sand 21 Skrevet 6. Januar, 2021 Er det fake foto : https://annoncelight.dk/showad/310689 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1037 Skrevet 6. Januar, 2021 sand skrev, for 23 minutter siden: Er det fake foto : https://annoncelight.dk/showad/310689 Det tror ikke det er - hun annoncerer ofte med en anden pige, hvor man kan tage dem begge jeg må sige jeg aldrig selv har været der - jeg er ikke til store piger - men har læst om dem her på siden, og husker det som positiv omtale.... tag en for holdet - og lad os høre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 181 Skrevet 6. Januar, 2021 Har været der og gik igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1037 Skrevet 6. Januar, 2021 Gbcr skrev, for 3 minutter siden: Har været der og gik igen Hov hov - så nemt slipper du ikke - Hvorfor gik du?? Var de 2 piger?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 181 Skrevet 6. Januar, 2021 Nej kun en den dag størrelsen passe på billedet men hun lugtede ikke godt og sår på ryggen så det blev nej tak men okay 200 kr er jo heller ikke en formue idag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDaddiz 296 Skrevet 6. Januar, 2021 Ville gerne betale 200 kr for at slippe.......... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sand 21 Skrevet 6. Januar, 2021 Har du også været forbi ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sand 21 Skrevet 6. Januar, 2021 BigDaddiz skrev, for 37 minutter siden: Ville gerne betale 200 kr for at slippe.......... Har du også besøgt hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 6. Januar, 2021 (edited) Det er hende der arbejder med sin “datter” en gang i mellem. Tror annoncen blot hedder “Mor/datter”. Har besøgt hende for et års tid siden eller noget i den stil ,og med al respekt for kvinden, så faldt hun altså så meget uden for min smag, at jeg måtte takke pænt nej tak og gå igen. Redigeret 6. Januar, 2021 af The Dark Knight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 6. Januar, 2021 The Dark Knight skrev, for 1 time siden: Det er hende der arbejder med sin “datter” en gang i mellem. Tror annoncen blot hedder “Mor/datter”. Har besøgt hende for et års tid siden eller noget i den stil ,og med al respekt for kvinden, så faldt hun altså så meget uden for min smag, at jeg måtte takke pænt nej tak og gå igen. Ha ha, ja ganske enkelt så elsker den danske mand at kneppe en Ko uanset hvordan hun ser ud Good luck og undskyld afsporing Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jooo 46 Skrevet 6. Januar, 2021 Lidt mærkeligt profil navnet er analpigen. Når hun ikke tilbyder anal Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 7. Januar, 2021 Jooo skrev, for 8 timer siden: Lidt mærkeligt profil navnet er analpigen. Når hun ikke tilbyder anal Det ved jeg nu ikke. Hun oprettede sin annonce i sommeren 2017 og tilbød vel analsex dengang. Har løbende gennem tiden set annoncer med hende og “datteren”, hvor “moderen” har haft anal med på menuen. Men det har hun så ikke længere eller ikke i øjeblikket i hvert fald. Måske det ikke er så nemt at skifte profilnavn, eller måske hun vil tilbyde analsex igen - ved det ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg