Hop til indhold

Recommended Posts

Ja klart, har prøvet at overfører små beløb 2 gange før - for at de skulle komme til Århus men det var self snyd og bedrag !!!

men hun virker bare mere reel !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes nu det er ok billeder og videoer af hende. Faktisk så er de 2 rumænske gutter som står for hendes profil er altså nogle af de allerbedste på SD til at finde  amatørvideoer og billeder på nettet, og hun er ikke den eneste profil som de har ansvaret for. Dog er BunnyBabyy lige lidt for "Tjekkisk" for min smag til at være nr 1, og behøvede de virkelig lægge et billede hvor hun står og viser sig frem på hendes bordel i Prag. Nå, men jeg abonnerer på alle deres snap profiler :D Top service og alle pengene værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roberto88 skrev, for 23 timer siden:

Tænkte det nok !!!!

Fedt at få bekræftet ;)

Er hun prof? Og har bordel osv ?!?!

Hun findes ikke :-)  Tænker billeder og video er tyvstjålet fra nettet fra en eller anden østeuropæisk sex side

Del dette indlæg


Link til indlæg
TopDaddy skrev, den 15.1.2021 at 09:16:

Jeg synes nu det er ok billeder og videoer af hende. Faktisk så er de 2 rumænske gutter som står for hendes profil er altså nogle af de allerbedste på SD til at finde  amatørvideoer og billeder på nettet, og hun er ikke den eneste profil som de har ansvaret for. Dog er BunnyBabyy lige lidt for "Tjekkisk" for min smag til at være nr 1, og behøvede de virkelig lægge et billede hvor hun står og viser sig frem på hendes bordel i Prag. Nå, men jeg abonnerer på alle deres snap profiler :D Top service og alle pengene værd. 

Ved du det med sikkerhed at det er 2 rumænske gutter der står bag hende ?     Jeg har nemlig lige aftalt at mødes med hende ? spørgsmålet er om jeg tør....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Massoeren skrev, for 3 timer siden:

Ved du det med sikkerhed at det er 2 rumænske gutter der står bag hende ?     Jeg har nemlig lige aftalt at mødes med hende ? spørgsmålet er om jeg tør....

Nej det ved han ikke, han laver sjov.
Dog kan det saggens være at hun ikke er ægte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigen ER ægte. Og jeg fik en aftale med hende. Fik tilstrækkeligt med oplysninger og fandt hende på FB. Fik også en adresse hvor vi skulle mødes. Men ikke en præcis adresse, den ville jeg først få ved forudbetaling. Og betaler selvfølgelig aldrig forud.

Ved ikke om det er muligt at få en irl aftale med hende. Men hun er 100% ægte pige. Og bor i Aarhus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.NiceGuy1980 skrev, 1 time siden:

Pigen ER ægte. Og jeg fik en aftale med hende. Fik tilstrækkeligt med oplysninger og fandt hende på FB. Fik også en adresse hvor vi skulle mødes. Men ikke en præcis adresse, den ville jeg først få ved forudbetaling. Og betaler selvfølgelig aldrig forud.

Ved ikke om det er muligt at få en irl aftale med hende. Men hun er 100% ægte pige. Og bor i Aarhus.

Du fik en aftale med hende, samt en omtrentlig adresse. Som jeg læser det, fik du ikke mødt hende, da du ikke ville betale forud (fornuftigt nok!) Men så kan du da heller ikke udtale dig om at hun er 100% ægte, når du ikk har mødt hende eller været sammen med hende!
I bund og grund kunne er jo alligevel sagtens stå rumænske fyre med et baseballbat og vente …

Én ting er at have en færdig aftale, noget andet er om denne aftale er gennemført med et reelt møde irl med pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.NiceGuy1980 skrev, 1 time siden:

Pigen ER ægte. Og jeg fik en aftale med hende. Fik tilstrækkeligt med oplysninger og fandt hende på FB. Fik også en adresse hvor vi skulle mødes. Men ikke en præcis adresse, den ville jeg først få ved forudbetaling. Og betaler selvfølgelig aldrig forud.

