Hop til indhold

Recommended Posts

Puha, var virkelig blevet hudsulten efter en længere pause da den sædvanlige pige har ferie og var ærligt lidt desperat da det efterhånden er svært st finde en GP som tager kunder ind.

Det endte efter at have skrevet til ret så mange uden held at Jeg måtte forbi Helen:

https://annoncelight.dk/showad/260595

jeg pakkede 2x600kr så der var mulighed for at gå 2 veje afhængig af situationen og tiltrækningen.

Kommunikationen var nem og stod hurtig hos hende og blev lukket ind.

Hun var ikke lige den type pige som jeg normalt besøger, men det var jeg egentlig forberedt mig på(mange års erfaring (griner))  

Kunne godt se det for mit vedkommende lidt var en hit and run situation, besluttede mig for at ligge de 600kr velvidende at jeg nok ikke blev de 30min :), men hun er squ så venlig og det gjorde egentlig at jeg tænkte jeg kunne gennemføre.

 

Vi smed kludende og hun gav et ret godt blowjob(uden), faktisk kom det helt bag på mig og da jeg kunne mærke der var mulighed for at komme så besluttede jeg mig for at det var nu da jeg ikke helt kunne finde den fysiske tiltrækning og se mig selv i resten af akten :)

Hun blev lidt overrasket men smilte og fortsatte med at malke mig med hånden.

Det virkede til jeg havde mulighed for en tur til, men jeg spurgte pænt om jeg måtte gå, hun spurgte om jeg ville have et bad som jeg takkede nej til. Vi hygge snakkede lidt om Corona osv. og sagde pænt farvel.

Alt i alt en fin oplevelse, hun er måske ældre end hun skriver(+5-8år) og lidt anderledes kropsbygning(ikke stor, men bare lidt firkantet og mere fløde end billederne antyder).

God vind derude :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en opdatering, Hellen har været i flere år , hun er sød, rolig og hendes service fejler ikke noget.  Jeg kan forstå at hun er blevet lidt større hvilket man ikke lige kan de af billederne, men måske dkulle hun skulle besøges igen..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rolias skrev, for 1 minut siden:

Tak for en opdatering, Hellen har været i flere år , hun er sød, rolig og hendes service fejler ikke noget.  Jeg kan forstå at hun er blevet lidt større hvilket man ikke lige kan de af billederne, men måske dkulle hun skulle besøges igen..

Jeg plejer at have fokus på piger mellem 20-25år så det er sikkert rigtigt at hun har været her før og jeg ikke har set hende :)

Syntes ikke hun er stor, bare ikke så stram som jeg syntes billederne viser med numse og mave..

Men ja meget venlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da hun tog 500 for 30 min incl megafransk og anal, var jeg regelmæssigt forbi, men synes der er mange bedre bud med hendes nuværende prisniveau

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...