Hop til indhold
Guest Oldboy2800

Claracm, Kbh

Recommended Posts

Guest Oldboy2800
Capitan skrev, for 4 timer siden:

Jeg mistænker den profil for at være lokkedue. 

Hvis hun er lokkedue må man forvente reaktion fra hende. Og det er der ikke meget af ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldboy2800 skrev, for 6 minutter siden:

Hvis hun er lokkedue må man forvente reaktion fra hende. Og det er der ikke meget af ;-)

 

Der er så to i denne tråd der har haft brev udveksling med hende, så din pointe er ikke helt så skarp som du tror.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oldboy2800
Capitan skrev, for 27 minutter siden:

Der er så to i denne tråd der har haft brev udveksling med hende, så din pointe er ikke helt så skarp som du tror.

Nej jeg er åbenbart ikke lige så skarp, som du er. Men så kan du måske forklare mig, hvem hun skulle være lokkedue for? Og mon ikke en lokkedue vil forsøge at lokke. Og det kan man jo ikke sige, at hun gør. Vel smarte Joe?

 

Redigeret af Oldboy2800

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er en af dem, der faktisk har fået kontakt til hende. Tog noget tid, men hun var rigtig sød, da det endelig skete. Hun forklarede mig, at hun fik hundredevis af beskeder derinde, så hun kan bare ikke svare alle. Det er også noget jeg har hørt fra flere piger derinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Type skrev, for 4 timer siden:

Jeg er en af dem, der faktisk har fået kontakt til hende. Tog noget tid, men hun var rigtig sød, da det endelig skete. Hun forklarede mig, at hun fik hundredevis af beskeder derinde, så hun kan bare ikke svare alle. Det er også noget jeg har hørt fra flere piger derinde.

Skrev du kun med hende eller har du også mødtes med hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Type 3 indlæg på Eroguide alle 3 om Claracm, en det din profil på SD?

har heller aldrig fået svar fra “hende”, sikkert en fake profil, en dude, der får et kick ud af at glo derinde...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...