Hop til indhold
boobslover

❤️❤️28 ÅR OLIVIA❤️❤️ HOTESTTE❤️❤️71629404❤️❤️❤️❤️❤️

Recommended Posts

boobslover skrev, for 54 minutter siden:

Jeg er vild med billedet i baderingen, er der flere med samme mening??

Men MON det er denne skønhed man møder??..Måske nogle har været forbi hende.:P

https://annoncelight.dk/profile/Ted+hansen

100% fake...dette sted i nærheden af Tarup i Odense kører constance med fake billeder........har været forbi et par gange og gik igen....det er trætte og sure afrikanske damer der bestemt ikke har en jordisk chance for at leve op til de latina-babes på de billeder de bruger i disse annoncer. Bare en advarsel.

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 9 minutter siden:

100% fake...dette sted i nærheden af Tarup i Odense kører constance med fake billeder........har været forbi et par gange og gik igen....det er trætte og sure afrikanske damer der bestemt ikke har en jordisk chance for at leve op til de latina-babes på de billeder de bruger i disse annoncer. Bare en advarsel.

Altså ude på Rugårdsvej eller???

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, den 9.1.2021 at 12:38:

100% fake...dette sted i nærheden af Tarup i Odense kører constance med fake billeder........har været forbi et par gange og gik igen....det er trætte og sure afrikanske damer der bestemt ikke har en jordisk chance for at leve op til de latina-babes på de billeder de bruger i disse annoncer. Bare en advarsel.

Trætte og sure er en voldsom overdrivelse! Har rigtig mange gode oplevelser bag mig i det hus. Skal retfærdigvis siges at det dog kun er med nogle enkelte piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi hende den anden aften for at se om hun var ægte......ha...ha...ind kom en afrodame der bestemt ikke var baben på billederne ......hun var mindst 30 kg tungere....en dame jeg bestemt ikke kunne tænke mig at have sex med.

Spurgte hende forresten om der var andre damer i huset, men hun sagde hun var den eneste.  Dette er ikke så genialt, når stedet reklamerer med mindst 3 forskellige fake annoncer........fusk og svindel...hold jer væk!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, den 27.1.2021 at 14:09:

Var forbi hende den anden aften for at se om hun var ægte......ha...ha...ind kom en afrodame der bestemt ikke var baben på billederne ......hun var mindst 30 kg tungere....en dame jeg bestemt ikke kunne tænke mig at have sex med.

Spurgte hende forresten om der var andre damer i huset, men hun sagde hun var den eneste.  Dette er ikke så genialt, når stedet reklamerer med mindst 3 forskellige fake annoncer........fusk og svindel...hold jer væk!!

SJOVT at hun ingen anmeldelser har...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...