Hop til indhold
Guest Grydeskeen

Appel produkter

Recommended Posts

Guest Grydeskeen

Hej jeg er klar over at der nok er en tråd om dette, men når jeg søger så kommer der en masse om en masse GP som hedder appel, så derfor dette spg.

hvorfor kan jeg ikke se mange af de animationer som folk ligger op, bl.a. i sjov of spas tråden, er det fordi at det er en I-pad, og er der noget som jeg selv kan gøre for at ændre dette ?

ligeledes er jeg begyndt at se samme tråd, fra starten og er kommet til side 180, men hvorfor er mange af billederne døde link ?

tak på forhånd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie
Grydeskeen skrev, for 3 timer siden:

Hej jeg er klar over at der nok er en tråd om dette, men når jeg søger så kommer der en masse om en masse GP som hedder appel, så derfor dette spg.

hvorfor kan jeg ikke se mange af de animationer som folk ligger op, bl.a. i sjov of spas tråden, er det fordi at det er en I-pad, og er der noget som jeg selv kan gøre for at ændre dette ?

ligeledes er jeg begyndt at se samme tråd, fra starten og er kommet til side 180, men hvorfor er mange af billederne døde link ?

tak på forhånd

Prøv at downloade Google Chrome. Jeg kan ikke se mange animationer, billeder osv når jeg kører igennem Safari, men på Google browseren er der sjældent problemer. Håber det lykkedes :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmalie skrev, for 19 timer siden:

Prøv at downloade Google Chrome. Jeg kan ikke se mange animationer, billeder osv når jeg kører igennem Safari, men på Google browseren er der sjældent problemer. Håber det lykkedes :)

Kan man installere Chrome på iPad?

Jeg tror det ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Nummer 12 skrev, for 1 minut siden:

Kan man installere Chrome på iPad?

Jeg tror det ikke

Det har jeg gjort, fra app store. Google Chrome virke, men kan stadig ikke se animationer, ved ikke hvad jeg gør galt !!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nummer 12 skrev, den 6.1.2021 at 11:53:

Det det samme som når du installerer firefox. Nedensunder er det Safari og det du ser er et skin

Det er simpelt hen helt forkert.

Download browseren og overvej at at indstille den som standard. Det du beskriver ville være ulovligt og meningsløst på en gang.

Jeg kan uden problemer se animerede GIFs i både Safari og Chrome på iOS. Problemet må være noget andet.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...