Hop til indhold
Gæst

Søger et par svar

Recommended Posts

Gæst

Hey alle

Jeg er ny her på sitet, som medlem.

Jeg har dog efterhånden prøvet nogle steder i det københavnske thai miljø, og kan li´det ;)

Jeg har dog lige et par spørgsmål jeg søger svar på:

Hvor tit besøger i det samme sted :?:

Har i oplevet at pigen ligesom ikke "gider" en mere?

Jeg forhandler selvfølgelig også lidt om prisen, går dog aldrig under 300 for HJ, eller det forkert.

En for "høj" pris skulle jo nødig danne præcedens for prismarkedet i øvrigt ;)

Hilsen Dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey alle

Jeg er ny her på sitet, som medlem.

Jeg har dog efterhånden prøvet nogle steder i det københavnske thai miljø, og kan li´det ;)

Jeg har dog lige et par spørgsmål jeg søger svar på:

Jeg forhandler selvfølgelig også lidt om prisen, går dog aldrig under 300 for HJ, eller det forkert.

Hilsen Dråben

Et sted har jeg besøgt den samme pige 5 gange, fordi hun virkelig forstod at give et intenst og pirrende HJ - selvfølgelig så hun så også godt ud, men jeg bestilte så hvergang hele pakken til kr. 8 - 1000,- kr. Da hun holdt kom der en ny som også så godt ud, men hendes HJ var ikke nær så godt - til gengæld var hendes BJ desto bedre med rigtig god øjenkontakt og hun var sjov - bestilte også bare fuld pakke en 3 gange, men så syntes jeg også ligesom jeg måtte prøve andre græsgange.

Jeg tror måske det med at komme ind og bestille ½ - 1 times massage, hvor det så forventes af pigen at hun langsomt nærmer sig det væsentlige, kan være lidt for forudsigeligt - og måske også trættende. Desuden kan sprogproblemrt ligge en dæmper på interessen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mener du samme sted, med den samme pige?

Har max. været sammen med den samme pige 12 gange, men typisk

3-4 gange hvis hun er god, har mange engangs besøg i bagagen.

Mange gode steder forlanger de kun 200 Kr. for HJ., det er den pris jeg kan lide.

Har da oplevet at en pige jeg har besøgt flere gange kan være lidt uoplagt,

men så er hun som regel klar igen næste gang, ellers er det videre.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne der være en sammenhæng mellem det at du forhandler og det at de ikke gider dig mere?

Hvis der er andre kunder der betale fuld pris og er lige så gode kunder som dig, så er det klart de hellere vil dem.

Jo lavere pris du opnår jo mindre lyst har hun nok til give sig 100 %.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

En for "høj" pris skulle jo nødig danne præcedens for prismarkedet i øvrigt

Tja de kunder jeg ikke gider i min forretning er dem der forhandler pris. Jeg har ikke problemer med at sælge mine produkter til normal pris, så en prutter er bare tidsspild - og det er ikke særligt flatterende at få sine produkter bedømt til en lavere pris, end men selv mener de er værd.

Det gælder nok især piger som skal være meget intime med køberen.

Noget andet er at nogle piger faktisk er lidt bange for at få alt for tætte relationer til en kunde. Det har jeg oplevet en gang, hvilket pigen, direkte adspurgt over en kop kaffe efter samværet, bekræftede. Vi holdt så en pause, hvor jeg blev blev serviceret af hendes kollegaer. Derefter blandede vi atter kropssekreter, da vi begge havde bevist at der ikke var andet end lyst og begær i relationen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det jeg mener er bare at prisen for den samme ydelse, i det her tilfælde, massage/sex kan varierer fra 8-900 til 15-1600 kr.

Pigen har endog selv lagt ud med 1.000kr fra start og har ved flere lejligheder

også fået lidt ekstra i drikkepenge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det jeg mener er bare at prisen for den samme ydelse, i det her tilfælde, massage/sex kan varierer fra 8-900 til 15-1600 kr.

Pigen har endog selv lagt ud med 1.000kr fra start og har ved flere lejligheder

også fået lidt ekstra i drikkepenge.

Der kan jo være flere årsager, men find en anden pige/sted istedetfor - der er jo nok at ta´ af :D - måske er du ikke lige hendes type eller du har på en eller anden måde overskredet hendes grænser. Find evt. en pige, som forstår lidt bedre dansk og hvad du ønsker. Evt. kan tidspunktet på dagen du besøger klinikken have betydning - jeg forsøger f.eks helst af ligge mine besøg om formiddagen, hvor de måske ikke har så megen trafik og er mere friske fremfor hen på aftenen og slet ikke om natten - det er totalt yt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg genkender det lidt fra to piger, jeg har besøgt – Linda og Nancy. I begge tilfælde var det ved første besøg, hvorefter prisen ved de følgende steg op til de 1.500. Uden vaklen fra pigen.

Jeg har efterfølgende betragtet første gang som et introtilbud, så jeg skulle komme igen. Er denne opfattelse rigtig, er pigens taktik jo lykkedes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Der er klart piger, der giver den fuld gas første gang de møder en.... derefter kunne det måske ønskes bedre/mere almindeligt sex.

De er jo snu nok de piger, så måske denne type pige, har regnet ud, mænd oftest skriver anmeldelse efter første besøg? ;) eller bare regner med, nu er man fast husbuk

Hvis en favoritpige, ikke holder samme serviceniveau, holder jeg op med at besøge hende et stykke tid. Så prøver jeg oftest igen, hvis det samme gentager sig.... tja så er hun sløjfet af listen ;)

Man skal også nogengange kigge indad.... er man god nok til, at signalere hvad man gerne vil :?: eller har man en tro på, at det må pigen da kunne gennemskue :roll: De er oftest lige så dårlige tankelæsere, som vi andre er

Derudover er der jo det fact, man ikke leverer den samme indsats hver dag på arbejde :) det gør du jo heller ikke selv....eller hvis de er i periode... eller lige haft et fjols.. you name it. Hvis du har en favoritpige, ville jeg nok ikke afskrive hende efter en lunken oplevelse :!: men som en anden er inde på, så skal det jo ikke gentage sig :?

Personlig kører jeg en blandingsting.... Nyder rigtig meget, at besøge de samme piger om og om igen, men vil jo også gerne se nogle nye engang imellem.

p.s mit indlæg er en generel betragtning, og ikke kun indenfor Thaiverdenen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg prøvet de fleste steder i København og omegn, og er aldrig blevet forelagt en pris højere end

300 Kr., det er enten 200 eller 300 Kr. (normalt Kr. 600 incl. massagen).

Det hænder da at jeg siger jeg plejer at give 200 Kr. andre steder, hvilket passer, og så går

de ofte med på den.

Siden du finder anledning til at forhandle prisen "ned" på 300 Kr., hvad er udgangsprisen da?

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg prøvet de fleste steder i København og omegn, og er aldrig blevet forelagt en pris højere end

300 Kr., det er enten 200 eller 300 Kr. (normalt Kr. 600 incl. massagen).

Det hænder da at jeg siger jeg plejer at give 200 Kr. andre steder, hvilket passer, og så går

de ofte med på den.

-OD

Hej OD

Det er aldrig pris på HJ jeg tinger med, mem pris på "tøj af", BJ, eller sex

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej OD

Det er aldrig pris på HJ jeg tinger med, mem pris på "tøj af", BJ, eller sex

Du må være amerikansk ekspræsident. :)

At blowjob ikke er sex, skal man vist hedde Bill Clinton for at konkludere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ha ha Onslow, ekspræsident, dog ikke :D

I vores kultur sidestilles BJ/HJ med sex, ja, men jeg har fået at vide af flere thaipiger at det gør man ikke nødvendigt vis i deres kultur.

Jeg er dog heller ikke mere blåøjet end at jeg ved,....... at pigerne ved,....... at det gør man altså heroppe i det kolde nord. ;)

BJ+HJ = "hyggeligt samvær"

Tissemand i tissekone= SEX :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fra 50'erne og 60'ernes bornerte USA kom ordet petting til Danmark. ;)

Ved petting var alt undtagen penetration tilladt, fordi pigen jo helst skulle være jomfru, når hun blev gift. :roll:

Så petting var ikke "rigtig" sex, og derfor blev der set gennem fingrene med det. :D

Det forklarer måske, hvorfor ekspræsidenten forsøgte sig med: "I did not have sex with that woman" :lol:

Med venlig hilsen

:geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

mindst en gang i måneden - min faste er vanedannende... men det bliver også til en del engangsbesøg rundt omkring for at teste nye røve... men vender altid tilbage til "stjernen"

nej - men hvis du er dum nok til at forhandle om prisen - så har du svaret. Det er totalt respektløst, fornærmende og nedværdigende opførsel overfor pigen

hvis hun synes hendes ydelser er det værd - så skal du da ikke fortælle hende det modsatte og så tro hun gider dig.

forkert ?? ord som idiotisk, tåbeligt, fjollet, respektløst bliver highligtet i ordbogen ... det er så forkert som det kan være..

pigerne skal nok sætte prisen på markedet - det skal du da ikke blande dig i!! du kan betale eller lade være hvis du synes det er for dyrt, men pigerne skal nok selv sige hvad de er værd.

hvis du ikke er enig - så gå igen, men bland dig uden om deres prispolitik!

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvis du ikke er enig - så gå igen, men bland dig uden om deres prispolitik!

Hvor meget kommer du egentlig på thai-klinikker?

Nogle steder er det åbenlyst, at pigen kan finde på at "prøve" en højere pris. Det kan betyde to ting - enten at hun slet ikke har lyst til sælge varen, eller at hun tror hun kan få kunden til at betale den højere pris. Hvis det sidste er tilfældet, så er det helt uproblematisk at foreslå en pris i normalt leje. Jeg har selv gjort det et par gange, men det er nu meget, meget sjældent, jeg føler trang til det.

Hvis prisen i udgangspunktet er "for" høj, så støtter jeg rådet om at gå igen, men det er jo også en forhandlingsteknik.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke nødvendigvis - det er nok at være amerikaner og dermed underlagt amerikansk lovgivning ;)

Clinton afviste jo under ed at have haft "sexual relations" med Monica Lewinsky, og han ville være blevet anklaget for mened, hvis oralsex i USA havde været defineret som "sex" eller "sexual relations"... 8-)

Den offentlige anklager fandt senere ud af, at han kunne have stillet sine spørgsmål til Clinton mere præcist inkl. oralsex og dermed gjort det umuligt for Clinton at svare benægtende.

Men Clinton gjorde sig netop ikke skyldig i mened, og derfor endte han med at klare frisag, selv om stort set alle inkl. han selv var enig i, at han havde optrådt "upassende"(inappropriate").

Clinton er jo uddannet jurist og var en succesrig advokat i årene op til præsident-jobbet, så derfor kendte han selvfølgelig de juridisk definerede nuanceforskelle mellem "oralsex" og "sexual relations" (det sidste lig "samleje") :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...