Hop til indhold

Sexy Anna

Featured Replies

Skrevet

Anna

Det er ikke nemt i øjeblikket og udbuddet ikke stort - i hvert fald mindre end efterspørgslen, da der er godt optaget hos de fleste piger denne fredag eftermiddag.

Det lykkedes dog at få en date med Anna. Hun svarede ikke på sms’er, så der måtte et opkald til, så hun kunne sikre sig at jeg ikke var fra politiet. Det var jeg ikke, selvom jeg var skarpt bevæbnet med en dunkende politistav.

Afsted til Anna, som befinder sig på Amagerbrogade i en ganske nydelig og diskret beliggende lejlighed. Der var tændt levende lys og Anna strålede i ét stort smil. Udadvendt, naturlig og charmerende. Hun er en virkelig køn pige i midten af tyverne. De smukkeste øjne, flot smil og en bagdel der er noget af der lækreste jeg har set. Desværre byder den ikke på græske eventyr - i så fald havde jeg været ugentlig gæst. 

Hendes kys er lidt overfladiske (måske pga den aktuelle situation), men hun er virkelig nærværende og fremragende i sengen. 
Brysterne har været under kniven. Ikke for at blive større, men for at få dem løftet. Der er stadig nye ar, men de sidder virkelig flot.

Absolut en af de bedre oplevelser og et genbesøg værd. Sjældent med så dejlig og uspoleret studine i denne branche.

Redigeret af Rust in Peace

Skrevet

Jeg har besøgt hende en gang tidligere hun var i byen. Enig i at hun er en rigtig sød , imødekommende og lækker pige. Tror de begrænsede kys skyldes Corona. Dengang kyssede hun gerne dybt. 
servicen er i top og kan kun istemme at bagdelen er fantastisk. Overvejer endnu et besøg, men overvejer også https://nympho.dk/n3213/1543/new-real-leila-in-call-amp-out-call/

jeg synes ser rigtig dejlig ud. 

Redigeret af poolboy

Skrevet
poolboy skrev, for 1 time siden:

Overvejer endnu et besøg, men overvejer også https://nympho.dk/n3213/1543/new-real-leila-in-call-amp-out-call/

jeg synes ser rigtig dejlig ud. 

Tror hun er tager hjem.

Skrevet

Æv for Søren. Var hun en af dem du prøvede at få kontakt med?

Skrevet
poolboy skrev, 1 time siden:

Æv for Søren. Var hun en af dem du prøvede at få kontakt med?

Nej, men det er 17 dage siden at hun har været aktiv på siden.

Skrevet
Rust in Peace skrev, den 8.1.2021 at 21:30:

Rust in Peace skrev, den 8.1.2021 at 21:30:

Nej, men det er 17 dage siden at hun har været aktiv på siden.

Du har nok ret. Prøvede både igår og idag uden held

Redigeret af poolboy

Skrevet
Rust in Peace skrev, den 8.1.2021 at 16:38:

Anna

Det er ikke nemt i øjeblikket og udbuddet ikke stort - i hvert fald mindre end efterspørgslen, da der er godt optaget hos de fleste piger denne fredag eftermiddag.

Det lykkedes dog at få en date med Anna. Hun svarede ikke på sms’er, så der måtte et opkald til, så hun kunne sikre sig at jeg ikke var fra politiet. Det var jeg ikke, selvom jeg var skarpt bevæbnet med en dunkende politistav.

:lol:

Fantastisk. Ja, næsten poetisk! 

Redigeret af ppd

Skrevet

Petit? Hva skyder i hendes høide og vægt? Er hun næm at holde i væjret..?

Skrevet

Hun er vel 165-170 høj, med de lækreste ben og absolut frækkeste bagdel. Hun ligger ved på 50-55 kilo - så om du kan holde hende i vejret afhænger af, hvor stærk du er. Men desværre arbejder hun så ikke pt.

• 2 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.