Hop til indhold

Hjørring wellness

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/309805

Er der nogen har prøvet hende eller snakket med hende?

Jeg har siden nytår både ringet og skrevet til hende, men har aldrig fået noget svar.  Det er lidt som "Kiki Nørresundby"

Skrevet

Hun var kort før nytår, i Øster Hurup. Her kom jeg til at kaste en lille tusse efter hende. Spild af tid og penge. Jeg er ikke supermand i sengen, men det er sgu svært at holde "modet" oppe når pigen gaber og fortæller hun er træt, midt i missionærstillingen. 

Håber andre har fanget hende på en bedre dag. 

Skrevet
Arbejdsmanden skrev, for 2 timer siden:

Hun var kort før nytår, i Øster Hurup. Her kom jeg til at kaste en lille tusse efter hende. Spild af tid og penge. Jeg er ikke supermand i sengen, men det er sgu svært at holde "modet" oppe når pigen gaber og fortæller hun er træt, midt i missionærstillingen. 

Håber andre har fanget hende på en bedre dag. 

Ej, ej ej. Sørgeligt!

Skrevet

Jeg har haft en helt anden oplevelse med Bella

Jeg besøgte hende mellem jul og nytår. Et fint og diskret sted med både jacuzzi, sauna og dobbeltseng :-) 
Aftalen var 1,5 timer og jeg var der i ca. 2. 

Det viste sig, at vi har lidt sammenfaldende oplevelser og interesser, og vi snakkede derfor som sindsygt og klikkede rigtig godt sammen.
Rent sexmæssigt, lang tids snak og kælen i jacuzzien, som fik opbygget et mega skumbjerg, så blowjob i spacy lysshow og skum overalt. Derefter en tur i sauna, og nyt blowjob startet. Herfra fortsatte øvelserne inde i soveværelset, hvor det endte lidt surprise for hende ("I didn't expect a fountain :-) ) modtaget med et grin.  

Hun har en lækker krop, som man kan se på billederne (de er ægte, og jeg vil mene helt up-to-date). Hendes bryster er virkelig lækre, og når man har masser af tid i en jacuzzi er det jo ikke så skidt endda! 

Min oplevelse: Hun er rigtig sød, og har masser mellem ørene også. Og lidt luksus, med masser af kæleri, ærlig snak langt på den anden side af smalltalk med en smuk og intelligent kvinde var præcis hvad jeg havde brug for på sådan en lortedag med storm, regn og første dag væk fra familie og julemad. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.