Hop til indhold
Mr Black

Piger der modtager trusler !

Recommended Posts

Ad uransagelige veje er jeg rendt ind i en pige der modtager trusler fra en annonym person hvilket selvfølgelig er ubehageligt og går hende på, personen er tilsyneladende opfindsom og er ikke så let at spore selvom der er forskellige personer der arbejder flittigt på sagen for at finde ud af hvem han er og hvor han bor og jeg har lovet at hjælpe til så godt jeg kan og jeg kan love ham for at når han bliver fundet så får han hans livs overraskelse !

Jeg er egentlig blot nysgerrig på at høre fra andre kvinder eller mænd for den sags skyld der har oplevet lignende og hvordan de har grebet sagen an, måske er det samme syge stodder der genere andre også for jeg har jo læst at mange andre har været udsat for det samme..alt har interesse, som sagt arbejdes der på sagen og på at finde ham og før eller siden lykkedes det jo, har allerede lidt på ham for han dummer sig en gang imellem !

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er selv blevet truet af en mand fra Lolland, der mener at han vil smadre mig med hele sin knallert klub. 
har haft fat i min venindes fars venner som er HAer med hans tlf nummer. 
Håber han får sig en lærestreg 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Han bruger forskellige ip adresser og navne og han er tilsyneladende ikke helt grøn i at genere folk, men det er dem der er igang med at finde ham heller ikke !

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg

Link til indlæg
CelinaGold skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er selv blevet truet af en mand fra Lolland, der mener at han vil smadre mig med hele sin knallert klub. 

Hvad kaldte han sig ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
CelinaGold skrev, for 27 minutter siden:

Lolland og knallert klub ? lyder ikke så farligt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 3 minutter siden:

Se mit link ;)

Jeg kan ikke åbne det ?

Eller jo..det kan jeg så nu..takker :)

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Mr Black skrev, for 1 minut siden:

Jeg kan ikke åbne det ? men tak alligevel, det kan være der er andre der kan ? :)

Gammel kending som generer alle de GP'er han kan komme til. Sikkert den samme. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 11 minutter siden:

Gammel kending som generer alle de GP'er han kan komme til. Sikkert den samme. 

Interessant, er der ingen der ved noget nærmere om hvem han er og hvor han bor, mailadresse osv.  ?

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Mr Black skrev, for 5 minutter siden:

Interessant, er der ingen der ved noget nærmere om hvem han er og hvor han bor, mailadresse osv.  ?

Læs op på @AalborgLooks link. Vi må ikke dele info her - ikke at jeg har nogen ny info - men der var da et sted i tråden info til en politimand som har bedt os indsende oplysninger og trusler fra den mand, da han er under efterforskning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Voksenqvinde

Hvis det er trusler om anmeldelser, udseende, erhverv, inddirekte “dødstrusler” osv. Så har flere af os, modtaget dem.

Bloker og undlad at svare - så mister han interessen . 

Mand der hader kvinder ... en stakkel 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest KingMats
JoeBidensBrother skrev, for 35 minutter siden:

Hej CelinaGold

Det har intet med tråden at gøre, men check lige op på din annonce profil, tror din vægt at sat lige lovligt højt.....

173 kilo dejlig sexet kvinde :wub: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke for og nedgøre jeres kamp mod ham der kommer med trusler osv med gp’er for det er ikke okay. 

Meeeeen lad nu politiet gøre sit arbejde for hvis han bare har en smule mod melder han jer for eventuelt vold eller andet også er det jer der taber denne sag. Vold avler vold som i ved. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Kender en gp, der får trælse beskeder fra en

"Thomas Olsen"  fra en gmail

Politianmelder annonce der autoopdaterer, hans påstand er, at det er ulovligt at annoncere under Corona. Hun arbejder privat i egen bolig. 

Slutter med dette, når hun spørger efter link til påstanden:

"Du er et møgsvin og syg i hovedet" 

"Erik Skipper" bruger yahoo

Samme fremgangsmåde med anmeldelse til politiet, fordi det er forbudt at annoncere under nedlukningen. 

Når hun modsiger at det er det ikke, får hun denne:

"Skyl den fede klamme møgso ud i lokummet" 

Sikkert samme person og meget velkendt skrivemåde fra ham der er forbudt at omtale, men hvis navn rimer på Arne

Hvis en kyndig kan få noget ud af komplette mailadresser på de 2 afsendere, kan du fåes ved at skrive en PM til mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Pophair skrev, for 4 timer siden:

Kender en gp, der får trælse beskeder fra en

"Thomas Olsen"  fra en gmail

Politianmelder annonce der autoopdaterer, hans påstand er, at det er ulovligt at annoncere under Corona. Hun arbejder privat i egen bolig. 

Slutter med dette, når hun spørger efter link til påstanden:

"Du er et møgsvin og syg i hovedet" 

"Erik Skipper" bruger yahoo

Samme fremgangsmåde med anmeldelse til politiet, fordi det er forbudt at annoncere under nedlukningen. 

Når hun modsiger at det er det ikke, får hun denne:

"Skyl den fede klamme møgso ud i lokummet" 

Sikkert samme person og meget velkendt skrivemåde fra ham der er forbudt at omtale, men hvis navn rimer på Arne

Hvis en kyndig kan få noget ud af komplette mailadresser på de 2 afsendere, kan du fåes ved at skrive en PM til mig. 

du er med på at man kan blokke mailadresser ??? ikke så meget drama... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
kenderen skrev, for 58 minutter siden:

du er med på at man kan blokke mailadresser ??? ikke så meget drama... 

Du er med på at hvis man ikke har noget fornuftigt at sige, så hellere tie? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...