Hop til indhold
EyesWideShut

Er det overhovedet mugligt at overnatte på FKK Klubber?

Recommended Posts

Man kan ihvertfald stadigt overnatte på FKkworld - det koster dog 100 euro - og der er ingen morgenmad med i prisen ...Men derimod er der en del larmende engøring om morgenen og formiddagen - så det er ikke en optimal løsning

Find hellere et godt hotel i nærheden - nogle af pigerne overnatter gerne med kunderne (især hvis de kommer langvejs fra) - det kræver dog at I har et tillidsforhold - en kammerat vågnede op uden bilmærker/pas/penge ... (En pige han mødte på Palace i Frankfurt)

14 dage på Artemis lyder lidt som en fantasi der vil udvikle sig til et mareridt.

På det nu desværre lukkede Atlantis i Altenstadt var der en schweizisk stamkunde som tilbragte hver ferie på stedet - han kneppede ALLE piger to (og kun 2) gange - uanset udseende vægt og førte en udførlig og detaljeret statistik - komplet med mål/ vægt/ alder/ ydelser/ karakter med mere - fantastisk database - som jeg så en eftermiddag dernede - ( dengang var pigerne mere stabile)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg overvejer at tage på en sextur i fremtiden og krydser fingre for at det er mugligt at overnatte.

Er det mugligt at resevere 2 ugers værelse på Artemis FKK?

Du kan ikke bo på Artemis, kun piger må bo der :lol: der er masser hoteller i Berlin,

du skal have en del penge med hvis du vil 2 uger på Artemis, selve indgangen er 80€ excl. eget forbrug.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan ikke bo på Artemis, kun piger må bo der :lol: der er masser hoteller i Berlin,

du skal have en del penge med hvis du vil 2 uger på Artemis, selve indgangen er 80€ excl. eget forbrug.

Jeg regner med at tage på en 1 måneds FKK tur i fremtiden. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er et spørgsmål om temperament. Det kan være lidt kedeligt at være afsted alene. Hvis man er to eller flere, har man jo nogen at dele oplevelserne med. Men når det er sagt er man jo også selv herre over tiden, når man er alene afsted, jeg har tidligere været sammen med en kammerat, og det var da meget hyggeligt, men så vil den anden ikke være der længere, eller også vil man selv videre og den anden vil ikke med, samtidig kan man jo, hvis man er afted alene, gøre som man har lyst til, da man ikke er forpligtet over for nogen.

Jeg tager selv afsted i denne måned alene, og glæder mig meget til dette, da jeg nyder at bruge de welness faciliteter som er på stedet, og kunne kigge på alle de søde pæne piger, det kan jeg få meget tid til at gå med, samtidig forventer jeg at finde en god bog jeg kan læse ind i mellem alle de gode oplevelser.

Men jeg ville selv foretrække at tage afsted nogle gange i stedet for, og så gå og glæde sig lidt, det er jo en af fornøjelserne.

Er der nogen som har erfaring med at komme på Harmony, eller Atmos, når der er messe eller lignende i Hamborg, er der mange mænd til sådanne arangementer, og afpadser de mængden af piger i forhold til arangementer i byen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...