Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Faldt over hende på annoncelight.dk 

Jeg må sige jeg var lidt skeptisk over hendes billeder men de holder max, er det hende, tjek 

Ser hun godt ud og er piv fræk, tjek 

Jeg valgte menu 6, en spiller og det var godt nok min hurtigste spiller for at se hende sidde der og lege med sin lille frække mis det var sku mere end jeg kunne holde til længe, så sprøjt på hendes meget flotte bryster også lige en tur i hendes mund, det holder :wub: super frisk og fræk pige, hvor pris og kvalitet holder max. 

Jeg kommer igen 

Kan ikke sætte link ind, håber en anden kan.

Skrevet
Altid2 skrev, for 7 minutter siden:

Faldt over hende på annoncelight.dk 

Jeg må sige jeg var lidt skeptisk over hendes billeder men de holder max, er det hende, tjek 

Ser hun godt ud og er piv fræk, tjek 

Jeg valgte menu 6, en spiller og det var godt nok min hurtigste spiller for at se hende sidde der og lege med sin lille frække mis det var sku mere end jeg kunne holde til længe, så sprøjt på hendes meget flotte bryster også lige en tur i hendes mund, det holder :wub: super frisk og fræk pige, hvor pris og kvalitet holder max. 

Jeg kommer igen 

Kan ikke sætte link ind, håber en anden kan.

Er det her https://annoncelight.dk/showad/289216

Skrevet
  • Author
Martin1963 skrev, for 11 minutter siden:

Hvor (sådan ca.) i København findes hun ???

Det er i Rødovre, ok diskret, man står ikke og glaner ved døren, efter aftale bliver man kvikt lukket ind når man banker på :rolleyes:

Skrevet

Tak for anmeldelsen - flot pige, hun er bemærket ;) desværre annoncere hun så sent på dagen  at beslutningen om et andet besøg er taget, men skal helt klart forbi 

Skrevet
Rolias skrev, for 2 timer siden:

Tak for anmeldelsen - flot pige, hun er bemærket ;) desværre annoncere hun så sent på dagen  at beslutningen om et andet besøg er taget, men skal helt klart forbi 

Tjoooo

Skrevet
Altid2 skrev, for 4 timer siden:

Det er i Rødovre, ok diskret, man står ikke og glaner ved døren, efter aftale bliver man kvikt lukket ind når man banker på :rolleyes:

Er det samme sted som den lille røde?

Skrevet
  • Author
Lasselas skrev, for 15 timer siden:

Er det samme sted som den lille røde?

Der må jeg være dig svar skyldig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.