Hop til indhold

Første græske oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Hejsa,

Jeg har aldrig prøvet græsk og jeg er virkelig nysgerrig på det. Er der nogle søde piger i/nær Aalborg, som kunne være søde at give mig en god oplevelse, når det er første gang.

Tak :)

Skrevet

Tror du skal prøve I kategorien “efterlysninger”. Men hvis markedet i Aalborg minder om København pt., så er de fleste lukket og slukket. 

Hvis du er single så prøv Tinder. Min erfaring er at ca. 50% af pigerne tænder på det græsk i privaten. Desværre også ca 50% som bestemt Ikke gør.

Skrevet
  • Author

Jeg er ikke single og min kone tilhører vist de sidste 50% :roll:

Skrevet
Rust in Peace skrev, for 11 minutter siden:

Hvis du er single så prøv Tinder. Min erfaring er at ca. 50% af pigerne tænder på det græsk i privaten. Desværre også ca 50% som bestemt Ikke gør.

:P

Helt sikkert!!

Jeg må lige hente app'en og så lave et par søgninger, hvis der er bingo ved hver anden pige...:!:

Hvilken aldersgennemsnit er vi ude i?

Bare man kunne gå direkte til sagen, uden romance og de lange skriverier på timer, dage og måske uger.

Opvarmningen omkring 2'eren kunne så starte når man lå hos pigen.

Redigeret af ppd

Skrevet
happy9k skrev, for 44 minutter siden:

Jeg er ikke single og min kone tilhører vist de sidste 50% :roll:

Prøv at lave en anonym brugerundersøgelse. Måske bliver du overrasket ^_^

Skrevet
OldGentlemann skrev, for 3 minutter siden:

Prøv at lave en anonym brugerundersøgelse. Måske bliver du overrasket ^_^

Eller en priktest 

Skrevet

:huh: kan man så også lige få tippet til, hvordan man lige får det flettet ind i Tinder samtalen? ;)

Skrevet

Tænker da at de fleste piger der tilbyder græsk hellere en gerne vil hjælpe med gode råd hvis du fortæller at det er første gang du vil prøve dette. Det skulle jo gerne være en fornøjelse for jer begge.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.