Hop til indhold
Mr_HBX(2)

Housewife Viki - Aalborg?

Recommended Posts

Hej kloge mennesker.

Jeg faldt over denne interessante kvinde Viki i Aalborg: https://annoncelight.dk/showad/304176 dags dato: d. 13/1 2021.

Derefter tænkte jeg at der nok lå en anmeldelse herinde, hvis man var heldig og ja, der er flere og jeg sidder tilbage og er lidt forvirret.

I Fredericia (Vissenbjerg efter anmeldelsen): https://annoncelight.dk/showad/304955 - samme video og fra: d. 12/11 2020

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan bare ringe eller sende en SMS og spørge hende. Hun har sikkert lavet en fejl. 
Hun fortalte mig inden jul, at hun ville komme tilbage til DK fra uge 2 af januar. Og hun har sin AL annonce for Aalborg nogle dage nu, så næste sted bliver jo nok Fredericia. 

Hun taler fint engelsk, og er sød og venlig. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 31 minutter siden:

Hun har flere annoncer og flere navne.

Når jeg kigger nærmere på annoncen for Fredericia, er der ingen billeder endnu. Men annoncetekst og navn nøjagtig ens. 
Til gengæld er "arkiv"-billederne i Fredericia annoncen en andens. Faktisk en anden lidt ældre polsk dame jeg besøgte sidste forsommer. 

Så det ser ud til at Viki ikke er blevet helt færdig med at overtage den endnu, selv om den er blevet aktiveret. 

Billederne på Aalborg annoncen er 100% Viki.

Men helt enig i, at det er noget rod. Og sikkert forårsaget af en "hjælper". Men det kan nok opklares med en SMS.

Redigeret af autobahn

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 56 minutter siden:

Når jeg kigger nærmere på annoncen for Fredericia, er der ingen billeder endnu. Men annoncetekst og navn nøjagtig ens. 
Til gengæld er "arkiv"-billederne i Fredericia annoncen en andens. Faktisk en anden lidt ældre polsk dame jeg besøgte sidste forsommer. 

Så det ser ud til at Viki ikke er blevet helt færdig med at overtage den endnu, selv om den er blevet aktiveret. 

Billederne på Aalborg annoncen er 100% Viki.

Men helt enig i, at det er noget rod. Og sikkert forårsaget af en "hjælper". Men det kan nok opklares med en SMS.

Var det hende her du mener? Naughty Nathali? Hvordan var hun at besøge? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 2 timer siden:

Var det hende her du mener? Naughty Nathali? Hvordan var hun at besøge? 

Fuck, undskyld, jeg tog fejl. Hende jeg besøgte er polsk, og var i Nørresundby. 
Nathali er i samme "netværk" som Housewife Viki, Lea og Kristina, som hun var roommate med inkl. 3-somes inden jul (jeg skrev anmeldelse af Kristina). 
Så giver det bedre mening at Viki og Nathali skifter annoncer mellem hinanden. 

Hende jeg besøgte var frisk, Nathali er ifølge hvad jeg har læst mindst lige så frisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 29 minutter siden:

Fuck, undskyld, jeg tog fejl. Hende jeg besøgte er polsk, og var i Nørresundby. 
Nathali er i samme "netværk" som Housewife Viki, Lea og Kristina, som hun var roommate med inkl. 3-somes inden jul (jeg skrev anmeldelse af Kristina). 
Så giver det bedre mening at Viki og Nathali skifter annoncer mellem hinanden. 

Hende jeg besøgte var frisk, Nathali er ifølge hvad jeg har læst mindst lige så frisk.

Frisk :D Tror sku jeg skal forbi ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...