BUSTYlover 0 Skrevet 11. Juni, 2013 Hej Alle, Sidst jeg var i Køln nåede jeg desværre kun at besøge en enkelt stripklub med kollegaer... havde haft forventninger om FKK/pascha besøg, men fik mig ikke taget sammen Nu er tiden ved at være igen til et Køln besøg. Kan nogle af jer anbefale noget friskt nyt fra Køln downtown? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 11. Juni, 2013 Hej Alle, Sidst jeg var i Køln nåede jeg desværre kun at besøge en enkelt stripklub med kollegaer... havde haft forventninger om FKK/pascha besøg, men fik mig ikke taget sammen Nu er tiden ved at være igen til et Køln besøg. Kan nogle af jer anbefale noget friskt nyt fra Køln downtown? Nogle forslag Das Bodell, Pascha, Samya. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EyesWideShut 0 Skrevet 11. Juni, 2013 Smut forbi KFC når du allerede har planer om at cruise byen. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BUSTYlover 0 Skrevet 14. Juni, 2013 Nogle forslag Das Bodell, Pascha, Samya. Hvor på din liste vil du placerer Samya over FKK'er du har besøgt i Tyskland? Virker som et ok sted - begrænset med udsyn til hvordan pigernes standard er?! Har du et input her? Jeg er personligt til piger med et frækt glimt i øjet - en der viser hun vil ha det sjovt! Har haft held med polske piger herhjemme i dk... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BUSTYlover 0 Skrevet 14. Juni, 2013 Forresten nogen der kender til om pigerne på stripklubberne, tilbyder "ekstra action" mod yderligere betaling... Har bla. besøgt Stardust i køln mange gange og har tit haft lysten at spørge ... men har aldrig vidst om det var noget pigerne gør i... Nogen ideer? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. Juni, 2013 Forresten nogen der kender til om pigerne på stripklubberne, tilbyder "ekstra action" mod yderligere betaling... Har bla. besøgt Stardust i køln mange gange og har tit haft lysten at spørge ... men har aldrig vidst om det var noget pigerne gør i... Nogen ideer? Der er "aftenstrip" i baren hos Samya i weekenden og du kan 100% knalde pigerne bagefter Så jeg ser ingen grund til at tage på Stripklub Samya ligger i top 5 på min liste når vi taler om NRW. Fedt stemning og pigerne er med på frækt sjov. Fredag og lørdag aften er de bedste aftner. Der er der flest "1001nat prinsesser". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg