cock4woman_only 203 Skrevet 5. Januar, 2021 Hi folks! så er trykket steget til tilstrækkelig højt niveau - og kigger lidt efter hende her: Erotic Nadin - Nrs.by har fået hendes priser og cirka stedet - men vil lige høre om andre har "stiftet" bekendtskab med hende inden... eller om jeg skal tage en for holdet !! God dag derude.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 5. Januar, 2021 Wauw. Hun ser spændende ud:). Taggen for holdet :). Har lidt langt til Nr.Sundby så hvis hun ikke er god, vil jeg spare på krudtet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolai1988 27 Skrevet 5. Januar, 2021 (edited) Redigeret 5. Januar, 2021 af Nicolai1988 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 203 Skrevet 5. Januar, 2021 Nicolai1988 skrev, for 4 timer siden: @nicolai1988 du har da fat i noget... Tak... for henvisningen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tjon 45 Skrevet 18. Januar, 2021 Hej Er der nogen der har besøgt Nadin på denne side af nytår og som vil fortælle om oplevelsen? Hendes nye billeder ser jo meget attraktive ud Tjon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 203 Skrevet 18. Januar, 2021 NOPE her...har prøvet et par gange...og var klar på at tage en for holdet... men trods annonce på AL var hun ikke "på job" lød besked... men helt enig... hun har da en krop der siger wauw.... men om de selv tror det "fanger" os liderlige han-katte med flere annoncer er mig en gåde... hellere en annonce - og så nogle reviews der giver thumbs up eller ned herinde... men den/de pips bagved må jo have en ide med det! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 203 Skrevet 19. Januar, 2021 @Tjon fik du lavet aftale med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tjon 45 Skrevet 20. Januar, 2021 Hej Jeg har forgæves forsøgt at komme i kontakt med hende - hun har ikke svaret. Prøver muligvis igen sidst på ugen (har ikke lige mulighed de næste par dag) Tjon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 203 Skrevet 20. Januar, 2021 Tjon skrev, for 27 minutter siden: Hej Jeg har forgæves forsøgt at komme i kontakt med hende - hun har ikke svaret. Prøver muligvis igen sidst på ugen (har ikke lige mulighed de næste par dag) Tjon Modtaget.... har selv overvejet det kraftigt... men set i lyset af skriverier herinde om muligheden for en vilkårlig glædespige kan blive busted for at drive forretning under corona restriktioner, tegner der sig et billede af at stå med bukserne nede om anklerne og knock-knock andre der har det ligesådan? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tjon 45 Skrevet 20. Januar, 2021 Jeg har det også i mine overvejelser - og dertil kommer risikoen for smitte. Selvom vi må antage at ingen tager på “besøg” ved en GP hvis man tror at man kan være smittet, så er der jo en risiko. Personligt vil jeg sgu være noget ked af hvis jeg kom til at smitte nogen i min “boble” og dertil skulle til at fortælle myndighederne hvor man tror smitten kommer fra Cock... hvis du bliver taget med bukserne “nede” må du sige at det er international sport på eliteniveau og at I samtidigt holder jer under 5 deltagere Tjon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 203 Skrevet 20. Januar, 2021 Tjon skrev, for 1 minut siden: Jeg har det også i mine overvejelser - og dertil kommer risikoen for smitte. Selvom vi må antage at ingen tager på “besøg” ved en GP hvis man tror at man kan være smittet, så er der jo en risiko. Personligt vil jeg sgu være noget ked af hvis jeg kom til at smitte nogen i min “boble” og dertil skulle til at fortælle myndighederne hvor man tror smitten kommer fra Cock... hvis du bliver taget med bukserne “nede” må du sige at det er international sport på eliteniveau og at I samtidigt holder jer under 5 deltagere Tjon Joooo det vil jeg prøve at huske på....international sport.... og smittefare/restriktioner spøger... og man kan vel snart være standin for dumbo i en Disney fil med trykket bag ørerne goddag og stay safe.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg