Vnx 95 Skrevet 5. Januar, 2021 Hej med jer, Er der nogen som har besøgt denne 29-årige danske curvy kvinde? Synes hun ser ualmindelig fræk og indbydende ud på billederne. https://annoncelight.dk/showad/308086 Synes jeg har set hendes annoncer på AL før, men ikke læst nogen anmeldelser af hende. Kan heller ikke lige finde noget når jeg søger på hende herinde. - Vnx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 604 Skrevet 5. Januar, 2021 Ikke for at være lyseslukker men 170 cm høj og 85 Kg!!!! Sandsynligvis en god GFE oplevelse. Værd at prøve. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ksm 135 Skrevet 5. Januar, 2021 Har været der 2 gange og anden gang fik jeg kun et blow meeeen super dårligt begge dele, jeg ville nok finde en anden, hun får også dårlige anmeldelser da hun hed noget andet, jeg kan desværre bare ikke huske hendes anden kunstner navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 6. Januar, 2021 Har besøgt hende flere gange og har været tilfreds hver gang. Vi har god kemi, det betyder en del. Må vist hellere få besøgt hende snart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissC 14 Skrevet 6. Januar, 2021 Pophair skrev, for 32 minutter siden: Har besøgt hende flere gange og har været tilfreds hver gang. Vi har god kemi, det betyder en del. Må vist hellere få besøgt hende snart Glæder mig til at ses med dig søde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissC 14 Skrevet 6. Januar, 2021 Ksm skrev, for 10 timer siden: Har været der 2 gange og anden gang fik jeg kun et blow meeeen super dårligt begge dele, jeg ville nok finde en anden, hun får også dårlige anmeldelser da hun hed noget andet, jeg kan desværre bare ikke huske hendes anden kunstner navn måske fordi du ikke var ren nok dernede ? ..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissC 14 Skrevet 6. Januar, 2021 cassanova skrev, for 18 timer siden: Ikke for at være lyseslukker men 170 cm høj og 85 Kg!!!! Sandsynligvis en god GFE oplevelse. Værd at prøve. Din tekst hænger ikke sammen... jeg er en buttet kvinde , men det hele hænger ikke på mig som ved andre store kvinder ... god dag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissC 14 Skrevet 6. Januar, 2021 Vnx skrev, for 19 timer siden: Hej med jer, Er der nogen som har besøgt denne 29-årige danske curvy kvinde? Synes hun ser ualmindelig fræk og indbydende ud på billederne. https://annoncelight.dk/showad/308086 Synes jeg har set hendes annoncer på AL før, men ikke læst nogen anmeldelser af hende. Kan heller ikke lige finde noget når jeg søger på hende herinde. - Vnx Du er altid velkommen til at ringe og høre nærmere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kalle31 9 Skrevet 6. Januar, 2021 Pophair skrev, 1 time siden: Har besøgt hende flere gange og har været tilfreds hver gang. Vi har god kemi, det betyder en del. Må vist hellere få besøgt hende snart Helt enig med dig... kemien betyder alt for en god oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 604 Skrevet 6. Januar, 2021 MissC skrev, for 11 timer siden: Din tekst hænger ikke sammen... jeg er en buttet kvinde , men det hele hænger ikke på mig som ved andre store kvinder ... god dag Tillykke med det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 435 Skrevet 7. Januar, 2021 Har lige besøgt denne unge dame kan ikke rigtig se hvorfor hun får dårlig omtale jeg kan kun sige, Snakker man ordentlig til hende og er ny badet så for man en god oplevelse hun er mega sød og så gik den på hende allerede efter 30 sek så kan kun sige jeg kommer igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissC 14 Skrevet 7. Januar, 2021 Bull1958 skrev, for 11 minutter siden: Har lige besøgt denne unge dame kan ikke rigtig se hvorfor hun får dårlig omtale jeg kan kun sige, Snakker man ordentlig til hende og er ny badet så for man en god oplevelse hun er mega sød og så gik den på hende allerede efter 30 sek så kan kun sige jeg kommer igen Det var dejligt at ha besøg af dig søde. Tusind tak for din skrivelse. Glæder mig til næste gang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 593 Skrevet 7. Januar, 2021 Jeg har ikke besøgt @MissC..... Endnu. Men jeg synes da absolut hun ser dejlig og tiltalende ud. ❤❤❤❤ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 8. Januar, 2021 (edited) MissC skrev, for 9 timer siden: Redigeret 8. Januar, 2021 af Pophair Fejlopslået Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 8. Januar, 2021 Bull1958 skrev, for 9 timer siden: Har lige besøgt denne unge dame kan ikke rigtig se hvorfor hun får dårlig omtale jeg kan kun sige, Snakker man ordentlig til hende og er ny badet så for man en god oplevelse hun er mega sød og så gik den på hende allerede efter 30 sek så kan kun sige jeg kommer igen Fedt du havde en god oplevelse. Jeg klager heller ikke de gange jeg har besøgt hende. Måske vi skal få kigget på det vi har snakket om før Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tehtdk 83 Skrevet 14. Juni, 2021 Har også booket en aftale med hende og glæder mig til at nyde hendes selskab. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg