AlfaN 2236 Skrevet 11. Januar, 2021 Fik for nylig en snap herinde fra til en sugartos, men kan ikke finde beskeden/indlægget mere. En der kan hjælpe, evt på pm? Det var ok med pigen den blev delt herinde kan jeg huske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Boost 23 Skrevet 11. Januar, 2021 Har du prøvet at søge på fx snap i søgefeltet, ku være den kom frem den vej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 11. Januar, 2021 Gør den desværre ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 11. Januar, 2021 Har fået slettet hende(fejl). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hkohko 467 Skrevet 11. Januar, 2021 Hendes brugernavn er som du skriver her så du er nok blevet blokeret eller er kommet til at blokere hende. Nogen der har prøvet hende? Hun ser ret fræk ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 11. Januar, 2021 (edited) hkohko skrev, for 4 minutter siden: Hendes brugernavn er som du skriver her så du er nok blevet blokeret eller er kommet til at blokere hende. Nogen der har prøvet hende? Hun ser ret fræk ud. Har fundet hende igen Redigeret 11. Januar, 2021 af AlfaN 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hkohko 467 Skrevet 11. Januar, 2021 Du må gerne berette tilbage hvis du møder hende (evt i privat besked). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 11. Januar, 2021 Kommer ik til at møde hende, pga geografien, men hun er god til at opdatere med snaps og er ikke ude på at hive penge ud af folk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arnejensen 7 Skrevet 11. Januar, 2021 Hun er rigtig dejlig og kun dejligere i virkeligheden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 887 Skrevet 13. Januar, 2021 (edited) Smag er en personlig sag. Jeg har (ligesom andre), haft en lidt svær sms udveksling med hende. Hun er helt urimelig sensitiv og humørsyg. Det i sig selv burde have advaret mig. Men det lykkes mig at genskabe stemningen. Vi mødtes som aftalt. Pigen var i godt humør på dagen. Pigen er i starten af 20'erne, men har en krop som en gammel kone som har født en hel børnehave. Meget brede hofter. Løs hud. Vurderet på ansigtet vil jeg antage, at hun har en arabisk baggrund. Igen så burde jeg være smuttet. Selve agten var uden den store service og indlevelse, da først pengene havde skiftet ejer. Det var utrolig heldigt, at jeg ikke have bestilt mere tid. Jeg er ganske sikker på, at jeg ville få meget svært ved at trække hesten til truet endnu en gang. Jeg kan kun på det kraftigste advare mod hende. Hun er ikke pengene værd. Udseende 3/10 Service 2/10 Redigeret 13. Januar, 2021 af Liverpool 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
erjobareenmand 14 Skrevet 14. Januar, 2021 Altså jeg syntes hun ser fantastisk ud - total lækker kvinde . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 887 Skrevet 14. Januar, 2021 erjobareenmand skrev, for 20 minutter siden: Altså jeg syntes hun ser fantastisk ud - total lækker kvinde . Har du set hende fuldt afklædt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vikingen08 Skrevet 14. Januar, 2021 Liverpool skrev, for 20 timer siden: “Vi mødtes som aftalt. Pigen var i godt humør på dagen. Pigen er i starten af 20'erne, men har en krop som en gammel kone som har født en hel børnehave. Meget brede hofter. Løs hud. Vurderet på ansigtet vil jeg antage, at hun har en arabisk baggrund. Igen så burde jeg være smuttet.” krop som en gammel kone? Det kan jeg virkelig ikke nikke genkendende til. Og du burde simpelthen have smuttet pga hendes baggrund?! Er du mørkeræd? Lyder lidt til at du måske er blevet afvist Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 887 Skrevet 14. Januar, 2021 (edited) At du dumsmart insinuerer, at jeg er racist, gider jeg ikke kommenterer på, udover at jeg oplyser hendes etnicitet som en brugerservice. Nogle af læserne tænder på blonde piger. Andre tænder på sorte piger. Nogen tænder på rødhårede piger. Nogen på asiater. Igen andre på arabiske piger. I mit univers finders der smukke arabiske piger og mindre smukke. Så jeg vil være så tydelig som jeg kan, for din skyld. Sugartos ansigt er arabisk og under middel. Resten er LANGT under middel for en på på ca. 22 år. Beklager, at jeg behøver at være så eksplicit. Efter at have læst en masse positive anmeldelser af meget nye brugere, ønskede jeg at give mit besyv med, da jeg havde en helt anden oplevelse. Du og jeg har tydeligvis meget forskellige standarder. Smag er subjektivt. Der er ingen grund til, at du kaste racekortet her. Hvis du havde den mindste respekt for racespørgsmålet, så burde du ikke devaluerer dette begreb, men derimod bruge det meget afmålt. PS! Var jeg blevet afvist, kunne jeg vel ikke beskrive hende som jeg gør? Hendes maveskind fremgår eksempelvis ikke af de misvisende billeder. Igen en dumsmart kommentar. Lær at respektere at andre mennesker kan have en anden mening. Redigeret 14. Januar, 2021 af Liverpool 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vikingen08 Skrevet 14. Januar, 2021 Liverpool skrev, for 18 minutter siden: Du og jeg har tydeligvis meget forskellige standarder. Smag er subjektivt. Der er ingen grund til, at du kaste racekortet her. Hvis du havde den mindste respekt for racespørgsmålet, så burde du ikke devaluerer dette begreb, men derimod bruge det meget afmålt. Vi er allesammen forskellige og heldigvis for det. Du skriver jo decideret “Vurderet på ansigtet vil jeg antage, at hun har en arabisk baggrund. Igen så burde jeg være smuttet.” Du kunne da bare have undladt at skrive den sidste sætning, hvis hendes baggrund kun skulle fremhæves og ikke snakkes ned om? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 887 Skrevet 14. Januar, 2021 (edited) Jeg skrev "Vi mødtes som aftalt. Pigen var i godt humør på dagen. Pigen er i starten af 20'erne, men har en krop som en gammel kone som har født en hel børnehave. Meget brede hofter. Løs hud. Vurderet på ansigtet vil jeg antage, at hun har en arabisk baggrund. Igen så burde jeg være smuttet." Jeg kan godt se, at vurderet alene på de sidste 2 sætninger, at det kan man kan få dette indtryk. Vurderingen var knyttet til hele afsnittet. Om alting er, så stopper jeg her. Jeg synes, at du skal besøge hende. Redigeret 14. Januar, 2021 af Liverpool 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 14. Januar, 2021 Liverpool du lyder som et sørgeligt menneske. 1 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Det vertikale smil 96 Skrevet 15. Januar, 2021 Liverpool skrev, for 10 timer siden: Vi mødtes som aftalt. Pigen var i godt humør på dagen. Pigen er i starten af 20'erne, men har en krop som en gammel kone som har født en hel børnehave. Meget brede hofter. Løs hud. Vurderet på ansigtet vil jeg antage, at hun har en arabisk baggrund. Igen så burde jeg være smuttet." Det er selvfølgelig ærgerligt, at du havde en dårlig oplevelse. Men jeg synes, at din anmeldelse er unødvendig sårende, og den vil formodentlig gøre pigen ked af det, hvis hun læser med herinde. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arnejensen 7 Skrevet 15. Januar, 2021 Det vertikale smil skrev, for 2 timer siden: Det er selvfølgelig ærgerligt, at du havde en dårlig oplevelse. Men jeg synes, at din anmeldelse er unødvendig sårende, og den vil formodentlig gøre pigen ked af det, hvis hun læser med herinde. Det gør hun Og hun er meget ked af det, det lægger hun ikke skjul på. Os som er venner med hende på Snapchat ved at hun synes den var unødvendig grov. Og hun er mærket af det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 887 Skrevet 15. Januar, 2021 (edited) Min intention var aldrig at såre pigen. Blot give mit besyv med, hvorfor min første kommentar, var utrolig pæn og holdt i meget generelle terner, når man tager i betragtning, at det var en af mine dårligste oplevelser ingensinde. Pigen oplyste også at hun havde arbejdet i 3-4 år med dette, og havde skiftet navn flere gange...... Når pigen bruger billeder, som ikke er retvisende, og andre betvivler det jeg siger, så bliver man nød til at være lidt konkret, i anden omgang. Når servicen mest har karakter af at snyde folk, så må man advare herom. Igen så har jeg udeladt utrolig meget. Formålet er at andre læsere skal have et fair beslutningsgrundlag. Der kan ikke kun være plads til jubelanmeldelser fra helt nye profiler, når jeg på ingen måde kan genkende, hvad de skriver. Jeg vil anbefale pigen at benytte retvisende billeder (eller en fair beskrivelse - kan gøres på mange måder), og kun tage kunder, når hun har lyst til at give en fin service. Så har hun ikke det problem. Svindel er ikke ok i min bog. For mig var det en af mine absolut dårligste oplevelser. Jeg stopper her Redigeret 15. Januar, 2021 af Liverpool Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 15. Januar, 2021 Liverpool skrev, 1 time siden: Min intention var aldrig at såre pigen. Blot give mit besyv med, hvorfor min første kommentar, var utrolig pæn og holdt i meget generelle terner, når man tager i betragtning, at det var en af mine dårligste oplevelser ingensinde. Pigen oplyste også at hun havde arbejdet i 3-4 år med dette, og havde skiftet navn flere gange...... Når pigen bruger billeder, som ikke er retvisende, og andre betvivler det jeg siger, så bliver man nød til at være lidt konkret, i anden omgang. Når servicen mest har karakter af at snyde folk, så må man advare herom. Igen så har jeg udeladt utrolig meget. Formålet er at andre læsere skal have et fair beslutningsgrundlag. Der kan ikke kun være plads til jubelanmeldelser fra helt nye profiler, når jeg på ingen måde kan genkende, hvad de skriver. Jeg vil anbefale pigen at benytte retvisende billeder (eller en fair beskrivelse - kan gøres på mange måder), og kun tage kunder, når hun har lyst til at give en fin service. Så har hun ikke det problem. Svindel er ikke ok i min bog. For mig var det en af mine absolut dårligste oplevelser. Jeg stopper her Det er fint du har det sådan, men en anden gang, så lav en anmeldelse, i stedet for at ødelægge min tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 15. Januar, 2021 AlfaN skrev, den 11.1.2021 at 12:10: pga geografien Hvor i landet er vi henne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Valderrama Skrevet 15. Januar, 2021 Hold op hvor kunne jeg godt tænke mig at pigen gav samme udpenslende beskrivelse af Liverpool og hendes oplevelse af hans besøg, har sjældent læst en mere respektløs beskrivelse af et andet menneske. Føj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Valderrama Skrevet 15. Januar, 2021 Advarsel skrev, for 15 minutter siden: Hvor i landet er vi henne? Nordjylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 15. Januar, 2021 Valderrama skrev, for 5 timer siden: Hold op hvor kunne jeg godt tænke mig at pigen gav samme udpenslende beskrivelse af Liverpool og hendes oplevelse af hans besøg, har sjældent læst en mere respektløs beskrivelse af et andet menneske. Føj Tvivler på han har mødt hende. Hun skrev på et tidspunkt hun slettede en masse og kunne fint forestille mig han var en af dem, ud fra hvad han har skrevet her og så den grund hun angav og så er han sikkert blevet pigefornærmet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg