Hop til indhold
MortenT

*** BEAUTIFUL KYLIE *** - Dårlig oplevelse

Recommended Posts

*** BEAUTIFUL KYLIE ***

Besøgte hende i går, og vil ikke anbefale.

bestilte 1 time med det hele og det blev 1200 kr.

Da jeg havde betalt, gik hun ud med penge og komme tilbage efter 5 minutter og tændte en smøg.

Efter hum havde røget en smøg spurgte hun om jeg skulle i bad og jeg sagde ja..

Da jeg kom tilbage på værelset gik hun direkte ned til min pik og begyndte at sutte uden noget forspil eller noget.. 

efter et pr minutter vil hun ride og jeg måtte ikke rør hendes patter, da de var “nye”

Der er gået cirka 20 25 minutter og jeg var kommet. Hun tændte en smøg og begyndte at ryge og jeg tænkte på at jeg vil straffe hende hårdt i omgang 2..

Men efter Hun havde røget, sagse hun tiden er gået..

jeg var maks derinde i 40 minuter inkl bad og hendes smøg pauser..

Det ligner hende på billedet, men de er meget photoshoppet..

hun virker meget mekanisk bare vil have det overstået.

Jeg vil ikke anbefale hende og kommer der aldrig igen hos hende. Har besøgt nogen der som jeg har gode oplevelser med, men bare ikke hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen - man kunne godt være blevet fristet af billederne, men alene det at hun ryger undervejs er nok for mig til at holde mig langt væk.

K

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest KukHans

Øv, sikke da en dum tøs, hun ser ellers lækker ud, men smøgerne er no go ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi igår. Havde ikke læst denne anmeldelse. Jeg havde ikke helt samme oplevelse. Jeg havde også bestilt en time. Hun røg ikke mens jeg var der og smagte heller ikke af røg. Vi havde en god opvarmning i hendes sofa med kæleri, kys og kærtegn. Det er ikke GFE, men hun nusser dejligt om en. Hendes blow er rigtig dejligt og hun har en tunge piercing. Jeg oplevede det også som en smule mekanisk og uden den store indlevelse. Men jeg synes hun er super lækker og hendes kunnen fejler ikke noget. Hun er ikke vild med berøring af brystvorterne, men brysterne måtte jeg gerne nusse og “kramme”. Hun snakker udemærket engelsk og er sød at snakke med. Når det er sagt søger jeg mere GFE oplevelser så kommer nok ikke igen. Men som sex/ erotisk oplevelse var det rigtig dejligt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Holder hun ikke til i industriområdet i Herlev ? Det er ikke der jeg tror man skal finde den store oplevelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rust in Peace skrev, den 10.1.2021 at 21:30:

Holder hun ikke til i industriområdet i Herlev ? Det er ikke der jeg tror man skal finde den store oplevelser. 

Jo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi det sørgelige industri sted i Herlev en enkelt gang sidste år og må nok konkludere at det var en af de ringeste oplevelser i branchen jeg nogensinde har haft. Tror det er noget ungarsk bordel mafia der står bag, der stod i hvert fald nogle suspekte østeuropæiske pimps udenfor og røg da jeg forlod stedet.

Den pige jeg heldigvis kun havde booket 15min og som kunne være ovenstående husker jeg som en mekanisk uinteresseret ikke videre køn dukke hvis eneste motivation var at spørge hele tiden om man snart var færdig... jeg gik derfra og følte mig “til grin for mine penge”

NEVER AGAIN!

Redigeret af Seductor

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har overvejet hende men er bange for covid.  Nu er sagen 100p afgjort.  Hvilket af de "sørgelige" steder i Herlev er der tale om? Der hvor man går op af en lille trappe udenfor eller den lange bygning hvor man går op på 1. Sal?  Jeg prøver at finde ud ag om det er der Sexy Pamela også er.

/Butterflyman 

Redigeret af ButterflyMan
Mere

Del dette indlæg

Link til indlæg
MortenT skrev, for 18 timer siden:

Så er hun tilbage med at andet navn :)

Kaitlyn Hot sexy Babe

Tak for tippet, har du besøgt andre piger på lokationen? Jeg har set flere annoncer med de meget let genkendelige vægge, og mange er pigerne er virkelig flotte og priserne er rimelige. Men hvis servicen generelt er elendig er det ikke et besøg værd.

Pft Guldkalven

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guldkalven skrev, for 7 timer siden:

Tak for tippet, har du besøgt andre piger på lokationen? 

Der er mange positive anmeldelser af forskellige gp på det sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 1 time siden:

Tak for det @Advarsel - det kan til tider være svært at navigere rundt mellem de positive og knap så positive anmeldte lokationer :huh:

Så er det godt EG har en velinformeret torvholder i form af dig B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 2 timer siden:

Really? Who else except Lina and Pamela (none of which are currently in Denmark) have received positive reviews?

Redigeret af Pudden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pudden skrev, 1 time siden:

Really? Who else except Lina and Pamela (none of which are currently in Denmark) have received positive reviews?

I remember a number, but not their names. Especially a skinny girl had several good reviews - Gina perhaps?  A bit of searching and Naomi is another name. 

Why do you need to ask?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 8 timer siden:

I remember a number, but not their names. Especially a skinny girl had several good reviews - Gina perhaps?

Nancy? She was skinny and she received positive reviews: https://www.eroguide.dk/forum/topic/120763-new-nancy-sugar-baby/

A bit of searching and Naomi is another name. 

Please provide a link to that review.

Why do you need to ask?

Because either I have missed a lot reviews or you're lying.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pudden skrev, for 3 minutter siden:

Because either I have missed a lot reviews or you're lying.

The former. 

I don't give a fuck, what you think. Come up with a motive or a pattern from me. My previous profile was @Bebop. Feel free to find a pattern suggesting a motive.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 14 minutter siden:

The former. 

I don't give a fuck, what you think. Come up with a motive or a pattern from me. My previous profile was @Bebop. Feel free to find a pattern suggesting a motive.

Jasmine:

Mia: En katastrofe. Ikke fordi jeg oplevede mersalg eller snyd med ydelser. Men sexen var Mekanisk. Ligeglad. Usympatisk

Trinity: hun ser lidt slidt ud, hygiejne god, blow ok men ikke noget udover det sædvanlige, sex´en  ved jeg ikke da jeg kun ville ha et blow også har hun været her før. Extras kys 200, mf 300(obs hun snyder med at tage ladningen i munden) så ja jeg kommer nok ikke igen.

Hannah: smuk, naturlig og sød pige men ikke så meget indlevelse under akten aka søstjernen. Superfransk Kun på toppen. Kys er tantekys hurtigt på læberne.

Kitty: hun ret passiv, helt uden smil eller positivt udtryk i ansigtet. Efter i alt 27 min stod jeg på gaden igen, og følte at jeg havde smidt 1.100 kr. ud af vinduet.

Gabriella: Kommer jeg igen? Nej, det gør jeg ikke.
Redigeret af Pudden

Del dette indlæg

Link til indlæg

I don't see the point? I never claimed there were no bad reviews of girls at that place? You are not backing up your pathetic accusation, @Pudden Come up with my alleged motive.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 4 minutter siden:

I don't see the point? I never claimed there were no bad reviews of girls at that place? You are not backing up your pathetic accusation, @Pudden Come up with my alleged motive.

You make it sound like this place is some kind of paradise with the statement "Der er mange positive anmeldelser af forskellige gp på det sted". What the fuck does that matter if there are even more negative reviews? And where's the fucking link to "Naomi"?

Redigeret af Pudden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...