SIO 167 Skrevet 8. Januar, 2021 SIO har talt med en jurnalist og hun er meget interesseret i at hører fra jer. Godt Nytår Kære alle Jeg er journalist i DR Nyheder og lavede for nylig et interview med en sexarbejder fra Onlyfans. Hun fortalte mig, at det er et velkendt problem, at sexarbejdere bliver smidt ud af deres bank. Senere talte jeg med SIO, som bekræftede det. Bankerne er simpelthen enten imod sexarbejde eller bange for hvidvasklovgivningen. Det, synes jeg, selvfølgelig er problematisk, og vil derfor gerne sætte fokus på det. Men første skridt er ganske simpelt at bevise, at det finder sted. Derfor søger jeg at komme i kontakt med så mange som muligt, som har oplevet det. Ikke nødvendigvis til interview, men først og fremmest til at kortlægge omfanget, så vi kan bevise, at problemet findes. Jeg forstår fuldstændig, hvis nogle af jer har forbehold for at tale med en journalist – men jeg vil gerne slå fast, at jeg behandler ALLE henvendelser med fuld fortrolighed. Historien er vigtig, så jeg giver den et forsøg. Bedste hilsner, Sara Krog Journalist i DR Nyheder [email protected] 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Voksenqvinde Skrevet 8. Januar, 2021 SIO skrev, 1 time siden: SIO har talt med en jurnalist og hun er meget interesseret i at hører fra jer. Godt Nytår Kære alle Jeg er journalist i DR Nyheder og lavede for nylig et interview med en sexarbejder fra Onlyfans. Hun fortalte mig, at det er et velkendt problem, at sexarbejdere bliver smidt ud af deres bank. Senere talte jeg med SIO, som bekræftede det. Bankerne er simpelthen enten imod sexarbejde eller bange for hvidvasklovgivningen. Det, synes jeg, selvfølgelig er problematisk, og vil derfor gerne sætte fokus på det. Men første skridt er ganske simpelt at bevise, at det finder sted. Derfor søger jeg at komme i kontakt med så mange som muligt, som har oplevet det. Ikke nødvendigvis til interview, men først og fremmest til at kortlægge omfanget, så vi kan bevise, at problemet findes. Jeg forstår fuldstændig, hvis nogle af jer har forbehold for at tale med en journalist – men jeg vil gerne slå fast, at jeg behandler ALLE henvendelser med fuld fortrolighed. Historien er vigtig, så jeg giver den et forsøg. Bedste hilsner, Sara Krog Journalist i DR Nyheder [email protected] Du er velkommen til at kontakte mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SIO 167 Skrevet 8. Januar, 2021 @Voksenqvinde Hej Q Har du en e-mail du kan kontaktes på? SIO Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 8. Januar, 2021 @SIO du kan skrive en personlig besked ved at klikke på konvolutten og søge efter Voksenqvinde. Ellers kan de kvinder, som finder sagen relevant vel blot skrive til den mailadresse du har oplyst i indlægget. Spændende at du tager dette emne op. Vil du orientere os herinde når/hvis du får samlet nok til en artikel? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg