Guest 567 50 Skrevet 10. Januar, 2021 Er der nogen der kender et sted der er åbent i disse tider ? Min ryg kunne virkelig godt bruge noget massage. Svar gerne i pb, hvis det skal være diskret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thaielskerpik 7 Skrevet 10. Januar, 2021 Guest 567 skrev, for 56 minutter siden: Er der nogen der kender et sted der er åbent i disse tider ? Min ryg kunne virkelig godt bruge noget massage. Svar gerne i pb, hvis det skal være diskret. er det kun din ryg eller er der mere der skal have massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 567 50 Skrevet 10. Januar, 2021 Egentlig kun ryggen. Andet vil være en bonus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 817 Skrevet 10. Januar, 2021 Guest 567 skrev, for 3 timer siden: Er der nogen der kender et sted der er åbent i disse tider ? Min ryg kunne virkelig godt bruge noget massage. Svar gerne i pb, hvis det skal være diskret. Alt er lukket ned PT Self myndighederne læsser med her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lykkelige Dan 30 Skrevet 10. Januar, 2021 butterfly skrev, 1 time siden: Alt er lukket ned PT Self myndighederne læsser med her Og annonceligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 13. Januar, 2021 Guest 567 skrev, den 10.1.2021 at 11:43: Min ryg kunne virkelig godt bruge noget massage. hvis du har rygproblemer er det almindelige sundhedssystem åbent. Jeg har for nyligt fået håndteret et issue hos en almindelig fysioterapeut. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest torpedoen Skrevet 13. Januar, 2021 (edited) ......."Vi har startet en indsats i sidste uge, hvor vi begyndte at kontrollere, hvorvidt bordellerne i København holder lukket"..... kilde: https://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE12685355/ulovligt-aabne-bordeller-i-koebenhavn-har-foert-til-30-sigtelser/ Redigeret 13. Januar, 2021 af torpedoen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg