Jyden2 4 Skrevet 10. Januar, 2021 Nogen der har erfaringer med denne dame? https://sugardaters.com/da/profile/7DWMwYAGRY Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 11. Januar, 2021 Jyden2 skrev, for 13 timer siden: Nogen der har erfaringer med denne dame? https://sugardaters.com/da/profile/7DWMwYAGRY Har skrevet med hende flere gange. Prisen er fast 2200 kr og hun vil på hotel i Odense. Men det er ikke nemt at finde et tidspunkt begge kan så jeg har ikke mødt hende. Høre ger om erfaringer med hende. Er hun så slank som billederne antyder i virkeligheden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 12. Januar, 2021 Hun er besværlig, har lige forsøgt at lande aftale. Min erfaring er at piger der har en masse underlige krav tager den attitude med i sengen, og det ender med man diskutere mere hvad fruen vil eller ikke vil, frem for at knalde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopDaddy 280 Skrevet 12. Januar, 2021 (edited) TorbenMadsen skrev, for 56 minutter siden: Hun er besværlig, har lige forsøgt at lande aftale. Min erfaring er at piger der har en masse underlige krav tager den attitude med i sengen, og det ender med man diskutere mere hvad fruen vil eller ikke vil, frem for at knalde. Ja det er satme heller ikke nemt, når man ønsker at spænde damen fast i spredestang, med mund-gag, spekulum i både mis og anus, imens du selv står der i gult kyllinge kostume og 2 snurrende kameraer. Men det eneste "fruen" vil er et god gammeldaws helt almindelig omgang lagen gymnastik under dynen. Redigeret 12. Januar, 2021 af TopDaddy 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 12. Januar, 2021 TopDaddy skrev, for 27 minutter siden: Ja det er satme heller ikke nemt, når man ønsker at spænde damen fast i spredestang, med mund-gag, spekulum i både mis og anus, imens du selv står der i gult kyllinge kostume og 2 snurrende kameraer. Men det eneste "fruen" vil er et god gammeldaws helt almindelig omgang lagen gymnastik under dynen. Der er vist noget du har misforstået Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg