Hop til indhold

Sugarmama

Featured Replies

Skrevet

Hej, 

Jeg er 30 år og er meget tiltrukket af modne kvinder med gode former. 

I den forbindelse, der vil jeg høre om nogen har erfaringer med at date en/flere sugarmama(s), og hvis ja, igennem hvilken portal fik du kontakt til hende/dem? 

Jeg synes at tanke om at have sex med en moden kvinder med gode former er yderst delikat :)

Skrevet

Søger  du  ældre/modne  kvinder  som  skal  betale  for  dit  unge  selskab eller  hvordan  skal  dit  opslag  forståes? 

Skrevet

Hvis du tror, at du kan tjene penge på det, så glem det og spar dig selv for ydmygelsen af at høre rungende kvindelatter.

Hvis det er sex, du søger, så er Scor nok det bedste sted at starte. Det koster et medlemskab, men sexen er gratis.

Har du ikke succes der, kan du prøve sugardaters.dk. Der er ret mange modne kvinder 45+, men det koster både for medlemskab og for sex. 

Eller du kan helt simpelt søge modne GPer på Annoncelight.

God fornøjelse

Skrevet
Nemtøs skrev, for 13 minutter siden:

Søger  du  ældre/modne  kvinder  som  skal  betale  for  dit  unge  selskab eller  hvordan  skal  dit  opslag  forståes? 

Nej, det var ikke meningen, selvom jeg godt ved at som regel er der udveksling af økonomiske midler mellem piger og sugardaddy'en.

Titlen på tråden skulle nok have været anderledes, ved nærmer eftertanke. 

Det jeg tænkte var at have seksuel interaktion med en moden kvinde, uden at der indgik betaling, men igen, ved nærmere efter tanke, så hænger det nok ikke sådan samme :)

Skrevet

Være mand og tro man kan tjene penge på sex, til kvinder uanset alder er utopi.

Vil du derimod som mand, tilbyde ydelser til andre mænd, kan der være lidt lommepenge i det.

Skrevet
sweetstone skrev, for 1 minut siden:

Være mand og tro man kan tjene penge på sex, til kvinder uanset alder er utopi.

Vil du derimod som mand, tilbyde ydelser til andre mænd, kan der være lidt lommepenge i det.

Yes, og du kan åbenbart ikke læse hvad jeg har skrevet. 

Jeg citér:

"Nej, det var ikke meningen, selvom jeg godt ved at som regel er der udveksling af økonomiske midler mellem piger og sugardaddy'en." 

Skrevet
Søvang skrev, for 29 minutter siden:

Nej, det var ikke meningen, selvom jeg godt ved at som regel er der udveksling af økonomiske midler mellem piger og sugardaddy'en.

Titlen på tråden skulle nok have været anderledes, ved nærmer eftertanke. 

Det jeg tænkte var at have seksuel interaktion med en moden kvinde, uden at der indgik betaling, men igen, ved nærmere efter tanke, så hænger det nok ikke sådan samme :)

Så  skal  du  jo  kunne  være  i stand  til  at  score  en  moden  kvinde. 

Gør  op  med  dig  selv hvad det er  du  kan  tilbyde en moden  kvinde? Hvad  gør  dig  interessant? 

Et  godt  råd  hvis  du  bevæger dig  ud  på  diverse  dating sider,  læs  hvad  kvinden  skriver  og  gør  dig  umage  når  du  skriver til  hende.  Ikke  nogen  standard henvendelser. Du  skal  kunne  fange  kvinden  i  din  første  henvendelse.

God  fornøjelse 

Skrevet

Tror ikke det er det rigtige sted du søger, prøv evt tinder eller scor.dk .

Min erfaring siger mig at det er vigtigt at du gør dig umage når du kontakter din udvalgte moden kvinde, altså skriv en personlig henvendelse som fanger hende, nævn gerne nogle ting som hun selv har beskrevet i sin profil, send ikke pik billeder, 95 procent af alle kvinder tændes mellem ørene .

Skrevet

Scor.dk er svær for singelfyre der er enormt mange af dem og mange tror det er et tag selv bord. Har du en stor diller er mulighederne bedre.

Prøv dating.dk eller andre dating sites der er langt mere bid men det kræver en del benarbejde og mange nitter medmindre du ligner en ung Brad Pit. Selv er jeg ingen skønhed men var dog slank og sportstrænet dengang, tror jeg var på 40 dates og i seng med halvdelen over nogle år. 
I kontrast til ovenstående mødte jeg faktisk min nuværende kone gennem Scor. Haha.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.