Hop til indhold

Recommended Posts

Fantasifuld skrev, for 5 timer siden:

Melissa

Se min nylige kommentar i efterlysningen på Alexandra, som er samme sted. Jeg tager gerne forbi og knalder Melissa en dag. Efter Alexandra er hun på min to do liste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stangen skrev, for 1 time siden:

Du kan spørge hende om adressen - det er på den berygtede vej i Rødovre - så det blev et no go fra mig.

Hvilke vej taler vi om ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lavede en aftale med Melissa for et par dage siden. Hun svarede med det samme, og kommunikationen var klar og tydelig. Jeg ankommer til aftalt tid, endda et par minutter før, men så hører jeg ikke mere:

 

Jeg tror ikke at hun har set mig og tænkt "never in a million years", for jeg sad i bilen og skrev. Desuden er jeg ret præsentabel og er aldrig blevet afvist tidligere. Jeg tror simpelthen at hun har taget en anden kunde ind lige foran næsen på mig og tænkt "fuck ham den anden". Og så er der nogle af pigerne, der brokker sig over, at nogle mænd ikke holder aftalerne... yeah right !

 

Redigeret af Bryan Mills
Privar korrespondance fjermet!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Blueberry, det er muligt du har ret, men i den SMS-samtale, der nu er blevet fjernet, skrev du til pigen, at nu var du ved døren, men du var ikke engang indenfor synsvidde af huset, for du spurgte også om hvilken etage det var, og det giver ingen mening i det hus.

Så måske gik hun ud og åbnede for dig, og tænkte "fuck, endnu en idiot der bare brænder mig af". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynkineseren skrev, for 19 timer siden:

@Blueberry, det er muligt du har ret, men i den SMS-samtale, der nu er blevet fjernet,

Den er der skam stadig - det er bare en anden tråd: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...