Hop til indhold

Hadefulde indlæg...

Featured Replies

Skrevet

Den senere tid har indlæggene både her og på andre sites undergået en noget uheldig udvikling. Flere og flere hate-speech indlæg der opfordrer til selvtægt og helt unødigt nedladende beskrivelser af piger og oplevelser.

I dag går det så ud over en af branchens gamle kendings Chili-hot der har en del år som lagenartist med i bagagen ( jeg anmeldte hende en gang selv for 100-år-og-en-madpakke siden ret kort, Chilli-Hot? Not..! ) men uanset om man nu var imponeret over hendes evner så synes jeg det er ulækkert når man på Gimel.dk fortæller at man vil organisere et tæskehold, eller herinde når piger omtales som grimme klamme ludere (altså efter "oplevelsen" af de samme mænd der har BETALT for at være sammen med dem - pudsigt nok)

Om der er fordi pengene er bævet færre imellem hænderne- eller det er fordi det er blevet helt legalt at spille tough guy når man er anonym på nettet ved jeg ikke- men det ikke rar læsning for de piger der står som modtagere.

Jeg vender om i døren hvis kemien ikke er til stede - eller mine forventninger baseret på billeder ikke bliver opfyldt - men man kan jo godt gøre det uden bevidst at svine pigen til. For mange af de udenlandske piger er det jo end ikke dem der indrykker annoncen.

Og man kan jo godt have en god oplevelse med en kvinde der ikke nødvendigvis ligner Catherine Deneuve i "belle de jour" - jeg fik f.eks. En fin behandling af en meget lidt køn pige på Samai i Århus sidste uge.

Skrevet

Heine,

det er svært at være uenig med dig i konklusionen om at kunne være kritisk uden tilsvining.

Dog ville det klæde dig, hvis du kom med eksempler her inde fra og ikke andre sites, hvor vi mods som bekendt hverken kan gøre til eller fra.

Skrevet
  • Author

hej Organizer

Nu var det ikke nødvendigvis en opfordring til at I skulle gribe ind -mere at vi selv som brugere udviser en vis selvbeherskelse og overvejelse over hvordan vi beskriver vore oplevelser.

Så det var egentlig fuldt bevidst at jeg ikke eksemplificerede med noget fra Eroguide.dk (organet til den højeste oplysning/rejsning) - for det starter jo nok bare mere mudderkastning - men hårdt presset så kan jeg da nævne strengen Advarsel...Århus i Falsk Markedsføringsrubrikken. Den synes jeg meget godt belyser de udfordringer der er (og som I jo har ryddet op i nogle gange)

• 3 weeks later...
Skrevet

Den senere tid har indlæggene både her og på andre sites undergået en noget uheldig udvikling. Flere og flere hate-speech indlæg der opfordrer til selvtægt og helt unødigt nedladende beskrivelser af piger og oplevelser.

I dag går det så ud over en af branchens gamle kendings Chili-hot der har en del år som lagenartist med i bagagen ( jeg anmeldte hende en gang selv for 100-år-og-en-madpakke siden ret kort, Chilli-Hot? Not..! ) men uanset om man nu var imponeret over hendes evner så synes jeg det er ulækkert når man på Gimel.dk fortæller at man vil organisere et tæskehold...........

Af princip er jeg enig med dig Heine, at sætte et tæskehold samme er bare for meget - men selvsamme Chili Hot sidder så den 22/6 i selv samme streng på gimel og skriver at jeg står bag de dårlig anmeldelser af hende (dårlige anmeldelser som har floreret i årevis og fra mange forskellige kunder på flere forskellige sider vel at mærke), og så er det faktisk sådan at jeg har mest lyst til at køre hen og smaske hende sådan en øretæve! Jeg kan nemlig slet ikke skrive på gimel, jeg får hele tiden en meddelse med unexpected error også i dag, hvor jeg opdager Chilis opkast på siden, så jeg kan ikken gang gå ind og forsvare mig - how nice!

Jeg mødte første gang Chili i 1996, hvor hun var en virklig køn pige og meget populær hos kunderne. I årene der er gået, har jeg af og til hørt lidt fra hist og pist og har da også læst mange dårlige anmeldelser af hende, så da hun søger hen på mermaid, hvor jeg er, må jeg nok indrømme, at hende har jeg ikke lyst til at arbejde sammen med også selv om jeg egentlig har gået og haft lidt medlidenhed med det hårde liv, som jeg har hørt hun har haft, så fordampede det totalt, da den afvisning fra mig så udmøntede sig i at Chili nu sidder og giver mig skylden for at skrive dårlige anmeldelser af hende og pludselig kunne jeg meget bedre forstå, hvis folk har lyst til at give hende sådan en røvfuld.

Ja, jeg tror aldrig ordene "man skaber selv sit eget dårlige liv" har været mere velanbragte end på Chili Hot. Hun forstår virkelig at få folk vendt imod sig. Jeg synes stadigvæk det indlæg går for langt på gimel, men jeg kan pludselig bedre forstå, hvorfor folk bliver gale på hende.

Pia

Skrevet

Heine,

det er svært at være uenig med dig i konklusionen om at kunne være kritisk uden tilsvining.

Dog ville det klæde dig, hvis du kom med eksempler her inde fra og ikke andre sites, hvor vi mods som bekendt hverken kan gøre til eller fra.

Tilsvining sker også mod folk der er kritiske over for en meget negativ anmeldelse. Jeg kommenterede selv på en sådan situation men tråden er efterfølgende blevet slettet. Så derfor kan jeg ikke give et eksempel.

Alle skal have lov til at være kritiske, både i anmeldelse og kommentarer til anmeldelse. Men ubehageligheder (sprogmæssigt) samt trusler (tæskehold som tidligere beskrevet) er for meget. Kan man ikke tåle kritik skal man efter min mening holde sin mund.

Skrevet

må indrømme at det også løber koldt ned af ryggen på mig, når man unødigt sviner andre mennesker. Er det dog ikke muligt at tilkendegive at man ikke synes om udseendet på en pige uden at sige "hun ligner en spand lort"? Det kan jo godt være at der er andre der tænder på pågældende pige. Så længe hun ikke snyder med sine billeder.

Pigerne i branchen står frem med billede og har meget at miste. Vi derimod har intet at miste og kan sige hvad vi vil.. og det er der så også nogen der gør...... Det synes jeg er beklageligt. Hvor fedt ville i selv synes det ville være at side herinde og læse de mest nedsættende ting om jer selv?? Jeg synes det tangerer voksenmobning og at der er højt til loftet herinde mener jeg ikke betyder at man har carte blanche til at skide på alt og alle som man lyster. Tal til andre som du ønsker selv at blive talt til... også når du har haft en dårlig oplevelse!!

Aben

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.