happy9k 20 Skrevet 9. Januar, 2021 Hejsa, Jeg har aldrig prøvet græsk og jeg er virkelig nysgerrig på det. Er der nogle søde piger i/nær Aalborg, som kunne være søde at give mig en god oplevelse, når det er første gang. Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 9. Januar, 2021 Tror du skal prøve I kategorien “efterlysninger”. Men hvis markedet i Aalborg minder om København pt., så er de fleste lukket og slukket. Hvis du er single så prøv Tinder. Min erfaring er at ca. 50% af pigerne tænder på det græsk i privaten. Desværre også ca 50% som bestemt Ikke gør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
happy9k 20 Skrevet 9. Januar, 2021 Jeg er ikke single og min kone tilhører vist de sidste 50% 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 9. Januar, 2021 (edited) Rust in Peace skrev, for 11 minutter siden: Hvis du er single så prøv Tinder. Min erfaring er at ca. 50% af pigerne tænder på det græsk i privaten. Desværre også ca 50% som bestemt Ikke gør. Helt sikkert!! Jeg må lige hente app'en og så lave et par søgninger, hvis der er bingo ved hver anden pige... Hvilken aldersgennemsnit er vi ude i? Bare man kunne gå direkte til sagen, uden romance og de lange skriverier på timer, dage og måske uger. Opvarmningen omkring 2'eren kunne så starte når man lå hos pigen. Redigeret 9. Januar, 2021 af ppd 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1579 Skrevet 9. Januar, 2021 happy9k skrev, for 44 minutter siden: Jeg er ikke single og min kone tilhører vist de sidste 50% Prøv at lave en anonym brugerundersøgelse. Måske bliver du overrasket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 9. Januar, 2021 OldGentlemann skrev, for 3 minutter siden: Prøv at lave en anonym brugerundersøgelse. Måske bliver du overrasket Eller en priktest 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helipad 0 Skrevet 9. Januar, 2021 kan man så også lige få tippet til, hvordan man lige får det flettet ind i Tinder samtalen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 491 Skrevet 10. Januar, 2021 Tænker da at de fleste piger der tilbyder græsk hellere en gerne vil hjælpe med gode råd hvis du fortæller at det er første gang du vil prøve dette. Det skulle jo gerne være en fornøjelse for jer begge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg