Hop til indhold
BUSTYlover

KØLN tur...

Recommended Posts

Hej Alle,

Sidst jeg var i Køln nåede jeg desværre kun at besøge en enkelt stripklub med kollegaer... havde haft forventninger om FKK/pascha besøg, men fik mig ikke taget sammen :cry:

Nu er tiden ved at være igen til et Køln besøg.

Kan nogle af jer anbefale noget friskt nyt fra Køln downtown? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Alle,

Sidst jeg var i Køln nåede jeg desværre kun at besøge en enkelt stripklub med kollegaer... havde haft forventninger om FKK/pascha besøg, men fik mig ikke taget sammen :cry:

Nu er tiden ved at være igen til et Køln besøg.

Kan nogle af jer anbefale noget friskt nyt fra Køln downtown? :)

Nogle forslag

Das Bodell, Pascha, Samya.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle forslag

Das Bodell, Pascha, Samya.

Hvor på din liste vil du placerer Samya over FKK'er du har besøgt i Tyskland?

Virker som et ok sted - begrænset med udsyn til hvordan pigernes standard er?! Har du et input her? :)

Jeg er personligt til piger med et frækt glimt i øjet - en der viser hun vil ha det sjovt! Har haft held med polske piger herhjemme i dk...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forresten nogen der kender til om pigerne på stripklubberne, tilbyder "ekstra action" mod yderligere betaling...

Har bla. besøgt Stardust i køln mange gange og har tit haft lysten at spørge ... men har aldrig vidst om det var noget pigerne gør i... Nogen ideer? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forresten nogen der kender til om pigerne på stripklubberne, tilbyder "ekstra action" mod yderligere betaling...

Har bla. besøgt Stardust i køln mange gange og har tit haft lysten at spørge ... men har aldrig vidst om det var noget pigerne gør i... Nogen ideer? :)

Der er "aftenstrip" i baren hos Samya i weekenden og du kan 100% knalde pigerne bagefter :)

Så jeg ser ingen grund til at tage på Stripklub :D

Samya ligger i top 5 på min liste når vi taler om NRW. Fedt stemning og pigerne er med på frækt sjov. Fredag og lørdag aften er de bedste aftner. Der er der flest "1001nat prinsesser".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...