Hop til indhold
tittyfan76

Pige sønderborg efterlysning

Recommended Posts

Hun er måske ikke en svindelpige. Men kan virke lidt uinspirerende. Hun vil tages bagfra så der ikke er øjenkontakt. Man får nok lidt fornemmelsen af hun hellere ser man forsvinder igen.

Men tidligere har hun været værre.

Søg lidt i dette forum og andre foraer og du vil kunne finde andre og ældre anmeldelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har en fornemmelse af, at den pige er i særdeles pengenød.

Hvad oversagen kan være til det, kan jeg ikke udtale mig om.

Har talt med en, som har prøvet hende. Han syntes hun var uengageret og hurtig skulle have det overstået.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bestbareback

Har osse været der.

Og kommer der aldrig igen -hverken på den ene eller den anden måde;hun er simpelthen den koldeste kost jeg nogensinde har været sammen med.Du må ikke røre hende overhovedet ;ikke engang SE hendes bryster,og jeg erkender blankt at jeg opgav forehavendet......... Jeg vil hellere selv flå i aben end lade hende gøre det..............

Spar dine penge og brug dem på een der gider det hun laver.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hun elsker at få den bagfra men hun virker ikke som om hun har lyst. Men hold da kæft hun kan sutte pik. Men den bedste jeg har prøvet og så sluger hun også.

Elsker at få den bagfra, men har ikke lyst. Paradox?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også prøvet hende, bare et blow fordi det var billigt, men er enig i hun er uengageret, og måtte selv spille den det sidste stykke, hendes blow kunne ikke få mig til at komme så jeg spillede den af i hendes mund - hun sluger ganske rigtigt.

men hun er ret kraftig og ikke fræk på nogen måde - desværre

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været der nogle gange nu.

Synes ikke hendes lyst fejler noget.

De første gange måtte jeg ikke slikke hende, men det må jeg godt nu, og kors i røven, tro mig hun tænder.

Jeg føler mig godt behandlet der i hvert fald.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...