Hop til indhold

username sidsel

Featured Replies

Skrevet

hun brugte brugernavn: sidsel

i Århus, central jutland

https://annoncelight.dk/showad/310872 

hej nogen møder pigen fra announcelight.dk hun tilbød sex i 2000 inkluderer super fransk, kys og anal

hun kom ind og spurgte pengene og sagde, at hun måtte gå ud og give 500 kr til chaufføren

Jeg får mine penge tilbage, og hun gik

hun lugte stærk cigaret

Redigeret af hensefurg

Skrevet
Kakashi9000 skrev, for 3 minutter siden:

En skam, for kroppen er sgu ellers fin 

Arr dog de bryster der ser ud til at være nogle meget hårde faste kugler :???:

Skrevet
Expel skrev, for 10 minutter siden:

Arr dog de bryster der ser ud til at være nogle meget hårde faste kugler :???:

True true, hvis man er til det 

Skrevet

Hun fortalte vel hvorfor hun ikke ville alligevel. Vi har jo kun din version

Skrevet

Den tråd vinder absolut 2021 bedste og ikke mindst, den mest intelligente tråd :huh:

Kør blot på, jo flere svar jo bedre :huh:

Skrevet
Thaimig skrev, for 25 minutter siden:

Den tråd vinder absolut 2021 bedste og ikke mindst, den mest intelligente tråd :huh:

Hvad er dit problem. ?

Skrevet

Problemet er vel, at sproget der bruges i denne tråd kan være særdeles vanskeligt at forstå og det er jo ikke kun grammatikken, der halter. Et meget lille eksempel "hun kom ind og spurgte pengene og sagde" efterfulgt af "Jeg får mine penge tilbage, og hun gik".

Det kan jeg med min allerbedste vilje ikke være sikker på at kunne oversætte, så jeg kan forstå hvad der menes. Det var så min mening.

Skrevet
Goldfinger skrev, for 8 minutter siden:

Problemet er vel, at sproget der bruges i denne tråd kan være særdeles vanskeligt at forstå og det er jo ikke kun grammatikken, der halter. Et meget lille eksempel "hun kom ind og spurgte pengene og sagde" efterfulgt af "Jeg får mine penge tilbage, og hun gik".

Det kan jeg med min allerbedste vilje ikke være sikker på at kunne oversætte, så jeg kan forstå hvad der menes. Det var så min mening.

hun ville tilbage til chauffør give 500 dkk

Skrevet
hensefurg skrev, 1 time siden:

hun ville tilbage til chauffør give 500 dkk

Jamen så giver det hele jo pludselig mening. 

Skrevet
Thaimig skrev, for 2 timer siden:

Styr lige tonen lidt !
Ordblindhed, tekstblindhed, eller som her sandsynligvis Google translate har intet at gøre med intelligens. 

Det ville være klædeligt, hvis du undlader unødvendig onlinemobbing mod andre brugere her. 

Skrevet
autobahn skrev, for 47 minutter siden:

Styr lige tonen lidt !
Ordblindhed, tekstblindhed, eller som her sandsynligvis Google translate har intet at gøre med intelligens. 

Det ville være klædeligt, hvis du undlader unødvendig onlinemobbing mod andre brugere her. 

Det er altså nogle af de øvrige kommentar der gør tråden underlig. 

Skrevet

Så hun gik ud med 500 kr til chaufføren og kom ikke tilbage? Er det sådan det skal forståes?

• 4 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.