Guest Oldboy2800 Skrevet 9. Januar, 2021 Jeg har forsøgt at komme igennem til denne skønhed. Det er lidt svært. Er der nogen, som kender hende? https://sugardaters.com/da/profile/q1o573jDZl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 9. Januar, 2021 Gammel kending har skrevet hende mange gange menn aldrig fået kontakt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Capitan 154 Skrevet 9. Januar, 2021 Jeg mistænker den profil for at være lokkedue. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oldboy2800 Skrevet 9. Januar, 2021 Capitan skrev, for 4 timer siden: Jeg mistænker den profil for at være lokkedue. Hvis hun er lokkedue må man forvente reaktion fra hende. Og det er der ikke meget af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Capitan 154 Skrevet 9. Januar, 2021 Oldboy2800 skrev, for 6 minutter siden: Hvis hun er lokkedue må man forvente reaktion fra hende. Og det er der ikke meget af Der er så to i denne tråd der har haft brev udveksling med hende, så din pointe er ikke helt så skarp som du tror. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oldboy2800 Skrevet 9. Januar, 2021 (edited) Capitan skrev, for 27 minutter siden: Der er så to i denne tråd der har haft brev udveksling med hende, så din pointe er ikke helt så skarp som du tror. Nej jeg er åbenbart ikke lige så skarp, som du er. Men så kan du måske forklare mig, hvem hun skulle være lokkedue for? Og mon ikke en lokkedue vil forsøge at lokke. Og det kan man jo ikke sige, at hun gør. Vel smarte Joe? Redigeret 9. Januar, 2021 af Oldboy2800 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Type 0 Skrevet 29. Januar, 2021 Jeg er en af dem, der faktisk har fået kontakt til hende. Tog noget tid, men hun var rigtig sød, da det endelig skete. Hun forklarede mig, at hun fik hundredevis af beskeder derinde, så hun kan bare ikke svare alle. Det er også noget jeg har hørt fra flere piger derinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Papkasse 23 Skrevet 29. Januar, 2021 Type skrev, for 4 timer siden: Jeg er en af dem, der faktisk har fået kontakt til hende. Tog noget tid, men hun var rigtig sød, da det endelig skete. Hun forklarede mig, at hun fik hundredevis af beskeder derinde, så hun kan bare ikke svare alle. Det er også noget jeg har hørt fra flere piger derinde. Skrev du kun med hende eller har du også mødtes med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Type 0 Skrevet 29. Januar, 2021 Har mødt hende. Dog kun den ene gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MRV 49 Skrevet 30. Januar, 2021 @Type 3 indlæg på Eroguide alle 3 om Claracm, en det din profil på SD? har heller aldrig fået svar fra “hende”, sikkert en fake profil, en dude, der får et kick ud af at glo derinde... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg