Guest kenderen Skrevet 7. Januar, 2021 Pophair skrev, for 32 minutter siden: Du er med på at hvis man ikke har noget fornuftigt at sige, så hellere tie? næh - blokér tumpen og kom videre... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sifpigen 326 Skrevet 7. Januar, 2021 Jeg har også besøg af ham i øjeblikket og vil melde mig til sundhedsmyndighederne fordi jeg tilbyder sex leg over snap, skype og telefon. Det er åbenbart ulovligt hvis du spørger ham Og jeg kan være sikker på, at når jeg har min faste lørdagsvagt på Pussy Galores (ikke under Corona), så får jeg altid en fin lille mail hvor han skriver "klamme møgluder" og han får samme svar "Hav en rigtig dejlig dag" 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 7. Januar, 2021 kenderen skrev, for 5 timer siden: næh - blokér tumpen og kom videre... Nu er jeg jo lidt ligeglad med at han skriver, det er ikke mig han skriver til. Mere for at sende info om afsender Hvis det ikke interesserer dig, så må du jo bare videre, din info er ligegyldig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 7. Januar, 2021 Pophair skrev, for 24 minutter siden: Nu er jeg jo lidt ligeglad med at han skriver, det er ikke mig han skriver til. Mere for at sende info om afsender Hvis det ikke interesserer dig, så må du jo bare videre, din info er ligegyldig. men det interesserer dig ? hvorfor al den drama om ingenting... måske for "lyserøde" likes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 7. Januar, 2021 (edited) Jeg har bare videregivet en besked for en veninde der ikke bruger eroguide. Trådstarter efterlyser nogle der bliver truet og svinet til på mail. Her tænker hun på gp-er og der falder du helt ud for katagori Jeg behøver ikke lyserøde likes, jeg er populær nok i forvejen Redigeret 7. Januar, 2021 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 729 Skrevet 7. Januar, 2021 Sifpigen skrev, for 5 timer siden: "klamme møgluder" Han må jo tydeligvis skrive til en forkert 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DanskeJulie 102 Skrevet 7. Januar, 2021 (edited) Jo han er i gang igen som Thomas Olsen nu truer han med at anmelde os for at sprede corona Jeg har haft fornøjelsen af ham både dengang han hedder Bjarne Andersen og også da han hed BorendeX og nu også som Thomas Olsen Og jeg kan så sige at han er inde på den her side så han læser sikkert alt det vi skriver for han har lige sendt mig et screen shot som han har taget her indefra, det er et screen shot han har Taget med sin telefon jeg kan se der står call Me 4G op i hjørnet euroguide.dk Redigeret 7. Januar, 2021 af DanskeJulie 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9525 Skrevet 7. Januar, 2021 DanskeJulie skrev, for 20 minutter siden: Jo han er i gang igen som Thomas Olsen nu truer han med at anmelde os for at sprede corona Jeg har haft fornøjelsen af ham både dengang han hedder Bjarne Andersen og også da han hed BorendeX og nu også som Thomas Olsen Og jeg kan så sige at han er inde på den her side så han læser sikkert alt det vi skriver for han har lige sendt mig et screen shot som han har taget her indefra, det er et screen shot han har Taget med sin telefon jeg kan se der står call Me 4G op i hjørnet euroguide.dk Det er sørgeligt at noget opfører sig sådan, og desværre skaber omtalen bare mere lyst hos krænkeren til at foresætte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7416 Skrevet 7. Januar, 2021 DanskeJulie skrev, for 25 minutter siden: Jo han er i gang igen som Thomas Olsen nu truer han med at anmelde os for at sprede corona Jeg har haft fornøjelsen af ham både dengang han hedder Bjarne Andersen og også da han hed BorendeX og nu også som Thomas Olsen Og jeg kan så sige at han er inde på den her side så han læser sikkert alt det vi skriver for han har lige sendt mig et screen shot som han har taget her indefra, det er et screen shot han har Taget med sin telefon jeg kan se der står call Me 4G op i hjørnet euroguide.dk Det er jo et åbent forum, så ALLE kan læse med, selvom de ikke har en profil Det er jo heller ikke svært at oprette en profil herinde, skulle det være...bare se alt det spam som kommer i tide og utide... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 8. Januar, 2021 Pophair skrev, den 7/1/2021 at 19:14: Jeg har bare videregivet en besked for en veninde der ikke bruger eroguide. Trådstarter efterlyser nogle der bliver truet og svinet til på mail. Her tænker hun på gp-er og der falder du helt ud for katagori Jeg behøver ikke lyserøde likes, jeg er populær nok i forvejen du har så heller ikke fået nogen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sifpigen 326 Skrevet 10. Januar, 2021 Blue man skrev, den 7.1.2021 at 20:12: Han må jo tydeligvis skrive til en forkert Tak søde du 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg