Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/307281

Jeg havde gået med jern på det meste af dagen så den skulle efterhånden bare skydes af hurtigt så jeg kiggede efter noget "hurtigt og billigt" og faldt så over denne annonce.

Billeder kunne nemt være af hende når man ser på kropsbygning, smal talje og brede hofter..... og brysterne, uha de er goe, store, faste og ingen polyfylla af nogen art skal dog nok lægge 5-10 år på når man ser på hende, er dog overbevist om at jeg syntes hun ser mere thai-agtig ud i virkeligheden.

jeg bestiller en quickie - 500 - vi smider kludene (hun har ikke andet end lingeri på da hun åbner døren) mindre forspil begynder....faste baller og babser... jeg er overbevist om at hun har været gymnast eller trænet meget på et tidspunkt, der er ikke noget der slasker på hende, ned på sengen og gummi kommer på med forhuden stadig udover hovedet :roll: hun starter blow og det er faktisk ganske udemærket.... der er sug på bamsen... hun starter med at ride mig og det er til ug+ vi skifter til doggy, hvor jeg afslutter... en quicki efter alle kunstens regler.

Tog ikke tid på på opholdet men jeg fik jo også hvad jeg kom efter, vil dog understrege at jeg på INTET tidspunkt følte at det var noget der, fra hendes side, skulle overståes i en fart, tværtimod.

pigen... tjaa... ser noget ældre ud end den 25 årige fotomodel der er udstillet på annoncen men alligevel på ingen måde grim. 7/10

sex er ganske udemærket, hun gør hvad hun kan for at man får en god oplevelse. 8/10

stedet ligger ud til en stor vej inde i byen, man går ind i en opgang hvor man bliver lukket ind, der er pænt og rent. kan godt tage lidt tid at finde en parkeringsplads 7//10.

out....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ville ønske der var flere piger med navnet "Karen" på klinikker i København når de forhåbentlig snart får lov til at åbne op.

Bare navnet får jeg op og ringe.<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
jac800 skrev, den 2.3.2021 at 12:03:

Hvordan var hendes engelske? Var hun nem at snakke med?

gode engelskkundskaber var nem at snakke med

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...