Hop til indhold

Recommended Posts

Jyden2 skrev, for 13 timer siden:

Nogen der har erfaringer med denne dame?

 

https://sugardaters.com/da/profile/7DWMwYAGRY

 

Har skrevet med hende flere gange. Prisen er fast 2200 kr og hun vil på hotel i Odense. Men det er ikke nemt at finde et tidspunkt begge kan så jeg har ikke mødt hende. 

Høre ger om erfaringer med hende. Er hun så slank som billederne antyder i virkeligheden? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er besværlig, har lige forsøgt at lande aftale. Min erfaring er at piger der har en masse underlige krav tager den attitude med i sengen, og det ender med man diskutere mere hvad fruen vil eller ikke vil, frem for at knalde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 56 minutter siden:

Hun er besværlig, har lige forsøgt at lande aftale. Min erfaring er at piger der har en masse underlige krav tager den attitude med i sengen, og det ender med man diskutere mere hvad fruen vil eller ikke vil, frem for at knalde. 

Ja det er satme heller ikke nemt, når man ønsker at spænde damen fast i spredestang, med mund-gag, spekulum i både mis og anus, imens du selv står der i gult kyllinge kostume og 2 snurrende kameraer. Men det eneste "fruen" vil er et god gammeldaws helt almindelig omgang lagen gymnastik under dynen.  

Redigeret af TopDaddy

Del dette indlæg


Link til indlæg
TopDaddy skrev, for 27 minutter siden:

Ja det er satme heller ikke nemt, når man ønsker at spænde damen fast i spredestang, med mund-gag, spekulum i både mis og anus, imens du selv står der i gult kyllinge kostume og 2 snurrende kameraer. Men det eneste "fruen" vil er et god gammeldaws helt almindelig omgang lagen gymnastik under dynen.  

Der er vist noget du har misforstået

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...