Glatbandit 31 Skrevet 6. Januar, 2021 Hej alle. Mon ikke GP'erne burde overveje at tilbyde gloryhole oplevelser i denne tid? Mere corona venligt bliver det vist ikke. Uanset hvilken type skærm med hul det drejer sig om. Nu er ideen i hvert fald smidt op i luften. Lad os se om nogen griber den. Jeg tager gerne imod en gratis gloryhole oplevelse for ideen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JyskMand35 12 Skrevet 6. Januar, 2021 Glatbandit skrev, for 29 minutter siden: Hej alle. Mon ikke GP'erne burde overveje at tilbyde gloryhole oplevelser i denne tid? Mere corona venligt bliver det vist ikke. Uanset hvilken type skærm med hul det drejer sig om. Nu er ideen i hvert fald smidt op i luften. Lad os se om nogen griber den. Jeg tager gerne imod en gratis gloryhole oplevelse for ideen. Har aldrig prøvet det, og det skræmmer mig lidt, hvordan kan man vide at det ikke er en mand ved navn svend på 240kg der sidder på den anden side ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glatbandit 31 Skrevet 6. Januar, 2021 JyskMand35 skrev, for 8 minutter siden: Har aldrig prøvet det, og det skræmmer mig lidt, hvordan kan man vide at det ikke er en mand ved navn svend på 240kg der sidder på den anden side ? Jeg tænker, at det er de "kendte" GP'ere, der kan tilbyde gloryhole oplevelserne, så de stadig kan holde gang i forretningen. har man besøgt stedet før, så er man vel rimelig sikker på at det ikke er Svend på 240 kg der sidder bag hullet? Man kan jo også høre det på stemmen og bede om at få lov til at se igennem hullet først. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 648 Skrevet 6. Januar, 2021 Hvad med at GP’en tager et ansigtsvisir med et hul til pikkemanden på? Man kan se hende, det er let og transportabelt og, ikke mindst, billigt. Vi kunne kalde det et Glory-visir Jeg har copyright på idéen God dag derude og pas på jer selv og de andre. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest krampe Skrevet 6. Januar, 2021 Eller corona ban-cum (banko). Alle deltagere smider et aftalt beløb i puljen Alle deltagere står herefter 2 meter fra GP, og den der cremer hende mest i ansigtet, vinder en 'gratis' tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg