Hop til indhold
Heine

Samai Augustenborggade Århus

Recommended Posts

Besøgte Samai i sidste uge, nærmere sagt mandag eftermiddag ved 3 tiden efter at have prøvet døren hos hhv Mali og Aromatic i Teglvæksgade ( begge steder lukket)- en NOGET frodig halv thai / halvt europæisk tysktalende dame lukkede op - var ærligt talt noget bekymret ov at skulle have hende kravlede rundt på ryggen af mig ( hendes kampvægt var anseelig) - men OK massage og det var det eneste jeg kom efter - alligevel....efter små 40 minutter kom det forventelige spm. - 600 aftalt for HJ og BJ uden - ingen prisdiskussion - god våd guffer med den obligatoriske aflevering og udspytning. Opvarmet biks - selv om det jo ikke i sommervarmen er et must...

Nå ja - nu er jeg ikke bryst-fetischist - men hun havde temmeligt/meget store bryster - og var iøvrigt på trods af hendes størrelse temmelig fast i kødet - men langt fra et konventionelt skønhedsideal (ret langt faktisk)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg var forbi i sidste uge og kan afsløre at det er en trans, du har fået et blowjob af... :lol:

Nå ja, enhver havn er god når det blæser op til orkan :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Heine, må man spørge om de 600 var udover prisen for massage?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var inklusiv massage... Jeg tro såmænd også det havde været inklusiv sexhvis dt havde været min præferencec (dt var det så - måske heldigvis - ikke)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi i sidste uge og kan afsløre at det er en trans, du har fået et blowjob af... :lol:

Hvor sikker er du på at det var en trans?

Jeg må tilstå, jeg var lidt interesseret, i betragtning af Heines beskrivelse af de store bryster og at han tilsyneladende ikke havde mistanke om at det var en ladyboy, så jeg ringede derned i dag og spurgte. Hende jeg snakkede med forsikrede mig om at der absolut ikke var nogen ladyboy på stedet. Hvorfor skulle hun dog lyve om det, når jeg nu ligefrem udviste interesse?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor sikker er du på at det var en trans?

Jeg må tilstå, jeg var lidt interesseret, i betragtning af Heines beskrivelse af de store bryster og at han tilsyneladende ikke havde mistanke om at det var en ladyboy, så jeg ringede derned i dag og spurgte. Hende jeg snakkede med forsikrede mig om at der absolut ikke var nogen ladyboy på stedet. Hvorfor skulle hun dog lyve om det, når jeg nu ligefrem udviste interesse?

Meget dyb stemme af en kvinde at være.

Meget bredskuldret af en kvinde at være.

Brysterne var tydeligvis fremkommet med hormonbehandling og var en mads.

Og så den der fjantede opførset, som trans'er fra Thailand har.

Jeg var ikke et sekund i tvivl, da han/hun kom ind til mig efter jeg havde smidt tøjet. Desværre havde jeg ikke nosser nok til at hoppe af briksen og smutte hjem. Trans'er er ikke lige mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forklaring er/ var - halvt tysk halt thailandsk ( tysk far) bopæl i Køln, uddannet i hotelfach, nyskilt - der var ikke noget fjantet..

Med derfor kan du jo godt have ret.. Det faldt mig dog ikke ind - hverken før under eller efter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi for i løbet af sidste uge og fik super godt massage. Sandsynligvis det bedste der er i Århus fortiden. Har prøvet andre steder hvor det har været en omgang oliebad og skuffende massage.

Stedet er pænt og rummeligt. Der dufter godt og der mulighed for bad. Der er også gode parkeringsmuligheder lige foran eller i nærheden af butikken.

Så var pigerne også flotte, sååååå jeg kommer igen der :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvem var det der masserede dig? Ud over massage, hvad stod menuen så på?

De må være begyndt at lufte ud, siden du fandt duften i lokalet godt. Der plejer at lugte af tobaksrøg.

Hvilke steder er du blevet skuffet over massagen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem var det der masserede dig? Ud over massage, hvad stod menuen så på?

De må være begyndt at lufte ud, siden du fandt duften i lokalet godt. Der plejer at lugte af tobaksrøg.

Hvilke steder er du blevet skuffet over massagen?

Det var en pæn pige og selvom hun ikke var så stor. Kunne hun godt trykke til og massere.

Jeg har også prøvet at fået massage af en dame der(det var egentlig derfor jeg kom der). Men hun var der ikke den dag. Hun giver også god massage.

Lokalerne duftede godt, ikke af tobak. Jeg ryger ikke selv og havde bemærket det :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DirtyBeast

Meget dyb stemme af en kvinde at være.

Meget bredskuldret af en kvinde at være.

Brysterne var tydeligvis fremkommet med hormonbehandling og var en mads.

Og så den der fjantede opførset, som trans'er fra Thailand har.

Jeg var ikke et sekund i tvivl, da han/hun kom ind til mig efter jeg havde smidt tøjet. Desværre havde jeg ikke nosser nok til at hoppe af briksen og smutte hjem. Trans'er er ikke lige mig.

Wow. Jeg ved lige præcis, hvem I taler om. Det var ham/hende, som den lille lækre thai prøvede at prakke mig på den dag, hun var træt (har jeg beskrevet i en anden tråd om Saimai). Det er fandeme godt nok for ringe, hvis et thai sted prøver at prakke folk en ladyboy på, hvis man kommer for en kvinde. Jeg havde heldigvis nosser nok til at vælge ham/hende fra, selvom "hun" stod og smilede over hele femøren. Bed også med det samme mærke i det utroligt firkantede kæbe parti og den generelt mandlige fremtræden. Synes "hun" er bizar, og er da godt nok glad for, at jeg har blacklistet Saimai nu. Fy for føj da. Er endnu mere glad for, at jeg lavede det lille nummer med den lækre thai to gange, hvor jeg "snød" hende for ialt 400. Når hun kan finde på sådan noget, at forsøge at prakke mig en ladyboy på. Nu har jeg da mistet den sidste respekt for thai miljøet... :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi sent i fredags. De har et lysskilt med "open" i vinduet, så du kan ikke være i tvivl om der er åbent.

Jeg blev lukket ind af en yngre/midaldrende pige og hun viste mig hen til en af massagebiksene.

Jeg har læst andetsteds at de har et baglokale, men der har jeg aldrig været. I "forlokalet" er der to massagebrikse adskilt af tyndt stof.

Hun gik ikke mens jeg klædte mig af og da jeg havde smidt alt tøjet og skulle til at lægge mig spurgte hun om jeg ville have andet end massage eller noget i den retning. Jeg fik sagt noget i retning af at det vidste jeg ikke endnu og at det bare skulle være massage. Jeg kan ligesom nogle andre herinde godt lide lige at vente og se hvad der sker under massagen ;)

Hun forsvandt og der kom en anden pige der sagde hej, og jeg nåede ikke andet end lige at se hendes frække små shorts og at fornemme at hun var yngre.

Jeg fandt senere ud af at hun kalder sig Apple og vist har været på stedet i ca. en måned. Efter massagen fik jeg en rykker, og jeg tror det bliver til en gentagelse :)

Det var i øvrigt første gang i lang tid at jeg fik massage hvor hun brugte underarmene. Massagen var ikke hård, men over middel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

har også været forbi 2 gange for ca. 3 uger siden, men 2 forskellige piger, god massage begge gange og pigerne er søde og flotte, den ene Apple ville gå hele vejen, men den anden Dah/Ahh kun var til HJ. lokalerne er rene, og der er mulighed for bad

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...