aarhusguy29 0 Skrevet 5. Januar, 2021 Hej, I anledning af Corona restriktionerne tænkte jeg på at prøve en omgang cam på snapchat. Men er der et sted man kan finde piger, og kan i evt. dele nogle kontakter? Man gider jo ikke svindles God aften! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
madsen1 20 Skrevet 5. Januar, 2021 aarhusguy29 skrev, for 10 minutter siden: Hej, I anledning af Corona restriktionerne tænkte jeg på at prøve en omgang cam på snapchat. Men er der et sted man kan finde piger, og kan i evt. dele nogle kontakter? Man gider jo ikke svindles God aften! Vi har haft lignende tråd op at vende, for kort siden... Det endte ikke så pænt. Deling af kontakter er ikke ok medmindre pigerne har givet samtykke til dette. Du kunne lave en tråd eller en annonce, hvori du efterlyser pigernes snapchat. Så må de jo om at tilføje dig eller ej God aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aarhusguy29 0 Skrevet 5. Januar, 2021 Ahh okay, ville bare være rart med nogle positive reference Jeg anede ikke de var aktive herinde. Aarhusguy29 må i tøser gerne tilføje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
madsen1 20 Skrevet 5. Januar, 2021 aarhusguy29 skrev, for 4 minutter siden: Ahh okay, ville bare være rart med nogle positive reference Jeg anede ikke de var aktive herinde. Aarhusguy29 må i tøser gerne tilføje Der er mange som følger med herinde... som regel uden at vise sig Har du forsøgt at finde piger som decideret gør i camshows osv - var det ikke noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aarhusguy29 0 Skrevet 5. Januar, 2021 Prøvede et udenlandsk site hvor man betaler per minut. Men pigerne var svære at få igang og generelt ret dyre. Men jeg har tidligere set danske piger på snapchat til super priser så tænkte det var bedre. Har du erfaringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
madsen1 20 Skrevet 5. Januar, 2021 aarhusguy29 skrev, for 1 minut siden: Prøvede et udenlandsk site hvor man betaler per minut. Men pigerne var svære at få igang og generelt ret dyre. Men jeg har tidligere set danske piger på snapchat til super priser så tænkte det var bedre. Har du erfaringer? Nej, det må jeg indrømme, at jeg ikke har. Jeg har flere sugarbabes på min snapchat-liste, men disse har jeg fået efter vores møder, grundlæggende for at komme nemmere i kontakt med dem. Der er altså tale om private profiler, ikke snapchats lavet for at sælge billeder/og videoer. Jeg er til IRL møder Men jeg håber du får held jeg har lige googlet. Hvad med dkwebcam? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aarhusguy29 0 Skrevet 5. Januar, 2021 Dyrt, garanteret fordi sitet også skal have en andel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
madsen1 20 Skrevet 5. Januar, 2021 aarhusguy29 skrev, for 4 minutter siden: Dyrt, garanteret fordi sitet også skal have en andel Sikkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sentio Skrevet 6. Januar, 2021 aarhusguy29 skrev, for 6 timer siden: Prøvede et udenlandsk site hvor man betaler per minut. Men pigerne var svære at få igang og generelt ret dyre. Men jeg har tidligere set danske piger på snapchat til super priser så tænkte det var bedre. Har du erfaringer? Du kan gå på Tinder - du finder - eller med den rigtige tekst, så finder de hurtigt dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
madsen1 20 Skrevet 6. Januar, 2021 Sentio skrev, for 5 timer siden: Du kan gå på Tinder - du finder - eller med den rigtige tekst, så finder de hurtigt dig. Det var sku en god ide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sentio Skrevet 6. Januar, 2021 madsen1 skrev, for 8 timer siden: Det var sku en god ide. Afprøvet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Succes 37 Skrevet 8. Januar, 2021 Classynaughty på Snapchat.. Hun er fræk og med på det meste Hun har sagt god for at jeg deler hende herinde 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg