Onslow 15849 Skrevet 5. Januar, 2021 (edited) Uha uha, men lad mig tænke lidt tilbage.: Jes Dorph fyret – Ekstra Bladet I mine unge dage, hvor jeg ikke så helt tosset ud, har jeg da også givet forskellige unge damer et kærligt klap i røven uden nogensinde at få andet end et smil tilbage. Nu tænker jeg med rædsel på, hvilken skæbne der ville blive mig tildelt, hvis jeg som en 66-årig, hvid mand ville formaste mig til så meget som at fortælle en pige/quinde, at hun er attraktiv eller velklædt Redigeret 5. Januar, 2021 af Onslow 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3351 Skrevet 5. Januar, 2021 Vi havde også en salgsassistent , der tit kom i høje hæle og en stram lædernederdel, hun fik mange tilbud og kærlige klap Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 5. Januar, 2021 Pite skrev, for 1 minut siden: hun fik mange tilbud og kærlige klap Gud ved om det samme ville være tilfældet hvis det var en mand der kom i den mundering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 5. Januar, 2021 Pite skrev, for 5 minutter siden: Vi havde også en salgsassistent , der tit kom i høje hæle og en stram lædernederdel, hun fik mange tilbud og kærlige klap Spurgte I om hun var ok med at blive "klappet kærligt"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Januar, 2021 Hendes mund sagde nej, men hendes røv sagde Jes. Jeg finder selv ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HCK 97 Skrevet 5. Januar, 2021 Begrebet "narre-fisse" er totalt overset i MeeToo debatten! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fimbul 1305 Skrevet 5. Januar, 2021 Spændende hva der kommer frem om ham og Gaardbo efter så mange år. Må næsten være mer end at de har gramset lidt på Divya Das og Natasja Crones numser... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 902 Skrevet 5. Januar, 2021 Det er gået helt ude af proportioner. Altså for 20 år siden bollede jeg med en fyr og nu fortryder jeg det !!! Ok søster kunne du ikke være kommet i tanke om det noget før?? Der var en gang en fyr, som spurgte mig om jeg ville have en pølse, da vi stor oppe ved buffeten til en julefrokost og det syntes jeg var rigtigt meget sex chikane.. Vi er simpelt hen for langt ude nu !!! 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. Januar, 2021 Selvfølgelig skal man være klar til at stå til ansvar for sine handlinger. Men efter så mange år, hvis såfremt der har været tale om overgreb, voldtægt og i den duer burde der været sket en politi anmeldelse. Voksne mennesker burde være i stand til at sige nej tak eller du overskrider mine grænser så lad være med at glo på min røv ect. Jeg kan godt lide at der er lidt ping/pong på arbejdspladsen, og gerne lidt sort groft humor. Stop nu med alt det krænkelses-ting. Det bliver så svært hvis vi altid skal være så korrekte, altid spise økologisk, og selvfølgelig spiser vi intet kød fordi vi tænker på miljøet. Vi bruger altid den offentlige trafik, og selvfølgelig meditere vi og dyrker yoga for at være i harmoni med moder jord. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 887 Skrevet 5. Januar, 2021 (edited) Personligt finder jeg at der er en utrolig masse dobbeltmoral. ALLE har kendt til Farligt Frank (selv jeg som ikke er politisk aktiv), men uden at gøre noget ved det. Farlig Frank der lufter tungen og klør fem, er meget klamt, og det høre absolut ingen steder hjem. Jeg er 48 år gammel, og har ALDRIG gjort noget lignende. Næsten alle min venner kunne ikke finde på at gøre noget sådant. Måske en enkelt gang hvis man var døddrukken og 17 år, men ikke gang på gang, og efter man har lovet, at nu var det sidste gang. Når Farlige Frank så siger, at "det var en anden tid", eller at han nu har lært, så må jeg grine. Socialdemokraternes nyfundne renhed er til grin. De har alle kendt til det, og uden at gøre noget for at beskytte pigerne. Når Radikale Venstre taler om åbenhed, og derefter lukker alt ned, når det går op for dem, at det ikke kun er formanden, men mange i partiet, som er nogle klamme røvhuller, så kan jeg kun grine. Dobbelmoral er godt .... Når folk ikke kan forstå, at de ikke må klappe andre mennesker i røven, så giver jeg sku op. Som 18 årig (30 år tilbage), vidste jeg sku godt, at det ikke var god kutyme. Det vidste alle i min omgangskreds. Som 18 årig arbejde jeg som bartender, og så hvorledes pigerne måtte finde sig i, at klamme mænd begramsede dem, når der var mange bargæster og folk stod tæt. Fortæl mig ikke, at disse fyre ikke vidste, at de overskred pigerne grænser. Man kan kan altid undskylde sig med, at det var en anden tid, eller at man er opdraget på et børnehjem, men det er sku ikke en valid undskyldning. Når Sofie Linde og andre står frem efter 10-20-30 år, så kan jeg ikke tage dem alvorligt. Jeg kan dårligt tage hende alvorligt. Hvordan kan jeg vide, at det hun siger er sandt? Måske er hun blot ude på at få opmærksomhed. Sofie Linde og alle de andre skulle have anmeldt det dengang og sat navn på dengang. Eller anmelde det når det sker nu. Ved ikke at anmelde det, spillede de med på "gamet", og tillod/tillader at andre piger blev "krænket". Retstillingen efter 10-30 år er der ikke meget af - for den anklagede! Hvordan skal man kunne forsvare sig imod en påstand om noget, som foregik så mange år tilbage? Et par meget store amerikanske virksomheder har indført personale regler om, at mænd ikke må have øjenkontakt med kvinder. IMVHO er det totalt sygt, men et resultat af, at både piger og mænd ikke evner at sige fra. Vi ved sku alle, hvornår man går over stregen. Det er max dobbeltmoral når venstrefløjens modig frontkæmperes årelange kamp mod sexchikane og ligestilling, ser i gennem muslimske pigers situation, og kun sporadisk er villig til at rydde op i egne politiske rækker. Ligeledes er det sku dobbeltmoralsk, hvis mænd argumenter, at en ung pige skal finde sig i at så et klap i røven, når kollegaerne vil mærke lidt kød. Eller at det var helt i orden tilbage i f.eks. 90'erne, da det var en anden tid. Jeg er sku selv fra den tid, og ved at det var det ikke. Ultimativt handler det om, at pigerne og mændene skal sige fra - også på vegne af andre. Det har de sku ikke evnet særligt godt de sidste mange år, hvorfor det meste af hvad der foregår er til grin. Dobbeltmoral. "Virtue signaling". Hvis det kan fjerne nogle røvhuller (væsentlig grænseoverskridelser) så er det fint for mig. Hvis det betyder en streg i sandet og en ny begyndelser, så er det fantastisk. Meeeeen ultimativt afhænger det af den enkeltes evne til at sige fra og anmelde det. Mon det vil ske fremover? Redigeret 5. Januar, 2021 af Liverpool 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1437 Skrevet 5. Januar, 2021 Nemtøs skrev, for 5 minutter siden: Selvfølgelig skal man være klar til at stå til ansvar for sine handlinger. Men efter så mange år, hvis såfremt der har været tale om overgreb, voldtægt og i den duer burde der været sket en politi anmeldelse. Voksne mennesker burde være i stand til at sige nej tak eller du overskrider mine grænser så lad være med at glo på min røv ect. Men det er jo det som er kernen i metoo: Skæve magtforhold. som bl.a. har medført en mængde overgreb eller forsøg herpå, som præcist ikke blev anmeldt, fordi det var karriereødelæggende. Og selvfølgelig skal der - og er der - plads til fortsat pingpong og sort humor. Men det er så bare altid de samme skæve magtforhold som har været definerende hvad der var sjovt og ikke sjovt, krænkende og ikke-krænkende. Dvs. grundlæggende, JEG bestemmer om DU skal føle dig krænket, men DU bestemmer i hvert fald ikke om JEG skal være krænket. Og det er noget af det som langt om længe er i forandring nu. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. Januar, 2021 autobahn skrev, for 4 minutter siden: Men det er jo det som er kernen i metoo: Skæve magtforhold. som bl.a. har medført en mængde overgreb eller forsøg herpå, som præcist ikke blev anmeldt, fordi det var karriereødelæggende. Og selvfølgelig skal der - og er der - plads til fortsat pingpong og sort humor. Men det er så bare altid de samme skæve magtforhold som har været definerende hvad der var sjovt og ikke sjovt, krænkende og ikke-krænkende. Dvs. grundlæggende, JEG bestemmer om DU skal føle dig krænket, men DU bestemmer i hvert fald ikke om JEG skal være krænket. Og det er noget af det som langt om længe er i forandring nu. At gå med en oplevelse af at være krænket i 15 år+ kan umuligt være sundt. Mig bekendt fandtes der primo 2000 tillidsrepræsentanter, chefer, fagforeninger hvor den/de forurettet kunne få hjælp. Jeg mener at er man udsat for krænkende adfærd bør man også reagere på det pronte og ikke bare lade stå til. Det er jo ikke svage eller ressourcefattige kvinder der efter mange år har behovet for at stå frem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 887 Skrevet 5. Januar, 2021 (edited) autobahn skrev, for 29 minutter siden: Men det er jo det som er kernen i metoo: Skæve magtforhold. som bl.a. har medført en mængde overgreb eller forsøg herpå, som præcist ikke blev anmeldt, fordi det var karriereødelæggende. Og selvfølgelig skal der - og er der - plads til fortsat pingpong og sort humor. Men det er så bare altid de samme skæve magtforhold som har været definerende hvad der var sjovt og ikke sjovt, krænkende og ikke-krænkende. Dvs. grundlæggende, JEG bestemmer om DU skal føle dig krænket, men DU bestemmer i hvert fald ikke om JEG skal være krænket. Og det er noget af det som langt om længe er i forandring nu. Problemet er blot, at venstrefløjen og flere akademikere argumenter, at det nu er offeret der bestemmer, om de er krænket. Det er at vende "JEG bestemmer om DU skal føle dig krænket, men DU bestemmer i hvert fald ikke om JEG skal være krænket" på hovedet. Det er mindst lige så forkert. Det er der ingen retssikkerhed i. Jeg vil sku nødig dømmes på det mest sensitive menneskes subjektive opfattelse. Se blot på diskussionen om hvad der konstituerer en mikroaggression. For nogle er foldede hænder grænseoverskridende adfærd. Der må findes en vil fælles forståelse af hvad der er forkert. Et blik kan være grænseoverskridende. Et vis objektivt mål er nødvendigt. En konvention. Denne standard er imo ret nemt at definere. Det er hvad der altid har været god stil. Ingen pik, hænder, tunger mm. Redigeret 5. Januar, 2021 af Liverpool 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 887 Skrevet 5. Januar, 2021 (edited) Nemtøs skrev, for 7 minutter siden: At gå med en oplevelse af at være krænket i 15 år+ kan umuligt være sundt. Mig bekendt fandtes der primo 2000 tillidsrepræsentanter, chefer, fagforeninger hvor den/de forurettet kunne få hjælp. Jeg mener at er man udsat for krænkende adfærd bør man også reagere på det pronte og ikke bare lade stå til. Det er jo ikke svage eller ressourcefattige kvinder der efter mange år har behovet for at stå frem. Selv hvis der ikke skete noget i organisationen, så har man sagt fra, og er der nok der gør det, så vil der ultimativt ske ændringer. Sofie Lindes sagde ikke noget, fordi hendes påståede krænkelse (ikke bevist) var mindre end hendes lyst til at gøre karriere, og mindre en hendes lyst til at beskytte andre piger mod denne fyr. Hun er ikke nogen helt i mine øjne. Redigeret 5. Januar, 2021 af Liverpool 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 887 Skrevet 5. Januar, 2021 (edited) PS! Jeg hørte en psykolog sige, at piger med mange brødre har nemmere ved at sige fra, og har færre problemer med mænd. Min pointe er blot, at selvfølgelig er der mange skumle mænd som burde ****, men pigerne burde også se på dem selv. Jeg tror ikke, at man ved at pakke børn ind i vat, nødvendigvis gør dem klar til denne verden. Redigeret 5. Januar, 2021 af Liverpool 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14131 Skrevet 5. Januar, 2021 Liverpool skrev, for 32 minutter siden: Sofie Linde og alle de andre skulle have anmeldt det dengang og sat navn på dengang. Selvfølgelig skulle de det, men som ung uerfaren pige, der måske er lidt benovet over at have fået foden indenfor i DR-byen, har det sikkert ikke været nemt, når disse erfarne mænd har prøvet sig til - og sikkert også haft held med det hos mange af pigerne, som i en evt. voldtægtssag ville have stået noget svagt, da de jo selv var gået ind i lejligheden til Jes Dorp og co. og nærmest været fanget, som en mus i en klapfælde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5582 Skrevet 6. Januar, 2021 Liverpool skrev, for 30 minutter siden: PS! Jeg hørte en psykolog sige, at piger med mange brødre har nemmere ved at sige fra, og har færre problemer med mænd. Min pointe er blot, at selvfølgelig er der mange skumle mænd som burde ****, men pigerne burde også se på dem selv. Jeg tror ikke, at man ved at pakke børn ind i vat, nødvendigvis gør dem klar til denne verden. Har lært min niece at gør nogen noget du ikke bryder dig om, så fyre du dem en i nosserne, stoler på hun selv kan sortere i resten. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 887 Skrevet 6. Januar, 2021 (edited) Jernsvinet skrev, for 38 minutter siden: Selvfølgelig skulle de det, men som ung uerfaren pige, der måske er lidt benovet over at have fået foden indenfor i DR-byen, har det sikkert ikke været nemt, når disse erfarne mænd har prøvet sig til - og sikkert også haft held med det hos mange af pigerne, som i en evt. voldtægtssag ville have stået noget svagt, da de jo selv var gået ind i lejligheden til Jes Dorp og co. og nærmest været fanget, som en mus i en klapfælde. Ja det er svært. Det har du helt ret i. Men det er jo netop her, at livet kræver, at man viser sin karakter. Karakteren testes ikke, når der er medvind på cykelstien. Havde hun ført en sag. Brugt fagforeningen mm. Så var manden navn kommet frem - i det mindste i organisationen. Mon ikke det havde sat en stopper for hans adfærd. Havde det ikke stoppet ham , så vil det efterfølgende bjerg af sager nok have gjort det. Du har ret. Det er svært. Meget svært, og kan have konsekvenser. Men det jo netop derfor vi har denne diskussion og de har sluppet af sted med det. Nogle gang må man jo betale for sine principper. Linde står nu frem mange år efter, som den moralske fyrtårn, nu hvor hun har sit på det tørre. Det siger mig ikke noget. Hvis hun taler sandt, og manden var et max røvhuld, så er manden endnu ikke stoppet. Hvad vil Sofie sige til de piger han måske har udnyttet, fordi hun ikke stoppede ham? Du har ret, man det er i mødet med det svære, at vi står vores prøve som mennesker. Selvfølgelig er det svært, urimeligt og meget meget mere. At stå frem som hun gjorde, pba flere år med me-to er lidt for nemt for mig. Jeg hæfter mig ved, at der er ikke rejst ret mange aktuelle sager mod mænd. Et par i medieverden. Der var en mediefyr som brugte sin PC til at dele sine herligheder med de kvindelige kollegaer. Man den var nem for pigerne. Der var beviser og de var mange. Jeg savnser fortsat pigen som som slagter en fyr som noget yderst grænseoverskridende. Det er her jeg mener den egentligt test står. Jeg tror, at både du og jeg vil ansætte end sådan pige, for hun viser rygrad. Karakter. Kvindelige chefer vil givet vis. Mon det reelt vil have en konsekvens for karrieren i dag? Endelig mener jeg, at hvis man virkelig skal stoppe dette uvæsen, så må der gennemsigtighed til. Det sker kun ved at anmelde det? Det dur ikke, at folk blot fratræder, med intetsigende forklaringer. Jeg mener, at der er nødvendigt, at det gøres tydeligt, hvad der skete. Jeg synes eksempelvis ikke, at Jes D. skule fyres, hvis han kun en gang har taget en pige på numsen til en fest for 20 år siden. Men hvis han konstant gjorde dette eller værre ting, så burde det frem, og han burde imo han ud af butikken. Når man mand afpresser en ung pige på sin karriere (som Linde påstår), så er er det langt mere alvorligt, end et lille klap når man er meget fuld. Så er der talt om en helt anden sag. Men igen så ved vi ikke, det blot var en dumsmart kommentar, for Linde suttede angiveligt aldrig hans ***, og hun er i dag en tv-stjerne. Kun ved at åben en sag, kan de sande røvhuller lukkes ned, og vi kan have en rigtig diskussion om hvor grænsen går. Jeg kan ikke tro, at Jes D. er stoppe, pga. af en ubetydelig forseelse. Det må ligge noget mere bag, men det finder vi aldrig ud af, da der ikke blev anlagt en sag Redigeret 6. Januar, 2021 af Liverpool 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 887 Skrevet 6. Januar, 2021 DETH skrev, for 17 minutter siden: Har lært min niece at gør nogen noget du ikke bryder dig om, så fyre du dem en i nosserne, stoler på hun selv kan sortere i resten. Jeg har fortalt min niece, at når fyrrerne gerne vil kysse, og hun ikke gider, så beder hun dem lige om at holde hendes cykel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5582 Skrevet 6. Januar, 2021 Liverpool skrev, for 2 minutter siden: Jeg har fortalt min niece, at når fyrrerne gerne vil kysse, og hun ikke gider, så beder hun dem lige om at holde hendes cykel Ude på heden, hvor jeg er fra, har man en chance på førstehåndindtrykket 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 887 Skrevet 6. Januar, 2021 (edited) Har lige læst om Jes D i EB. Fyret pba. anklager om en ikke bevist og aldrig rejste voldtægt, som ligger mange år tilbage. Hvor er retssikkerheden? Er man ikke uskyldig indtil det modsatte er bevist? Crazy! Personligt har jeg inviteret mange piger hjem, med et håb om at have sex med dem. Nogle fandt mig charmerende. For mange fandt mig mindre charmerende Jeg kan også oplyse, at mange piger har inviteret intetanende mig hjem til dem, med en bagtanke om at få mig i seng. Det lykkes for næste dem alle At man inviterer en pige hjem med sex i tankerne kan da ikke i sig selv ære ulovligt. Det er vel derfor de fleste piger bliver inviteret til hjemmebesøg om aftenen. Forsøger man fysisk at tilbageholde pigen mm. så er det en anden sag. Dette fremgår ikke af artiklen, hvorfor man må antage at dette ikke skete. Mao. en gammel udokumenteret påstand om voldtægt, og en historie om at Jes inviterede en pige hjem til ham, med sex i tankerne. Det er CRAZY. Hvor er retssikkerheden? Vil jeg kunne får en kvindelig kollega eller chef fyret, ved at påstå (ingen dokumentation) at hun ville i bukserne på mig eller forsøgt på dette? Næsten alle topcheferne i DR er i dag kvinder ..... Redigeret 6. Januar, 2021 af Liverpool 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 887 Skrevet 6. Januar, 2021 anmelder skrev, for 2 timer siden: Det er gået helt ude af proportioner. Altså for 20 år siden bollede jeg med en fyr og nu fortryder jeg det !!! Ok søster kunne du ikke være kommet i tanke om det noget før?? Der var en gang en fyr, som spurgte mig om jeg ville have en pølse, da vi stor