Hop til indhold
Guest Melody

Os vs dem

Recommended Posts

Guest Aros
Nemtøs skrev, for 6 timer siden:

Allerede  nu  viser  tråden  prøv lige at  kigge  indad - du  er  ikke  bedre  selv.  Hvorfor er  der  det  behov  for  at  pege  fingre  af  alle  andre.  Skrive  at  du  er  jo  ikke  bedre  selv,  så  derfor  kan  du  ikke  tillade  at  bede  andre  om  at  opføre  sig  bedre. 

Jeg  lærte  for  meget  lang  tid  siden,  at  vil  man ændre  noget,  så  skal  man  ændre  sin  egen  adfærd til  at  starte  med, så  kan  være  så  heldig  at  omgivelserne  også  ændre  sig. 

Tror  faktisk  kukhans  har  fat  i  noget  af  det  rigtige  ift  gammel  nag  og  diverse  tilhængere/haters  som  fortsætter  ufortrødent.  

Jeg  ville  selv  ønske at  jeg  kunne  slippe  "gammelt nag", det  er  svært  når  jeg  føler  mig  trådt  på,  så  hænger  det  desværre  ved.  Men forsøger  at  undgå konfrontationer herinde, det  er  en  nytteløs  uendelig  kamp  som  mit  liv  er  for  dyrebart til. 

Dagens  tanke: forandringer  starter  hos  den  enkelte og  for  pokker  hvor  glæder  jeg  mig  til  at  kunne  lave  en  fræk  aftale  når  samfundet  tillader  dette.  

Det er utroligt klogt skrevet og jeg er meget enig. Jeg synes også, at man bør selv at vise vejen først, dyrke lidt selvindsigt og selvkritik, og hvis man mener, at det ikke er i orden at tale grimt om andre - så starter det hos en selv, og man er ikke uskyldig der, fordi man synes modparten er jordens største idiot eller en gruppe af brugere herinde er det, og så derfor må man gerne svine dem. 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 3 timer siden:

Kill them with kindness... <3

Eller som Quark sagde " man kommer længere med en kølle og et smil, end et smil alene" :ph34r:

Har tit tilbudt folk sukker, når de har stået og bitchet(garanteret politisk ukorrekt) men lyder dumt at sige stodderet??!! You get my point I'm sure..

Anywho, ønsker stadig en skide god dag derude! Smil for helvede eller himlen, bare smil :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Mr Black skrev, den ‎10‎-‎01‎-‎2021 at 12:43:

Men TS nu gør du det jo selv..altså hakker på en bestemt gruppe mennesker som du ikke bryder dig om :)

hehehe hvem, hvad, hvor....er der igen nogen der ikke har samlet hunde lorten op efter sig, fy skamme mon ikke det nedbrydes naturens vej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...