Ved ikke om det er muligt at få en irl aftale med hende. Men hun er 100% ægte pige. Og bor i Aarhus.

Jeg kan også bekræfte hun er ægte. Matchede med hende på Tinder for noget tid siden og har set hende i tilfældigt i Aarhus et par gange. Hun er virkelig fræk på snap og bad til at starte med ikke om penge. Jeg har så prøvet at mødes med hende uden held i en længere periode, der var altid noget i vejen. Så en dag lykkedes det at aftale et møde, hun ville daog lige have 1000kr forud for at vise jeg var seriøs. Dum og liderlig som jeg var, brød jeg med alle mine principper og betalte forud....og gæt hvad der skete, ja blev sendt til en tilfældig adresse i Viby og hørte ikke mere til pigen. ....så hold jer væk hvis i er intresseret i møde, men er i til snap kontakt er hun vældig sød og fræk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 23 minutter siden:

Du fik en aftale med hende, samt en omtrentlig adresse. Som jeg læser det, fik du ikke mødt hende, da du ikke ville betale forud (fornuftigt nok!) Men så kan du da heller ikke udtale dig om at hun er 100% ægte, når du ikk har mødt hende eller været sammen med hende!
I bund og grund kunne er jo alligevel sagtens stå rumænske fyre med et baseballbat og vente …

Én ting er at have en færdig aftale, noget andet er om denne aftale er gennemført med et reelt møde irl med pigen.

Jeg fandt hende på Facebook. Tilstrækkelig åben profil til at jeg med sikkerhed kan sige at hun er ægte (altså at det er hende på billederne og at hun bor i Aarhus!!). Ar hun højst sandsynligt ikke mødes irl - og blot vil snyde sig til lidt penge via "forudbetaling ", er vel mest af alt det jeg prøver at sige? Ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.NiceGuy1980 skrev, for 1 minut siden:er vel mest af alt det jeg prøver at sige? Ikke?

Rolig nu, det var ikke ment som et angreb. Jeg studsede bare gevaldigt over proklamationen “100% ægte”

Så længe man ikke har mødt en person, helt personligt, består muligheden for et scam absolut stadigvæk. Falske profiler ses alle vegne, også på Facebook. Så det kunne sagtens stadig være et godt gennemført setup, bygget på flere falske profiler på flere forskellige sites, for at skabe troværdighed om personen, så betænkelighederne ved en forud betaling måske ikke vil være så store. At man måske tilfældigt møder personen som fremgår af billederne på gaden, er jo ikke en garanti for at det virkelig også er personen bag profilerne, hvis man ikke har haft personlig kontakt og samtale med vedkommende. Billederne kunne jo i realiteten være tyvstjålet! 
Det er i hvert fald set før, har jeg desværre erfaring med …

Del dette indlæg


Link til indlæg
mano77 skrev, den 7.8.2021 at 11:37:

Jeg kan også bekræfte hun er ægte. Matchede med hende på Tinder for noget tid siden og har set hende i tilfældigt i Aarhus et par gange. Hun er virkelig fræk på snap og bad til at starte med ikke om penge. Jeg har så prøvet at mødes med hende uden held i en længere periode, der var altid noget i vejen. Så en dag lykkedes det at aftale et møde, hun ville daog lige have 1000kr forud for at vise jeg var seriøs. Dum og liderlig som jeg var, brød jeg med alle mine principper og betalte forud....og gæt hvad der skete, ja blev sendt til en tilfældig adresse i Viby og hørte ikke mere til pigen. ....så hold jer væk hvis i er intresseret i møde, men er i til snap kontakt er hun vældig sød og fræk.

Det er det jeg siger! De 2 Rumænere er de bedste :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...