Hop til indhold
Mr Black

Gp’ere og udlændinge ?

Recommended Posts

Hvis lovlydige gp’ere der betaler skat osv. skriver som de oftest gør, altså at de ikke modtager udlændinge..så overtræder de vel sådan set vores racismelove ?

jeg mener bare hvis jeg nu har et autoværksted og reklamere med at jeg ikke reparere biler for udlændinge (læs muslimer) så ville jeg blive stoppet inden jeg havde nået at trykke på Enter ? :D....dobbelt moral længe leve !

Redigeret af Mr Black
  • Synes godt om 1
  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

En sted forstår jeg dem for de er ikke altid trygt ved udlænding hvis han giver dem lorte behandling for de tror de er slemme eller er de bange for at støde på nogle de kender 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hyggefyr26 skrev, for 6 minutter siden:

En sted forstår jeg dem for de er ikke altid trygt ved udlænding hvis han giver dem lorte behandling for de tror de er slemme eller er de bange for at støde på nogle de kender 

Jamen helt enig og de bekræfter jo blot det vi andre siger..men stadig lov er lov og lov skal holdes, hvis vi bor i en retsstat som vi ellers er så stolte af at fremhæve..

ser frem til at se en dom over racisme mod en gp :)

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Ja, det er rigtigt nok, så bare start en sag op. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Melody

De 2 ting kan ikke samlignes overhoved.  

Det ene handler om at reparere biler det andet er om at bruge sin krop intim med et fremmed menneske. 

Derfor kan de 2 ting ikke samlignes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Melody skrev, for 3 minutter siden:

De 2 ting kan ikke samlignes overhoved.  

Det ene handler om at reparere biler det andet er om at bruge sin krop intim med et fremmed menneske. 

Derfor kan de 2 ting ikke samlignes.

Det kan da i den grad sammenlignes, begge 2 udøver et lovligt erhverv og skal efterleve dansk lovgivning..længere er den ikke !..men jeg kan da sagtens følge dem, ligesom jeg også synes det er idiotisk man kun må køre 80 på en stor landevej, men lov er lov og loven burde være ens for alle..

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 1 minut siden:

@Mr Black så en gp der betaler skat må ikke selv bestemme hvem hun har sex med? 

Nææhh, selvom det lyder forkert..altså jeg betaler også skat og jeg må heller ikke bestemme vis biler jeg reparere..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men de sælger jo deres krop for penge det samme de afviser en kundekreds de ikke vil have men GP skal jo slippe levede bagefter fra hyggen og ikke blive hardcore voldtaget af flere der står og venter ved døren eller hvordan de nu gør 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man må ikke sortere folk fra udfra race, efter dansk lovgivning..det burde i også vide herinde :D

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 2 minutter siden:

Nææhh, selvom det lyder forkert..altså jeg betaler også skat og jeg må heller ikke bestemme vis biler jeg reparere..

Du må da i den grad selv bestemme hvis biler du reparere. Du må bare ikke reklamere med at du ikke vil lave bil for udlændinge. 

Men det står dig til en hver tid frit for, at afvise at lave den og den kundes bil. Du må bare ikke stå og sige beklager du sort så dig vil jeg ikke arbejde for. 

Så jeg kan følge din tanke så langt, som til at gp'er heller ikke måtte skrive i deres annoncer at de ikke modtager Muhammed. Men først skal afvise i døren. Men ærligt, så er der altså forskel på at skrue i en skoda eller modtage besøg som gp. Måske ikke juridisk sådan som du stiller det op. Men menneskeligt, er der himmelvid forskel. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 5 minutter siden:

Man må ikke sortere folk fra udfra race, efter dansk lovgivning..det burde i også vide herinde :D

Alstå meld du bare alle dem der gør det så se hvor mange venner du har bagefter og hvad du fik ud af det ! 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hyggefyr26 skrev, for 1 minut siden:

Alstå meld du bare alle dem der gør det så se hvor mange venner du har bagefter og hvad du fik ud af det ! 

Du tager fejl der, jeg melder ikke folk..heller ikke selv om de kører for stærkt eller sælger stoffer eller andre ulovligheder..jeg undre mig blot over at loven ikke er ens for alle..

for hvis den var ville jeg også reklamere med at jeg ikke modtager udlændinge (læs muslimer), på mit værksted :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Melody

@Mr Black jeg håber virkelig at du bare har skrevet det her for sjov.

Sarkastisk. For den tankegang er ... wow.

 Som sagt kan de ting ikke på nogen måde samlignes. 

Hvis din mekaniker knepper sine kunder kunne det samlignes.

Men så vidt jeg ved er det ikke tilfældet.

Mange kosmetologer tilbyder ikke intim voksning til mænd og det er fuldt ud lovligt.

At gp'er vælger en bestem befolkningsgruppe er også fuldt ud lovligt.

Og hvorfor er det så det?

Fordi begge 2 står i en sårbare situation hvis kunden ikke kan opfører sig ordentlig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Melody skrev, for 3 minutter siden:

@Mr Black jeg håber virkelig at du bare har skrevet det her for sjov.

Sarkastisk. For den tankegang er ... wow.

 Som sagt kan de ting ikke på nogen måde samlignes. 

Hvis din mekaniker knepper sine kunder kunne det samlignes.

Men så vidt jeg ved er det ikke tilfældet.

Mange kosmetologer tilbyder ikke intim voksning til mænd og det er fuldt ud lovligt.

At gp'er vælger en bestem befolkningsgruppe er også fuldt ud lovligt.

Og hvorfor er det så det?

Fordi begge 2 står i en sårbare situation hvis kunden ikke kan opfører sig ordentlig.

 

Loven er ens for alle uanset hvilket erhverv de udøver !

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Troll alert. 

Dont feed it 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 2 minutter siden:

 ville jeg også reklamere med at jeg ikke modtager udlændinge (læs muslimer), på mit værksted :)

Du har nu i to tråde indenfor en time egnet dig ad muslimbashing. Du ved det ikke er lovligt vel? Ifølge EG's regler.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, Lige nu:

Du har nu i to tråde indenfor en time egnet dig ad muslimbashing. Du ved det ikke er lovligt vel? Ifølge EG's regler.

Så der kom svenskeren med hans moral om hvad danskere må og ikke må :D

  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, Lige nu:

Så der kom svenskeren med hans moral om hvad danskere må og ikke må :D

Nej, det var EG's regler jeg refererede til. Ikke mine egne.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så hvis en dansker har det svært, så er det ok at han sælger stoffer eller kører 220 ?

jeg snakker om lovgivning, ikke om følelser :)

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020

De må da selv bestemme hvem de har sex med så ser ikke hvorfor dette skal bringes på bane  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 56 minutter siden:

Nææhh, selvom det lyder forkert..altså jeg betaler også skat og jeg må heller ikke bestemme vis biler jeg reparere..

Du kan da ikke seriøst blive ved med at sammenligne det at have sex med at reparere biler. 

Du må være forfærdelig at have sex med! Stikker du en finger op i hende og drejer en halv omgang og forventer at hun tænder? 

Redigeret af AalborgLook
  • Haha 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen hvis det er ok så vil jeg da også begynde at reklamere med at jeg ikke modtager udlændinge på mit værksted, for vi kan hurtigt blive enige om de er trælse..jeg undre mig blot over hvordan gp’ere kan slippe afsted med åbenlyst at reklamere med det..for det må alle andre sgu ikke...laaaangt fra da :blink::lol:

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Melody
Mr Black skrev, for 14 minutter siden:

Loven er ens for alle uanset hvilket erhverv de udøver !

Ej jeg magter virkelig ikke det her.

For 4 år siden var der en dansk mand der anmeldte et bodel for rasicme.

De havde skrevet de kun tog imod skandinaviske danske mænd.

Sagen kom ikke engang i retten, fordi politiet ikke mente at der var hold i sagen. På baggrund af at pigerne ikke skrev noget decideret racistisk. De skrev bare hvem de ville have besøg af.

Og idet at det var deres kroppe de skulle bruge i deres arbejde og selv kunne være deri fysisk og psykisk var svaret at på det her område og med alle andre intime aktiviteter, må man tilbyde det til hvem som helst man selv har lyst til at tilbyde det til.

Hvis de derimod havde skrevet vi tilbyder ikke til eks muslimer fordi de er sådan og sådan så kunne der måske komme en sag ud af det.

 

Men jeg forstår virkelig ikke hvad du vil frem til med det her?

Jeg har ikke mere at skrive til dig.

Redigeret af Melody

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 7 minutter siden:

 så ser ikke hvorfor dette skal bringes på bane  

 

Gør du ikke? Det staves muslimbashing. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...