Hop til indhold

ashwagandha og testosteron

Featured Replies

Skrevet

Har nogle prøvet den indiske urt ashwagandha? 

Skulle kunne hæve testosteron niveauet ret betragteligt. 

Lyder ihvertfald spændende. 

Redigeret af søren55

Skrevet

Indiske mænd et jo fuld af testosteron ^_^

Undskyld, det var grimt og fordomsfuldt, men jeg kunne ikke lade være. 

Skrevet

Det er lovligt i de fleste lande. Prøv det og tro på det, men forvent ikke mirakler. 

Redigeret af Max speed

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Har prøvet det i 60 dage og det virker psykisk imod stress. Desuden fjerner det lidt bellyfedt. 

Syntes ikke jeg mærker ændring i libido ( Men den er desværre næsten også for høj)

Skrevet

Ja. Jeg ved ikke om det gjorde noget for mig. Jeg er dog ret sikker på at jeg har læst om en eller anden advarsel mod det som jeg ikke lige kan huske, men jeg tror det var noget alvorligt. Måske værd at søge info om negative bivirkninger.

Skrevet

Jeg mener at have set at tager man det for længe ad gangen skifter det til at være sænkende på T-niveauet. Så lige ashwaghanda ville jeg kun tage i kortere perioder.

Andre stoffer med positiv effekt på T er bla. Bor(3microgram/dag), d-vitamin, zink og fiskeolie. Alle sammen stoffer de fleste er i underskud af, hvilket lader til at have en negativ effekt på T-niveauet når det er tilfældet. Når man udbedrer mangelen ser man så en stigning af T op til et niveau kroppen egentligt burde producere men ikke kunne pga mangelsymptomerne.

Derudover vil tung vægttræning samt faste i kortere periodet stimulere T, hvorimod store fedtdepoter omkring maveregionen vil sænke T.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.