Rasser7098 59 Skrevet 7. Januar, 2021 Hej Jeg har en aftale med Cecilia https://sugardaters.com/da/profile/nQzwknxJZB senere i dag, og ville høre om der er nogen der har erfaring med hende? Jeg er helt ny i sugardating verdenen, så er spændt, men også lidt nervøs ift. om hun nu også er reel nok? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stangen 170 Skrevet 7. Januar, 2021 Hun er reel nok - har besøgt hende et par gange. Men hun er meget professionel og dette er hendes levevej - det var det i hvert tilfælde sidste år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rasser7098 59 Skrevet 7. Januar, 2021 Stangen skrev, Lige nu: Hun er reel nok - har besøgt hende et par gange. Men hun er meget professionel og dette er hendes levevej - det var det i hvert tilfælde sidste år. Tak for svaret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mayer28 82 Skrevet 7. Januar, 2021 Jeg har også været forbi hende - Meget sød, men ja det er hendes profession og det er semi-GP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rasser7098 59 Skrevet 7. Januar, 2021 Meget prof - ikke lige så flot som på billederne. Alt i alt en lidt skuffende oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sentio Skrevet 7. Januar, 2021 GP på et tidspunkt - ved ikke om hun stadig er at finde på annoncelight. Synes hun er dejlig, dejlig kvinde - har man den rette kemi med hende, så tror jeg man får en fantastisk oplevelse. Så hende en morgen, hvor TV og hendes kaffe tog en time - så en dejlig time i sengen. SB/GP hybrid - jeg troede jeg skulle møde en GP’er..... men igen, tror hvis hun er på og mere interesseret i dig end hendes store TV ... så er hun afgjort en dejlig kvinde man sikkert vil besøge ofte. Mvh Sentio Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cecilia3 44 Skrevet 8. Januar, 2021 Rasser7098 a scris, acum 16 ore: Foarte profesionist - nu la fel de frumos ca în imagini. O altitudine mare, sau experiența Hi I want just to say that I never met with someone who was writing to me on that site! And I am very sure that you didn t meet me yesterday! I hope that in the future you will have the opportunity to have a real meeting with me and maybe you will change your mind! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rasser7098 59 Skrevet 9. Januar, 2021 Cecilia3 skrev, for 15 timer siden: Hi I want just to say that I never met with someone who was writing to me on that site! And I am very sure that you didn t meet me yesterday! I hope that in the future you will have the opportunity to have a real meeting with me and maybe you will change your mind! This thread is not about you, don't worry Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 9. Januar, 2021 Stangen skrev, den 7.1.2021 at 13:52: Hun er reel nok - har besøgt hende et par gange. Men hun er meget professionel og dette er hendes levevej - det var det i hvert tilfælde sidste år. Hun er prostitueret og har været det i mindst 3 år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 9. Januar, 2021 Cecilia3 skrev, den 8.1.2021 at 11:43: Hi I want just to say that I never met with someone who was writing to me on that site! And I am very sure that you didn t meet me yesterday! I hope that in the future you will have the opportunity to have a real meeting with me and maybe you will change your mind! Hør her skat du har tilbudt dig til mindst mindst 25 gange på 3 år. Er man villig til at betale et par tusind tager du mod besøg af ALLE mænd! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 9. Januar, 2021 TorbenMadsen skrev, for 5 timer siden: Hør her skat du har tilbudt dig til mindst mindst 25 gange på 3 år. Er man villig til at betale et par tusind tager du mod besøg af ALLE mænd! Nu skaber du endnu mere forvirring. Cecilia3 er en østeuropæisk gp, der har været på Vesterbro siden Oktober. Hun har intet med hende på SD at gøre. Cecilia misforstår altså, men du hopper så med på misforståelsen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Expel 193 Skrevet 9. Januar, 2021 Advarsel skrev, for 4 timer siden: Nu skaber du endnu mere forvirring. Cecilia3 er en østeuropæisk gp, der har været på Vesterbro siden Oktober. Hun har intet med hende på SD at gøre. Cecilia misforstår altså, men du hopper så med på misforståelsen. Er der snakke om to forskellige Cecilia her eller hvad ???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopDaddy 280 Skrevet 10. Januar, 2021 Cecillia? Taler vi om hende fra Litauen eller hende fra Horsens? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 10. Januar, 2021 (edited) TopDaddy skrev, 1 time siden: hende fra Horsens? Prøv at læse overskriften og evt. følge linket i første indlæg. Det er en svensker i København. Bemærk evt. at der er oversat fra dansk til rumænsk i Cecilia3's indlæg, så hvis hun bor i Litauen er hun næppe indfødt. Redigeret 10. Januar, 2021 af Advarsel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 10. Januar, 2021 (edited) Expel skrev, for 12 timer siden: Er der snakke om to forskellige Cecilia her eller hvad ???? Ja, det kan du jo læse ud af Cecilia3's indlæg. Hun har aldrig været på Sugardaters, så det går første gang galt, da hun tror det er hende, der skrives om, selvom tråden altså ligger i forum om sugarbabes og indeholder et link til sugardaters ... Derefter hopper flere med på forvekslingen. Cecilia3 er en GP, som har annonceret på flere annoncesites. Jeg er 100% sikker, for jeg har selv en korrespondance med hende på Whatsapp på det telefonnummer hun har på sin eroguideprofil. Der ligger flere anmeldelsestråde af Cecilia3, fx denne: https://www.eroguide.dk/forum/topic/131382-hot-cecilia-best-services/ Derimod er hende på SD en helt anden (der er ansigtsbilleder på SD og det brugte Cecilia3 også i sine annoncer, så det er ret åbenlyst - udover at hende på SD skriver at hun er fra Sverige). Her er en gammel annonce (hun har ingen aktive annoncer) for Cecilia3: https://annoncelight.dk/showad/304304 Redigeret 10. Januar, 2021 af Advarsel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 10. Januar, 2021 Cecilie fra eroguide er svensk og skriver på svensk i pb så det er to forskellige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller223 197 Skrevet 10. Januar, 2021 Mener at Cecilie3 osse havde en profil på SD ( den er væk nu ) Denne efterlysning var vist om hende: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopDaddy 280 Skrevet 10. Januar, 2021 F*CK jeg er forvirret nu! og jeg er ellers en flittig brug af EB's Nationen! så føler mig rimeligt velbevandret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Expel 193 Skrevet 10. Januar, 2021 Advarsel skrev, for 5 timer siden: Ja, det kan du jo læse ud af Cecilia3's indlæg. Hun har aldrig været på Sugardaters, så det går første gang galt, da hun tror det er hende, der skrives om, selvom tråden altså ligger i forum om sugarbabes og indeholder et link til sugardaters ... Derefter hopper flere med på forvekslingen. Cecilia3 er en GP, som har annonceret på flere annoncesites. Jeg er 100% sikker, for jeg har selv en korrespondance med hende på Whatsapp på det telefonnummer hun har på sin eroguideprofil. Der ligger flere anmeldelsestråde af Cecilia3, fx denne: https://www.eroguide.dk/forum/topic/131382-hot-cecilia-best-services/ Derimod er hende på SD en helt anden (der er ansigtsbilleder på SD og det brugte Cecilia3 også i sine annoncer, så det er ret åbenlyst - udover at hende på SD skriver at hun er fra Sverige). Her er en gammel annonce (hun har ingen aktive annoncer) for Cecilia3: https://annoncelight.dk/showad/304304 Når det er godt du kan komme her og fortælle hvad der er hvad Hvad skulle vi dog gøre uden dig var ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G-Spot-Tornado 1 Skrevet 28. Juli, 2021 Interessant. Taler hun også svensk i sengen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 29. Juli, 2021 Expel skrev, den 10.1.2021 at 17:57: Når det er godt du kan komme her og fortælle hvad der er hvad Hvad skulle vi dog gøre uden dig var ?? Folk som dig, der ikke kan læse indenad, ville være ilde stedt. Det giver jeg dig ret i. Selvtak for forklaringen. Underlig attitude, når jeg svarer på dit spørgsmål: Ville du hellere fortsat være forvirret? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Expel 193 Skrevet 29. Juli, 2021 (edited) Redigeret 29. Juli, 2021 af Expel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anden123 1 Skrevet 10. November, 2021 Så den svenske Cecilia - hvad er erfaringen med hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 10. November, 2021 Anden123 skrev, for 9 minutter siden: Så den svenske Cecilia - hvad er erfaringen med hende ? Der er to svar på det spørgsmål i tråden, fra @Stangen og fra @TorbenMadsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg