Hop til indhold

Søger en god gang massage med afslutning i Jylland.

Featured Replies

Skrevet

Ved ikke om der er nogen der har et godt forslag, har set igennem stort set alle annoncer og skrevet rundt, desværre uden det store held.

Søger en dygtig Thailandsk massør, med hjertet på rette sted og et par varme hænder der kan hjælpe med min ryg samt give mig en god afslutning.

Smid evt en besked til mig, ingen grund til at skrive noget her som andre kan få ondt i rø... over..

På forhånd tak

Skrevet
Groob skrev, for 2 timer siden:

Ved ikke om der er nogen der har et godt forslag, har set igennem stort set alle annoncer og skrevet rundt, desværre uden det store held.

Søger en dygtig Thailandsk massør, med hjertet på rette sted og et par varme hænder der kan hjælpe med min ryg samt give mig en god afslutning.

Smid evt en besked til mig, ingen grund til at skrive noget her som andre kan få ondt i rø... over..

På forhånd tak

Nu er alt jo lukket ved du ikke det

Redigeret af martin55

Skrevet
martin55 skrev, for 2 timer siden:

Nu er alt jo lukket ved du ikke det

Ja alle klinikker er lukket ned, men der er stadig piger som arbejder i private lejligheder. Udbuddet er dog meget lille i forhold til normalt.

søg på thai i Jylland på Annoncelight, så er der da en del annoncer fra idag.

Redigeret af Mr1time

Skrevet
  • Author

Ja klinikkerne er pænt lukkede, de følger naturligvis love og regler som alle os andre...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.