Hop til indhold
Guest DillerBummeLum

Lea i Aalborg - 10/10 fantastisk oplevelse

Recommended Posts

Guest DillerBummeLum

Denne anmeldelse er fyldestgørende fordi jeg synes i/hun fortjener at vide hvordan min oplevelse var ned til mindste detalje. Jeg har markeret det tydligt, hvis du blot vil læse om selve akten.

Dette besøg var mit første af slagsen.

Link til annoncen: https://annoncelight.dk/showad/304080

Stedet/Aftalen: Jeg skrev til hende og fik let en aftale i hus (god responstid). Jeg mødte op på den aftalte adresse. En fin lejlighed der lå ganske diskret og samtidig tæt på Aalborg centrum. 

Hun åbnede døren i morgenkåbe og man kunne se hendes røde lingeri. Jeg tog et bad ikke for at vaske mig, men for at få varmen, det var skide koldt. Efter badet gik jeg ind til hende.

Jeg havde fra start sagt hun måtte tage styringen.

Pris: 1100 for 30 min inkl. tungekys, superfransk og COF. Ja du læste rigtigt COF.

Selve akten: Vi startede med at at kysse. Hun har nogle dejlige fyldige læber. Hun er ikke bange for at bruge tungen. Hun sætter med al sandsynlighed pris på god mundhygiejne. imens vi kyssede tog hun min pik, og førte mellem hendes ben. Hun vendte sig om, hvor hun forsatte med at pirre min pik. Hun kørte den imellem/op af hendes baller. Jeg tog hendes lingeri af. Hun begyndte ligeså stille at sutte. Hun holdte sig ikke tilbage. Derefter lagde jeg mig op i sengen og hun forsatte, denne gang med siden til. Hendes figur er igen værd at fremhæve. Jeg nød synet af hende. Hun spurgte om jeg havde lyst til en 69er. Hun har en virkelig fin og beundringsværdig fisse. Hendes klitoris var nem at finde. Jeg nød at slikke hende, hun lugtede på ingen måder. Jeg slikkede hende også i røven because why the fuck not. Hendes små ihærdig støn, vidner om at hun kunne lide det. Efter var det på med gummiet, og i gang med en reverse cowgirl. Efter lidt tid gik vi over i en doggy. Jeg havde ikke haft sædafgang de seneste par dage, og kunne mærke jeg var tæt på. Jeg lod hende gøre arbejdet i lidt tid. Jeg kunne dog ikke holde mig fra selv at støde, efter kort tid kom jeg i doggy'en. Der var nok mere tid til en position ekstra eller lidt mere slikken. Men jeg følte det var passende at komme, da jeg virkelig var væk og bare nød det fuldkommen.

Pigen:

Nu vil jeg ikke lyde alt for rosende men jeg kan simpelthen ikke lade være. I/hun fortjener at vide hvor god hun er. 

Hun er virkelig dygtig til det hun laver. Hun forstod virkelig at tænde mig, og virke tryghedsskabende. Hun indlevede sig på en måde, så jeg tror hun virkelig kunne lide det. Hun tager også selv initiativ, hvis du som mig, er lidt nervøs.

Hun røvlækker, dygtig og ikke tilbageholdende. Hold nu kæft en krop. Hun har virkelig Instagram modelkroppen. En god, fyldig og semi-stor røv. Dertil kommer der er par skønne berøringsvenlige silikone bryster. Hvis i skulle være i tivl om hvad jeg mener kropsmæssigt, så søg efter isabelditlevsen på Instagram. Hverken mere eller mindre!

De fleste udenlandske GP'er taler dårligt og gebrokken engelsk. Det er sjældent en kulturudveksling. Sådan var det ikke her. Efter akten var der tid til lidt smalltalk. Hun spurgte mig om hvad jeg lavede til nytår og hvad mine seksuelle fantasier var. Hun snakkede også lidt omkring butikkers åbningstider i Polen kontra Danmark i julen:D. Hun stillede ikke blot spørgsmål men snakkede også ihærdigt med.

Alt i alt:

Fantastisk oplevelse. Jeg kan kun anbefale hende. Intet negativt at sige fra min side. Jeg vil helt klart besøge hende igen. Pas nu på hende. Hun er et så godt og venligt et menneske!

Redigeret af DillerBummeLum

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JackRabbit

Jeg havde en tur i kanen med hende da hun var i odense sidste år. Fantastisk oplevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for dit indlæg. Jeg må dele din begejstring. Kan kun sige det samme - hun er mega lækker. 
Ville på besøg hos den Aalborg favorit jeg havde udtænkt lige før jul, men hun var rejst hjem på ferie - Så valget faldt istedet på hende her Lea. 
Jeg er ikke scenevant her på dette hersens Eroguide som skribent, men havde besluttet i julen at jeg gerne ville rose hende her - men så tog hun hjem. Så gav det ikke mening. 
Så nu istemmer jeg her i stedet. 
Giver dig ret i at hun har en totalt slank og lækker krop. Hendes silikone bryster er lavet så man i starten er i tvivl om de er ægte. Hele forløbet holder jeg inde med, men ja - lange ben, flad mave, dybe kys, lækker fisse og et BJ der får det hele i et næste lag. Og ja - ser du på hendes krop fra siden af og øjenkontakt imens, så er man ved at afslutte før tid. 
Det der overraskede mest var at jeg troede hun var en cool, lukket, model pige efter hendes billeder at dømme. Men hun er smilende, snakkesalig, naturlig og en rigtig varm pige. - så thumbs up - gentagelse ... helt sikkert 

Redigeret af Waltzman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...