Hop til indhold

Recommended Posts

Hej er der nogen der ved om Lise som havde en profil der hed “En Duft af Østen”, stadig er aktiv og hvor man evt kan “finde” hende..? Hun tilbød sine services ved Slagelse, Korsør og vist også Fyn.. håber nogen ved hvor hun mon er i dag for jeg vil gerne invitere hende på besøg igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Catman skrev, for 2 timer siden:

Hun havde en annonce i forleden hvor hun tilbød tlf sex. Under et andet navn.

men Ja en sød snaksagelig pige 

Ved du hvad hun kaldte sig..? Evt hvordan man kommer i kontakt med hende.. link eller lignende..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøvede at finde det, men tror den er slettet fra annoncelight.

MULIGVIS  noget Evelin er lidt usikker, området var på vestsjælland

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej Roskildefyr...jeg kender  Lise og har med hendes tilladelse lov  til at give dig /jer hendes tlf  nr .. skriv internt   til mig  hvis du stadig har lyst

(jeg var hendes chaufør )

Del dette indlæg


Link til indlæg
bare prøve skrev, den 19.1.2021 at 16:12:

hej Roskildefyr...jeg kender  Lise og har med hendes tilladelse lov  til at give dig /jer hendes tlf  nr .. skriv internt   til mig  hvis du stadig har lyst

(jeg var hendes chaufør )

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bare prøve skrev, den 19.1.2021 at 16:12:

hej Roskildefyr...jeg kender  Lise og har med hendes tilladelse lov  til at give dig /jer hendes tlf  nr .. skriv internt   til mig  hvis du stadig har lyst

(jeg var hendes chaufør )

bare prøve skrev, den 19.1.2021 at 16:12:

hej Roskildefyr...jeg kender  Lise og har med hendes tilladelse lov  til at give dig /jer hendes tlf  nr .. skriv internt   til mig  hvis du stadig har lyst

(jeg var hendes chaufør )

Hej var det muligt at du stadig havde hendes telefon nummer du var her ret ofte på Falster og har søgt hende over alt men uden held 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bare prøve skrev, den 19.1.2021 at 16:12:

hej Roskildefyr...jeg kender  Lise og har med hendes tilladelse lov  til at give dig /jer hendes tlf  nr .. skriv internt   til mig  hvis du stadig har lyst

(jeg var hendes chaufør )

Jeg ville meget gerne i kontakt med Lise igen hun kom ofte hos mig på Falster så vi du kunne skaffe mig hendes tilladelse til at få hendes nummer igen ville jeg blive glad.

Redigeret af Falster dreng

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...