Altid2 38 Skrevet 13. Januar, 2021 Faldt over hende på annoncelight.dk Jeg må sige jeg var lidt skeptisk over hendes billeder men de holder max, er det hende, tjek Ser hun godt ud og er piv fræk, tjek Jeg valgte menu 6, en spiller og det var godt nok min hurtigste spiller for at se hende sidde der og lege med sin lille frække mis det var sku mere end jeg kunne holde til længe, så sprøjt på hendes meget flotte bryster også lige en tur i hendes mund, det holder super frisk og fræk pige, hvor pris og kvalitet holder max. Jeg kommer igen Kan ikke sætte link ind, håber en anden kan. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Januar, 2021 Altid2 skrev, for 7 minutter siden: Faldt over hende på annoncelight.dk Jeg må sige jeg var lidt skeptisk over hendes billeder men de holder max, er det hende, tjek Ser hun godt ud og er piv fræk, tjek Jeg valgte menu 6, en spiller og det var godt nok min hurtigste spiller for at se hende sidde der og lege med sin lille frække mis det var sku mere end jeg kunne holde til længe, så sprøjt på hendes meget flotte bryster også lige en tur i hendes mund, det holder super frisk og fræk pige, hvor pris og kvalitet holder max. Jeg kommer igen Kan ikke sætte link ind, håber en anden kan. Er det her https://annoncelight.dk/showad/289216 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Altid2 38 Skrevet 13. Januar, 2021 Agurken skrev, for 54 minutter siden: Er det her https://annoncelight.dk/showad/289216 Det er hende jep Tak til Agurken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 310 Skrevet 13. Januar, 2021 Hvor (sådan ca.) i København findes hun ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Altid2 38 Skrevet 13. Januar, 2021 Martin1963 skrev, for 11 minutter siden: Hvor (sådan ca.) i København findes hun ??? Det er i Rødovre, ok diskret, man står ikke og glaner ved døren, efter aftale bliver man kvikt lukket ind når man banker på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 13. Januar, 2021 Tak for anmeldelsen - flot pige, hun er bemærket desværre annoncere hun så sent på dagen at beslutningen om et andet besøg er taget, men skal helt klart forbi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntman 146 Skrevet 13. Januar, 2021 Rolias skrev, for 2 timer siden: Tak for anmeldelsen - flot pige, hun er bemærket desværre annoncere hun så sent på dagen at beslutningen om et andet besøg er taget, men skal helt klart forbi Tjoooo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 13. Januar, 2021 Altid2 skrev, for 4 timer siden: Det er i Rødovre, ok diskret, man står ikke og glaner ved døren, efter aftale bliver man kvikt lukket ind når man banker på Er det samme sted som den lille røde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Altid2 38 Skrevet 14. Januar, 2021 Lasselas skrev, for 15 timer siden: Er det samme sted som den lille røde? Der må jeg være dig svar skyldig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 568 Skrevet 14. Januar, 2021 Det er samme sted. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg