Hop til indhold
Groob

Søger en god gang massage med afslutning i Jylland.

Recommended Posts

Ved ikke om der er nogen der har et godt forslag, har set igennem stort set alle annoncer og skrevet rundt, desværre uden det store held.

 

Søger en dygtig Thailandsk massør, med hjertet på rette sted og et par varme hænder der kan hjælpe med min ryg samt give mig en god afslutning.

 

Smid evt en besked til mig, ingen grund til at skrive noget her som andre kan få ondt i rø... over..

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Groob skrev, for 2 timer siden:

Ved ikke om der er nogen der har et godt forslag, har set igennem stort set alle annoncer og skrevet rundt, desværre uden det store held.

 

Søger en dygtig Thailandsk massør, med hjertet på rette sted og et par varme hænder der kan hjælpe med min ryg samt give mig en god afslutning.

 

Smid evt en besked til mig, ingen grund til at skrive noget her som andre kan få ondt i rø... over..

På forhånd tak

Nu er alt jo lukket ved du ikke det

Redigeret af martin55

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, for 2 timer siden:

Nu er alt jo lukket ved du ikke det

Ja alle klinikker er lukket ned, men der er stadig piger som arbejder i private lejligheder. Udbuddet er dog meget lille i forhold til normalt.

søg på thai i Jylland på Annoncelight, så er der da en del annoncer fra idag.

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...