jeg bad hende så om at sætte sig på mig. Jeg har altid nydt synet af en nøgen pige ovenpå mig, men jeg var dog også en smule træt fra gåturen hertil. Win/win. Nu tog det så sandelig fart. Nicole begyndte efterhånden at virke direkte aggressiv. Jeg følte mig mere og mere som en statist, mens pigen der sad på mig, tog hvad hun ville have, som var jeg en all-you-can-eat buffet. Hun stønnede og begyndte at svede, mens hun i en hulens fart gyngede hofterne frem og tilbage. Min tanke om at hun faktisk hyggede sig, var bestemt ikke forsvundet. Efter lidt tid spørger hun mig, om jeg vil komme på hendes krop eller i kondomet. Jeg svarer ja. Blodtilførslen i kroppen er stadig ikke helt ligeligt fordelt. 

Jeg får hende efter nogle minutter her over i en doggystyle. Jeg arbejder på livet løs, og må efter ganske kort tid smide håndklædet i ringen. 

Pigen rejser sig op, og tager kondomet af med et par servietter.

Til min store rædsel fortsætter musikken i baggrunden.

Alt i alt blev jeg 700 kroner fattigere, og selvom omstændighederne måske ikke var helt som lovet, så gjorde Nicole op for det med en vildskab og et engagement i sengen.

Jeg blev lidt lunkent budt farvel, cirka 18 minutter efter jeg var budt indenfor. Jeg er åbenbart ikke helt den arbejdshest, som jeg havde troet. Tak for denne gang. 

Pigen 7/10

Stedet 5/10

Engagement udenfor sengen 2/10 - i sengen 10/10.

Jeg vil komme med en lidt lunken anbefaling. Hvis man ikke har noget imod mangel på small-talk, en pige der er lidt ældre og større end på billederne, så er det skam nok turen værd. Forvent dog bare ikke en wow-oplevelse.

Jeg er åbenbart ikke helt vågen.. Kan en mod flytte tråden til anmeldelser i Jylland?

Redigeret af Parsnip

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god og underholdende anmeldelse. Jeg har skrevet med hende og var lige ved og næsten. Synes hun ser ret sød ud og jeg har ikke noget imod store piger - faktisk tværtimod mange gange. Meeen jeg er nu alligevel ikke helt overbevist om at det er noget for mig, den måde tingene foregår på. Men tak for anmeldelsen og anbefalingen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stemmer i og siger tak for den ærlige beskrivelse/anmeldelse. Blir der sat pris på herfra. 

Ærligt talt så lyder hun heller ikke meget mere værd end de 700 du måtte smide. Men tænker man kan få værre oplevelser for det beløb. Tak for ratingerne af 1 ud af 10. Og det er jo en smags sag med hensyn til overvægtige kvinder, men man sgu jo være et skarn hvis man ikke havde tænkt tanken trods alt, lidt klam og beskidt er man vel jo ret beset. Eller det blev jeg da ihvertfald kaldt af min eks dame inden hun forlod mig. :P hun minder øvrigt ret meget af udseende om frøkenen du har beskrevet og besøgt. Farvet blond, chubby/smælder fed og falsk af helvedes til, eneste forskel er min eks kunne dansk. Haha :ph34r:

 

Tak for indlægget endnu engang, makker. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...