Hop til indhold
Guest Peter26

Sugardaters

Recommended Posts

Guest Peter26

Hej, 

Jeg har længe overvejet at få slettet min profil på Sugardaters da jeg ikke rigtig får noget ud af hjemmesiden da pigerne/kvinderne der inde ikke rigtig svare tilbage. Nogle læser mine beskeder uden at svare tilbage og andre læser dem overhovedet ikke og nogle siger det er fordi de får alt for mange beskeder. Der er også ufatteligt mangt falske profiler der inde
 

Hvordan er det med jer andre? Får i svar tilbage?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fornyede min betaling 1/1 og har skrevet til 20 forskellige piger. Heraf 6 svar. Jeg har haft et møde og en enkelt pige mere matcher hvad jeg søger. Lidt statistik fra min side.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der ikke pt., men overvejer det igen. Har været på SD ad flere omgange sidste gang i september/oktober, hvor jeg mødte flere dejlige unge kvinder. Har lidt kontakt med dem stadigvæk. Det er muligt at møde nogle søde sb men det kræver tid og vedholdenhed da kvinderne på SD drukner i henvendelser. Det er helt crazy. En af dem jeg mødtes jævnligt med viste mig hendes indbakke. OMG.

Tænker du bare skal klø på. Pludselig kan der være gevinst :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oldboy2800

Jeg har været på - on and off -  de seneste 5 år. Og det har givet mig mange rigtig gode oplevelser.

Bortset fra en enkelt, som plattede mig, har det været godt. Og økonomisk har det ikke været urimeligt. Den første var den billigste. Hun skulle have 700 kr. men så ville hun ikke kysse og jeg måtte ikke slikke fisse på hende "Det var for personligt" Men hun gav et godt blowjob med slug, så alt var godt.

Jeg synes bare du skal køre på. Skriv til mange - det gør ikke noget at have mange bolde i luften. Og du skal jo ikke giftes med dem. Det drejer sig jo mest om sex.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde egentlig besluttet ikke at betale igen, før de fik styr på ikke at lade udlændinge afvise min profil tekst med jævne mellemrum. 

Men så var der en spændende kvinde, som skrev. 

Der er 3 derinde, som jeg gerne vil møde igen, men stedet er godt nok alt for dårligt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...