Hop til indhold

Recommended Posts

Hun er reel nok - har besøgt hende et par gange. Men hun er meget professionel og dette er hendes levevej - det var det i hvert tilfælde sidste år. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stangen skrev, Lige nu:

Hun er reel nok - har besøgt hende et par gange. Men hun er meget professionel og dette er hendes levevej - det var det i hvert tilfælde sidste år. 

Tak for svaret :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sentio

GP på et tidspunkt - ved ikke om hun stadig er at finde på annoncelight. Synes hun er dejlig, dejlig kvinde - har man den rette kemi med hende, så tror jeg man får en fantastisk oplevelse. Så hende en morgen, hvor TV og hendes kaffe tog en time :rolleyes: - så en dejlig time i sengen. SB/GP hybrid - jeg troede jeg skulle møde en GP’er..... men igen, tror hvis hun er på og mere interesseret i dig end hendes store TV ... så er hun afgjort en dejlig kvinde man sikkert vil besøge ofte. 
Mvh 

Sentio 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rasser7098 a scris, acum 16 ore:

Foarte profesionist - nu la fel de frumos ca în imagini.

O altitudine mare, sau experiența 

Hi :)

I want just to say that I never met with someone who was writing to me on that site!

And I am very sure that you didn t meet me yesterday!

I hope that in the future you will have the opportunity to have a real meeting with me and maybe you will change your mind! :) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cecilia3 skrev, for 15 timer siden:

Hi :)

I want just to say that I never met with someone who was writing to me on that site!

And I am very sure that you didn t meet me yesterday!

I hope that in the future you will have the opportunity to have a real meeting with me and maybe you will change your mind! :) :)

This thread is not about you, don't worry :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stangen skrev, den 7.1.2021 at 13:52:

Hun er reel nok - har besøgt hende et par gange. Men hun er meget professionel og dette er hendes levevej - det var det i hvert tilfælde sidste år. 

Hun er prostitueret og har været det i mindst 3 år. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cecilia3 skrev, den 8.1.2021 at 11:43:

Hi :)

I want just to say that I never met with someone who was writing to me on that site!

And I am very sure that you didn t meet me yesterday!

I hope that in the future you will have the opportunity to have a real meeting with me and maybe you will change your mind! :) :)

Hør her skat du har tilbudt dig til mindst mindst 25 gange på 3 år. Er man villig til at betale et par tusind tager du mod besøg af ALLE mænd! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 5 timer siden:

Hør her skat du har tilbudt dig til mindst mindst 25 gange på 3 år. Er man villig til at betale et par tusind tager du mod besøg af ALLE mænd! 

Nu skaber du endnu mere forvirring.
Cecilia3 er en østeuropæisk gp, der har været på Vesterbro siden Oktober. Hun har intet med hende på SD at gøre. Cecilia misforstår altså, men du hopper så med på misforståelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 4 timer siden:

Nu skaber du endnu mere forvirring.
Cecilia3 er en østeuropæisk gp, der har været på Vesterbro siden Oktober. Hun har intet med hende på SD at gøre. Cecilia misforstår altså, men du hopper så med på misforståelsen.

Er der snakke om to forskellige Cecilia her eller hvad ????

Del dette indlæg


Link til indlæg
TopDaddy skrev, 1 time siden:

hende fra Horsens?

Prøv at læse overskriften og evt. følge linket i første indlæg. Det er en svensker i København.
Bemærk evt. at der er oversat fra dansk til rumænsk i Cecilia3's indlæg, så hvis hun bor i Litauen er hun næppe indfødt.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Expel skrev, for 12 timer siden:

Er der snakke om to forskellige Cecilia her eller hvad ????

Ja, det kan du jo læse ud af Cecilia3's indlæg. Hun har aldrig været på Sugardaters, så det går første gang galt, da hun tror det er hende, der skrives om, selvom tråden altså ligger i forum om sugarbabes og indeholder et link til sugardaters ... Derefter hopper flere med på forvekslingen.

Cecilia3 er en GP, som har annonceret på flere annoncesites. Jeg er 100% sikker, for jeg har selv en korrespondance med hende på Whatsapp på det telefonnummer hun har på sin eroguideprofil. Der ligger flere anmeldelsestråde af Cecilia3, fx denne: 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/131382-hot-cecilia-best-services/

 

Derimod er hende på SD en helt anden (der er ansigtsbilleder på SD og det brugte Cecilia3 også i sine annoncer, så det er ret åbenlyst - udover at hende på SD skriver at hun er fra Sverige). 

Her er en gammel annonce (hun har ingen aktive annoncer) for Cecilia3: https://annoncelight.dk/showad/304304

 


 

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 5 timer siden:

Ja, det kan du jo læse ud af Cecilia3's indlæg. Hun har aldrig været på Sugardaters, så det går første gang galt, da hun tror det er hende, der skrives om, selvom tråden altså ligger i forum om sugarbabes og indeholder et link til sugardaters ... Derefter hopper flere med på forvekslingen.

Cecilia3 er en GP, som har annonceret på flere annoncesites. Jeg er 100% sikker, for jeg har selv en korrespondance med hende på Whatsapp på det telefonnummer hun har på sin eroguideprofil. Der ligger flere anmeldelsestråde af Cecilia3, fx denne: 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/131382-hot-cecilia-best-services/

 

Derimod er hende på SD en helt anden (der er ansigtsbilleder på SD og det brugte Cecilia3 også i sine annoncer, så det er ret åbenlyst - udover at hende på SD skriver at hun er fra Sverige). 

Her er en gammel annonce (hun har ingen aktive annoncer) for Cecilia3: https://annoncelight.dk/showad/304304

 


 

Når det er godt du kan komme her og fortælle hvad der er hvad :lol::lol:  Hvad skulle vi dog gøre uden dig var ?? :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Expel skrev, den 10.1.2021 at 17:57:

Når det er godt du kan komme her og fortælle hvad der er hvad :lol::lol:  Hvad skulle vi dog gøre uden dig var ?? :razz:

Folk som dig, der ikke kan læse indenad, ville være ilde stedt. Det giver jeg dig ret i. Selvtak for forklaringen. Underlig attitude, når jeg svarer på dit spørgsmål: Ville du hellere fortsat være forvirret?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...