oppe ved buffeten til en julefrokost og det syntes jeg var rigtigt meget sex chikane.. Vi er simpelt hen for langt ude nu !!! Frank spurgte pigerene om de kunne lide lidt borgmestersang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 547 Skrevet 6. Januar, 2021 (edited) Når kvinder frister.... Da jeg var ung havde jeg et udenomsforhold til en ung tegner pige på bureauet. Det gik helt galt. Det gik så galt at det endte med at en af os måtte forlade arbejdspladsen. Det blev hende efter fælles aftale, da jeg var i lære og ikke kunne afbryde min lærekontrakt. Der lærte jeg at det gamle ordsprog med HusFisse og... skal man holde sig fra er rigtigt. Senere i livet fik jeg eget firma og som boss har jeg flere gange følt mig krænket. Haha. Slet ikke rart at blive fristet af sin sekretær, som kunne en masse trick der virkede ophidsende på mig og gjorde det svært ikke at falde i, men jeg havde jeg lært lektien og faldt aldrig i. På ære. Var jeg gifte mand hoppet på sekretæren, ville jeg ha' været i lommen på hende til evig tid. Det er helt vildt hvad piger kan finde på, for at lokke en mand i uføre. Og ikke kun til julefrokosterne. Bukke sig ned foran mig på mit kontor i kort HighSchool nederdel og samle noget op på gulvet, mens hendes flotte røv vendte lige op i synet på mig. Tilfældigt flere gange at passere mig og samtidig stryge sine bryster op af min ene arm, så jeg tydeligt kunne mærke hendes brystvorte, mens hun passerede osv. osv. Frækt og lækkert men forbudt. I dag kan jeg grine af det, men den gang, var det sgu svært at skulle holde sig på måtten. Jeg elsker og har altid elsket den gnist, der kan opstå mellem kønnene. Dejligt, men også uhyggeligt farligt, hvis det sker på en arbejdsplads og parterne er gift, men ikke med hinanden. Når man så i dag hører om kvinder som for 20 år siden havde en oplevelse, hvor de i dag føler sig krænket, kan jeg ikke lade være at tænke, om det måske var dem selv som lokkede. Redigeret 6. Januar, 2021 af sanook Text 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 6. Januar, 2021 Hmmm. Det er altid svært med sager der er 10-20-30 år gamle.... Men når der siges at "tiden var en anden" og at folk ikke skal bedømmes på vore dages præmisser, er der i mine øjne noget heeelt helt galt. Selvfølgelig skal det det. For tiden var jo også en anden for offeret, og tilbage på det tidspunkt, er det bare ikke sikkert at en anmeldelse ville have fået nogen konsekvenser for andre end offeret - og negative konsekvenser. Det sandsynliggøres jo, når man læser beretningerne omkring at krænkelser stort set viser sig at have været "normalen", på både DR og TV2. Og selvfølgelig skal det (nu) have konsekvenser for krænkerne. Det er i virkeligheden ganske nådigt sluppet at TV2 (eller andre) ganske enkelt siger at de ikke længere er velkomne på deres TV kanaler. Det kunne jo også være sket af andre grunde. Som skrevet ovenfor så ved man jo godt hvornår man opfører sig ordenligt og hvornår man ikke gør. Et uinviteret klap i numsen, ér jo bare ikke OK. Et inviteret klap i numsen ér selvfølgelig OK. Sagt eller usagt. Kan man ikke kende forskel, bør man lade være. Og nej, det har jo intet at gøre med om man kan give komplimenter eller ej. Selvfølgelig kan man det. Men kan kan ikke kende forskel på en krænkelse og en kompliment, er det nok bedst at holde komplimenterne for sig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3351 Skrevet 6. Januar, 2021 Landsbytossen skrev, for 8 timer siden: Spurgte I om hun var ok med at blive "klappet kærligt"? Nok ikke direkte, men hun lade tit op til det selv, med sit kropssprog. Og hun kunne også finde på, at sige "kan du lide min læderrøv" eller andet i den boldgade. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg