Hop til indhold

Recommended Posts

Hermed en ældre anmeldelse (faktisk flere besøg) fra før corona 2... Jeg har besøgt Pim flere gange, det er hende som på andre anmeldelser ikke er navngivet,  hun er ca. 55 år, max.160 og med en fin krop. Hun har et kønt ansigt og har et skønt udtryk når hun masserer erotisk, let lukkede øjne, nærmest henført. Jeg har besøgt hende flere gange direkte efter besøg hos en anden dejlig massør som jeg mistede forleden, og som desværre ikke ville den erotiske del med mig, så to dejlige thaidamer indenfor en køretur på 20 min. Jeg har fundet ud af den erotiske del med hende til 500, som kan minde meget om Wan fra Kingosgade... Hj og stimulering et vist sted, massage fint men ikke ret længe. Hvis du bliver ledt gennem køkkenet som er til det et meget lille rum, men meget intimt, og der fik jeg en oplevelse næstsidste gang/besøg. Jeg kan huske, at jeg tog mit tøj på, men hvor jeg havde sat bilen og hvad jeg skulle resten af dagen var forsvundet. Så voldsomt var det med den stimulering og afslutning. Facinerende men også skræmmende at bruge 1 time på at komme tilbage igen/på plads. Sidste besøg samme behandling, men stille og roligt, og en gave i form af en dejlig sort t shirt. Pim er dejlig moden thai kvinde som ved hvad hun gør. God kemi tilmed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...